Rosenberg
Moderator: mods
Ik zeg dan ook nergens dat het contract van beiden tegelijk afloopt lieverd. Ik beweer dat Harry nog twee seizoenen contract heeft en een beslissing tot verkoop dus ook volgend jaar nog genomen kan worden mocht bijtekenen echt geen optie voor hem zijn.Steef schreef:Lucas schreef:dan heeft steef het fout. Rosenberg is er maar een half jaar korter. Harry heeft nog minstens twee seizoenen contract. Als je met Harry verder wil bied je hem gewoon een contractverlenging eind dit seizoenHenk de Gier schreef: volgens Steef is het een zakelijke beslissing.
Harry t/m 2008, Rosenberg t/m 2009, schat.
Er zijn er nog wel wat meer waarvan het contract in 2008 afloopt
I think I lost my fucking headache
Ik weet het niet, Lucas. Volgens mij moet je tegenwoordig al twee jaar van tevoren moet nadenken over de eventuele verkoop van een speler, wil je nog wat geld aan hem verdienen. Was het niet Slop die in 'Daar hoorden zij engelen zingen' zei dat een vijfjarig contract eigenlijk een driejarig contract is?
- Rob de Wit
Ik las net op het VOL forum een gerucht dat Markus naar Twente zou gaan( snor zou het straks ook melden).
Vond en vind het ongeloofwaardig toch even op het twente forum gekeken en er wordt daar heftig gespeculeerd over Markus. De meeste gaan er trouwens vanuit dat hij niet komt. Moet zeggen liever MArkus weg dan Chari!
Vond en vind het ongeloofwaardig toch even op het twente forum gekeken en er wordt daar heftig gespeculeerd over Markus. De meeste gaan er trouwens vanuit dat hij niet komt. Moet zeggen liever MArkus weg dan Chari!
-
- Giacomo Puccini
Photoshopje, Peter?
Als het geboden bedrag klopte had Ajax Markus duidelijk moeten maken dat dat niet het geval is.joey schreef:Volgens de VI van vandaag heeft Rosenberg een aantal aanbiedingen gehad, o.a. van Rennes en Bröndby, maar wil hij bij Ajax blijven omdat hij 'ervan overtuigd is dat zijn kansen nog komen'.
- Alaindebanaan