:DBertje schreef:Wat vindt 343 er nou van dat Ten Cate heeft gezegd dat er flexibel omgegaan moet worden met het systeem? :hypocrite:
343 vindt dat hij maar eerst eens moet afwachten wat Ten cate onder 'flexibel' verstaat. :yes:
Moderator: mods
Tsja, geweldig eigenlijk.Jesse schreef:En wat vindt 343 tot nu toe van van Geel? Ik kan me nog herinneren dat 343 destijds veel kritiek had op van Gaal als Technisch Directeur (wie niet?).
Neefkens schreef:Helemaal eens 343 :xyxthumbs:
:whistling:We proberen op AjaxTalk een discussie op basis van argumenten te voeren. Bijdragen als ‘daar ben ik het mee eens' of alleen een smilie zijn niet bevorderlijk voor een goede discussie, probeer zulke posts dus zoveel mogelijk te voorkomen. Post niet om het posten maar post alleen wanneer je echt iets te melden hebt.
Het zal de leeftijd zijn, hè. Maar daar kan Henk natuurlijk over meepraten.Neefkens schreef:Of heb ik überhaupt niets inhoudelijks toe te voegen ? :scared: ;)
Dan heb je toch liever die gillende viswijven, hè? :DNeefkens schreef:Godskolere, ik werd gestoord door een telefoontje, klikte alvast en wilde later editten om inhoudelijk wat toe te voegen...![]()
Maar jullie zitten wel bovenop me zeg. :D
Bij Blind heb ik altijd mijn vraagtekens gezet....Ik zag hem liever als assistent beginnen bij AJAX I met Ten Cate of Bielsa voor de groep. Routine plus iemand die weet wat er in de jeugd rondloopt....Bertje schreef:Wat vind je überhaupt van de ontwikkelingen binnen Ajax van de laatste tijd, 343? Dan denk ik bijvoorbeeld aan Huntelaar, Blind en Ten Cate.
Ajax Netwerk8/8/2006 - Ten Cate allerminst blij met interlands van volgende week
(Gepost door RvN)
Henk ten Cate heeft op de persconferentie vanavond laten weten allerminst blij te zijn met de interlands van volgende week woensdag, zo meldt Nu.nl. "Ajax is met zeven spelers in de voorselectie van Oranje vertegenwoordigd. Ik moet in het totaal misschien 13 spelers aan verschillende nationale ploegen afstaan. Dat is niet leuk tussen twee duels in de voorronde van de Champions League in."
"Ik ga hem niet vragen om spelers niet te selecteren. Hopelijk denkt hij een beetje met ons mee. Hij is tenslotte ook Ajacied. Ik snap zo'n wedstrijd vlak voor het seizoen ook niet."
Het feit dat Van Geel weinig inkomsten heeft gegenereerd heeft ook veel te maken met het feit dat Ajax mede dankzij het slechte TD-schap van Van Gaal met veel aflopende contracten opgescheept zat.Henk de Gier schreef:omdat Van Geel meer heeft uitgegeven dan aan inkomsten heeft gegenereerd, en Van Gaal juist scheppen met geld heeft binnengebracht met 2 CL finales, 1 CL halve finale, 1 UEFAcupfinale.