Robbert Schilder

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » zo jul 30, 2006 3:36 pm

Rishi schreef:Heeft hij ergens gezegd dat hij perse niet als back wilt spelen dan?
Nope, hij heeft alleen gezegd dat het niet zijn echte positie is.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Lionel

Bericht door Lionel » zo jul 30, 2006 3:50 pm

Wat is het probleem dan? Hij geeft gewoon aan waar hij zich het lekkerst voel
IK GELOOF!!!!!!

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » zo jul 30, 2006 3:52 pm

ja, ik zie het probleem ook niet Rishi.
Jöhnk, 29 mei 2006

Lionel

Bericht door Lionel » zo jul 30, 2006 3:55 pm

Ben je het nou weer met me eens ;)
IK GELOOF!!!!!!

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » zo jul 30, 2006 3:56 pm

nee, jij met mij :yes:
Jöhnk, 29 mei 2006

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do aug 03, 2006 2:33 am

3/8/2006 - Sparta wil Schilder of Boakye huren
(Gepost door RvN)

In het Algemeen Dagblad laat Sparta-directeur Peter Bonthuis weten dat Sparta graag Robert Schilder of Emmanuel Bokaye van Ajax zou willen huren. De tweede club uit Rotterdam is op zoek naar een linkerverdediger. Het is alleen onduidelijk of Schilder wegmag, aldus Bonthuis. Wat niet gemeld wordt is dat Schilder zelf bij Ajax al aangaf liever niet als linksback uit te komen. Boakye is de andere optie van Sparta, al gebruikt Ajax hem voornamelijk als rechtsback.
Ajax Netwerk

wimpey

Bericht door wimpey » do aug 03, 2006 7:32 pm

Henk de Gier schreef: Wilhelmus, Schilder heeft geen enkele eis gesteld, hij heeft alleen uitgesproken een voorkeur te hebben voor een andere positie als linksback, niets anders.
Heinrich, een jongen als Schilder (met een wedstrijd of 2 in Ajax-1 op z´n naam) moet i.m.o. geen babbels hebben. Gewoon spelen waar de trainer je neerzet, je stinkende best doen en je handen dichtknijpen dat je überhaupt in Ajax-1 mag spelen.

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » do aug 03, 2006 7:34 pm

Willempie, iedereen mag aangeven wat zijn favoriete plek op het veld is, zolang hij maar niet weigert om op een andere plek te spelen.
Jöhnk, 29 mei 2006

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do aug 03, 2006 7:47 pm

wimpey schreef:Heinrich, een jongen als Schilder (met een wedstrijd of 2 in Ajax-1 op z´n naam) moet i.m.o. geen babbels hebben. Gewoon spelen waar de trainer je neerzet, je stinkende best doen en je handen dichtknijpen dat je überhaupt in Ajax-1 mag spelen.
Hij heeft niets geweigerd. Hij heeft aangegeven dat hij zich niet helemaal op z'n gemak voelt op die positie. Dat hij dat in de media heeft gedaan was stom, maar verder zie ik het probleem niet zo. Het is eigenlijk best eerlijk van hem. Ten Cate was blijkbaar tevreden over hem en Schilder heeft (ondanks het feit dat het hem speeltijd in Ajax 1 gaat kosten) eerlijk gezegd dat hij zich geen linksback voelt. Aan Ten Cate om te bepalen of hij hem alsnog als linksback wil gebruiken of niet.

wimpey

Bericht door wimpey » do aug 03, 2006 7:53 pm

Waar zeg ik dan dat ie weigert?

Gewoon spelen, je best doen, dan komt de rest vanzelf. Op z'n Urby´s, ook een linksmid, maar die speelt (wel) gewoon als linksback. Zou Schilder ook moeten doen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do aug 03, 2006 7:54 pm

Maar dan is het dus geen kwestie van babbels hebben, meer van onzekerheid. Urby heeft dus meer bluf dan Schilder en speelt wel gewoon als linksback.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di aug 08, 2006 3:24 pm

Sparta grijpt naast Boakye en Schilder
--------------------------------------------------------------------------------
8 augustus 2006

De Ajacieden Robbert Schilder en Emmanuel Boakye komen niet naar Sparta Rotterdam. Dat meldt RTV Rijnmond. Beide spelers blijven daardoor voorlopig in Amsterdam. Schilder moest de nieuwe linksback worden bij de Kasteelclub, maar met de Amstelvener werd geen akkoord bereikt. Ook Boakye kwam niet tot overeenstemming met het Sparta-bestuur.

Schilder zou als eis hebben gesteld dat hij de rol als linkermiddenvelder op zich wilde nemen bij de Rotterdammers. Bij Ajax heeft het twintigjarige talent nog een contract tot de zomer van 2009. Boakye, die door trainer Henk ten Cate niet werd meegenomen naar Denemarken voor het duel met FC Kopenhagen, ligt nog vast tot medio 2008. Beide spelers staan op de nominatie om verhuurd te worden.
Ajax Online

Dat zou op z'n minst raar te noemen zijn.

jabu

Bericht door jabu » di aug 08, 2006 3:29 pm

Thomas schreef:
Sparta grijpt naast Boakye en Schilder
--------------------------------------------------------------------------------
8 augustus 2006

De Ajacieden Robbert Schilder en Emmanuel Boakye komen niet naar Sparta Rotterdam. Dat meldt RTV Rijnmond. Beide spelers blijven daardoor voorlopig in Amsterdam. Schilder moest de nieuwe linksback worden bij de Kasteelclub, maar met de Amstelvener werd geen akkoord bereikt. Ook Boakye kwam niet tot overeenstemming met het Sparta-bestuur.

Schilder zou als eis hebben gesteld dat hij de rol als linkermiddenvelder op zich wilde nemen bij de Rotterdammers. Bij Ajax heeft het twintigjarige talent nog een contract tot de zomer van 2009. Boakye, die door trainer Henk ten Cate niet werd meegenomen naar Denemarken voor het duel met FC Kopenhagen, ligt nog vast tot medio 2008. Beide spelers staan op de nominatie om verhuurd te worden.
Ajax Online

Dat zou op z'n minst raar te noemen zijn.
Waarom?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di aug 08, 2006 3:32 pm

Sorry, verkeerde stuk dikgedrukt. Ik bedoelde juist dat ik het raar vond dat Sparta hem als linksback wilde halen. :xyxthumbs:

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do aug 10, 2006 2:43 pm

Ajax.nl

Robbert Schilder blijft bij Ajax

Amsterdam, 10 augustus 2006

Robbert Schilder blijft bij de selectie van Ajax. Na de voorbereiding zijn de verrichtingen van de jonge Amstelvener geëvalueerd en positief bevonden. Dat betekent dat Robbert Schilder niet verhuurd gaat worden.

De twintigjarige linksbenige middenvelder debuteerde in februari van dit jaar in de thuiswedstrijd tegen Willem II. In totaal kwam hij vorig seizoen in vier competitiewedstrijden uit.

343

Bericht door 343 » za aug 19, 2006 10:59 am

Schilder mag nu toch verhuurd worden

Bron: AJAX Netwerk

Liet Ajax vorige week nog weten dat de technische staf na evaluatie van de voorbereiding heeft besloten dat Robbert Schilder bij de selectie mag blijven en niet verhuurd zal worden, zaterdag liet technisch directeur Martin van Geel in het Algemeen Dagblad weten dat hij nu toch verhuurd mag worden. "We hebben met hem gesproken en zijn tot de conclusie gekomen dat een verhuur het beste is voor zijn ontwikkeling. Hij is het tweede elftal ontgroeid."

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za aug 19, 2006 12:38 pm

Niks zo veranderlijk als de uitlatingen van Ajax!? Hij blijft wel en toch weer niet bij de groep. Niet dus.

Houdt dit in dat er toch nog een defensieve middenvelder bijkomt!? Of zal Olaf als alternatief voor Maduro worden gezien? Ik hoop het eerste. De plaatsing voor de CL en de verkoop van Harry en/of Grygera zal toch wat geld opleveren. Hopelijk investeren ze dat dan in kwaliteit.

Gezien MvG zijn uitlatingen, zal er wel niemand meer bijkomen en wordt het opgelost met de jeugd (Vertongen met daarachter Anita!?).

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za aug 19, 2006 4:45 pm

Ik neem inderdaad aan dat Van Geel het niet alleen over Schilder had toen hij zei dat Ajax eventuele problemen op het middenveld op ging vangen door middel van de jeugd.

Dit verandert jammer genoeg niets, denk ik.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za aug 19, 2006 5:39 pm

Vind dit ook een beetje apart. Een jongen die op de linksback en op het middenveld uit de voeten kan, wordt verhuurd? Ik had namelijk wel degelijk wat speelminuten verwacht, aangezien we al niet al te ruim zitten in middenvelders/linksachters. Je 'bouwt' nu op Grygera als linksachter, die nota bene volgend seizoen weggaat. Ik had een andere keuze gemaakt, maar ok.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za aug 19, 2006 6:14 pm

Tsja, wie weet wat er nog met Grygera gaat gebeuren. In heel Europa gebeuren allerlei transfers straks nog redelijk last minute. Misschien verandert er bij Ajax ook nog wat dankzij de verkoop van Grygera en/of Charisteas. Als het zo is, zal het wel bij directe vervangers blijven.

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » zo aug 20, 2006 9:06 pm

Ajaciedjuh schreef:Niks zo veranderlijk als de uitlatingen van Ajax!? Hij blijft wel en toch weer niet bij de groep. Niet dus.

Houdt dit in dat er toch nog een defensieve middenvelder bijkomt!? Of zal Olaf als alternatief voor Maduro worden gezien? Ik hoop het eerste. De plaatsing voor de CL en de verkoop van Harry en/of Grygera zal toch wat geld opleveren. Hopelijk investeren ze dat dan in kwaliteit.

Gezien MvG zijn uitlatingen, zal er wel niemand meer bijkomen en wordt het opgelost met de jeugd (Vertongen met daarachter Anita!?).
Denk dat Schilder zelf graag verhuurd wordt.....
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo aug 20, 2006 9:50 pm

Schilder zelf blijft het liefst bij Ajax. (Bron: At5.)

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » zo aug 20, 2006 11:22 pm

Van wanneer, want kan me moeilijk voorstellen dat Ajax ineens 180 graden draait.
Lijkt me waarschijnlijker dat Schilder zich nu toch bedacht heeft, en liever een jaartje huurervaring opdoet dan een jaar tribune- & bankzitten. En teksten als 'hij is het tweede ontgroeit' van Ajax-kant lijken mij er dus ook op dat Ajax een verhuurperiode ook wel oké vindt.
Maar al het bovenstaande is pure speculatie.... :D
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma aug 21, 2006 3:43 am

Ajax heeft zich ook niet bedacht. Ajax wil Schilder nog steeds verhuren.

Ik zou Schilder aanraden niet al teveel tegen te stribbelen en een mooie club proberen te vinden. Ik gok dat hij niet al teveel zin heeft in degradatievoetbal met clubs als Heracles of Sparta (logisch, aangezien hij in Amsterdam misschien wel kampioen kan worden).

343

Bericht door 343 » ma aug 21, 2006 10:05 am

ADO meldt zich voor Schilder

Bron: ELF

Ook ADO Den Haag heeft zich bij Ajax gemeld om Robbert Schilder te huren. De Haagse club hoopt de linkermiddenvelder komend seizoen te huren. De interesse voor de jeugdinternational kwam op gang nadat de Amsterdamse club bekend maakte dat hij deze jaargang moet rijpen bij een andere club.

Trainer Frans Adelaar is daarnaast positief over het optreden van Goran Bunjevcevic. De 33-jarige Serviër was de afgelopen week op proef. De voormalige international stond de afgelopen vijf jaar onder contract bij Tottenham Hotspur. ADO praat deze week over een eventuele transfer.

Plaats reactie