Klaas Jan Huntelaar
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Klaas Jan Huntelaar
Alles over deze aanvaller
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
voetbalzone.nl'Lyon scoutte Ajax-spelers'
Geschreven door Pieter Ooms op zondag, 6 augustus om 20:52
Volgens de Franse media zou Olympique Lyon tijdens het Amsterdam Tournament op de tribune hebben gezeten voor Klaas Jan Huntelaar en Edgar Manucharyan. Beide spelers kwamen in actie en dus is het afwachten of de kampioen van Frankrijk actie zal ondernemen.
Klaas Jan Huntelaar staat bij menig Europese topclub in de scoutboekjes. De aanvaller laat ook bij Ajax zien het doel makkelijk te vinden, terwijl dit bij Heerenveen, AGOVV, De Graafschap en Jong Oranje ook totaal geen probleem was. Huntelaar zou vanwege zijn leeftijd (22) een voordeel hebben op de andere kandidaten als bijvoorbeeld Trezequet.
Een andere speler die in de gaten werd gehouden was de 18-jarige Edgar Manucharyan. De buitenspeler uit Armenie kwam wegens meerdere blessures slechts vier keer in actie voor Ajax, maar liet bij Pyunik Erevan FC al een voortreffelijk indruk achter.
- Henk de Gier
- Contacteer:
-
- AT Toto winner 15/16
Valt wel mee denk ik, er zat nog altijd zat spelers in de wereld die AJAX heel groot vinden. Het liefst niet verkopen natuurlijk maar als er echt van die gekke bedragen zoals 25 miljoen geboden gaan worden moet je het toch overwegen vind ik.Neefkens schreef:En dan ? Dan zitten we zonder spits van dit niveau, want degenen die dat niveau wél hebben willen nooit in Nederland voetballen.
Met verkopen is niets mis, vind ik, maar dan mag je er niet op achteruit gaan met zijn vervanger.brigade zuid schreef:Valt wel mee denk ik, er zat nog altijd zat spelers in de wereld die AJAX heel groot vinden. Het liefst niet verkopen natuurlijk maar als er echt van die gekke bedragen zoals 25 miljoen geboden gaan worden moet je het toch overwegen vind ik.Neefkens schreef:En dan ? Dan zitten we zonder spits van dit niveau, want degenen die dat niveau wél hebben willen nooit in Nederland voetballen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
- AT Toto winner 15/16
Kluivert is nog nooit goed geweest voor 20+ goals in welke competitie dan ook. Al vind ik dat niet eens het allerbelangrijkste.brigade zuid schreef: Kluivert . In de Nederlandse competitie zou ie toch nog wel goed zijn voor een doelpuntje of 20+?
Laatst gewijzigd door Feest op di aug 08, 2006 12:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 15/16