FC Kopenhagen - Ajax (09-08-2006)
- Henk de Gier
- Contacteer:
Ik vind het sowieso een matige spits, heeft het bij Heerenveen een jaartje erg goed gedaan maar voor de rest van zijn carriere is hij de middelmaat nooit ontstegen. Beetje het Machlas (of Babos) verhaal, 1 geweldig seizoen en op basis van dat seizoen een naam gemaakt.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
Behalve 5 à 6 PSV'ers :cheer:Steef schreef:De hele Eredivisie is toch vooral een afvalbak vol matigheid en zesderangsspelers.
Ik zou niet eens meer weten hoe het is om je zorgen te moeten maken over een potje tegen één of andere onbeduijdende club uijt een land met een slechtere competitie dan Nederland.
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
PSV'ers weten weer beter hoe het is om een jaartje of 10 maar tegen de tweede ronde van de CL aan te hikken. ;)Ye' Mighty Oak schreef:Behalve 5 à 6 PSV'ers :cheer:Steef schreef:De hele Eredivisie is toch vooral een afvalbak vol matigheid en zesderangsspelers.
Ik zou niet eens meer weten hoe het is om je zorgen te moeten maken over een potje tegen één of andere onbeduijdende club uijt een land met een slechtere competitie dan Nederland.
Ennuh trouwens, jij hebt echt een slecht geheugen. Twee seizoenen geleden speelde PSV nog tegen één of andere onbeduijdende club uijt een land met een slechtere competitie dan Nederland. :redcard:
Fenerbahce - PSV 3-0. Panathinaikos - PSV 4-1.Ye' Mighty Oak schreef: Ik zou niet eens meer weten hoe het is om je zorgen te moeten maken over een potje tegen één of andere onbeduijdende club uijt een land met een slechtere competitie dan Nederland.
Vind je het dan zo indrukwekkend wat PSV sinds 1988 in Europa heeft laten zien?
PSV verloor van elftallen als Newcastle, K´lautern en Feyenoord, pakte (i.t.t. Ajax en Feyenoord) geen EC in de jaren ´90 en kreeg nog afgelopen seizoen 3 keer een europees pak slaag.
Mis ik wat? Welke Europacup heeft feyenoord in de jaren '90 gewonnen?Ye' Mighty Oak schreef: PSV verloor van elftallen als Newcastle, K´lautern en Feyenoord, pakte (i.t.t. Ajax en Feyenoord) geen EC in de jaren ´90 en kreeg nog afgelopen seizoen 3 keer een europees pak slaag.
WE LOVE YOU AJAX, WE DO!
wil je wel de juiste persoon quoten?JariRJ schreef:Mis ik wat? Welke Europacup heeft feyenoord in de jaren '90 gewonnen?Ye' Mighty Oak schreef: PSV verloor van elftallen als Newcastle, K´lautern en Feyenoord, pakte (i.t.t. Ajax en Feyenoord) geen EC in de jaren ´90 en kreeg nog afgelopen seizoen 3 keer een europees pak slaag.
Dank u.
FC Kopenhagen-Ajax te zien op RTL7
Bron: RTL7
RTL7 heeft de uitzendrechten weten te verwerven van het derde voorronde duel in de Champions League tussen FC Kopenhagen en Ajax. Leo Driessen is aanstaande woensdag de commentator bij de uitzending op RTL7. De voorronde duels mogen door de thuisspelende clubs zelf verkocht worden.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Kaartje is gereserveerd dus dat zal wel goedkomen, als ik dit keer tenminste wel op Ajax kan vertrouwen. Ik heb maar gevraagd voor een bevestiging zwart op wit.
En anders neem ik gewoon het kaartje van mijn vriendin en gaat zij maar naar de Deense Kroeg...
Ik moet alleen een hotelletje regelen. Ik denk dat ik alleen iets boek voor woensdag en dan wel weer zie. :yes:
En anders neem ik gewoon het kaartje van mijn vriendin en gaat zij maar naar de Deense Kroeg...
Ik moet alleen een hotelletje regelen. Ik denk dat ik alleen iets boek voor woensdag en dan wel weer zie. :yes:
-
Ik heb er ook absoluut geen goed gevoel bij. Ik zat een aantal jaar geleden bij Ajax - Kopenhagen in de Arena en daar baseer ik dat slechte gevoel vooral. Het kan natuurlijk allemaal meevallen. Maar in dit soort wedstrijden waant Ajax zich altijd superieur (zoals Ko al aangaf), terwijl daardoor juist de tegenstander tot op het bot gemotiveerd wordt. Brugge kreeg ook vleugels indertijd.
Alles staat en valt bij de benadering van de wedstrijd. Als Sneijder en cs. vind dat het 'maar' FC Kopenhagen is, dan krijgen we het heel zwaar. Als Ten Cate een goede coach is, zal hij Ajax goed prepareren.
Alles staat en valt bij de benadering van de wedstrijd. Als Sneijder en cs. vind dat het 'maar' FC Kopenhagen is, dan krijgen we het heel zwaar. Als Ten Cate een goede coach is, zal hij Ajax goed prepareren.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- Henk de Gier
- Contacteer:
de NS heeft wel meer plekjes vrij, check de reisplanner.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006