Feyenoord
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
Ik zie Kuijt ook wel slagen in de Premier League maar naar mijn weten heeft Kuijt nog nooit tegen een topverdediging gescoord, hoor. Kan er natuurlijk ook aan liggen dat Feyenoord al jaren geen topteams meer tegenkomt. :hypocrite:Henk de Gier schreef:en Kuyt is volwaardig international en heeft op dat niveau ook al gescoord tegen topverdedigers.
Kuyt bashen is populair hier, omdat hij een Feyenoorder is. Onterecht in mijn ogen, en volgend jaar, na Kuyts eerste seizoen in de Premier League moeten jullie mij en Wimpey gelijk geven.
-
- AT Toto winner 15/16
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Giacomo Puccini
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Als je het aankoopbeleid van f-word bekijkt over de laatste jaren is dat van hen nog ongelukkiger dan dat van Ajax. Laat dat vooral zo blijven, maar met de miljoenen van (de verkoop van) Kuijt kunnen ze toch moeilijk goals terugkopen. En dat was het enige dat f-word vorig seizoen (relatief) nog vrij lang liet meestrijden om het kampioenschap.Peter schreef:Feyenoord stort niet in bij een vertrek van Kuijt, hoor. Met 18 miljoen kun je veel doen en kun je je team op meerdere posities versterken, wat ook zeker nodig is bij Feyenoord. Ik vind wel dat het allemaal wat lang duurt bij Feyenoord, want volgens mij is die selectie toch nog niet eens rond?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
F-word? :X
Ik neem aan dat er een lijstje ligt wanneer Kuijt daadwerkelijk gaat vertrekken. Men zal toch een goeie spits kunnen aankopen en daarnaast een Tymoschuk en nog 2 goeie krachten kunnen halen. De selectie wordt er dan toch beter op, want Kuijt is ook niet heilig. Wanneer je de linksbackpositie versterkt (Braafheid?) en daarnaast ook een goeie slag kan slaan op het middenveld, dan doe je toch weer goede zaken.
Ik neem aan dat er een lijstje ligt wanneer Kuijt daadwerkelijk gaat vertrekken. Men zal toch een goeie spits kunnen aankopen en daarnaast een Tymoschuk en nog 2 goeie krachten kunnen halen. De selectie wordt er dan toch beter op, want Kuijt is ook niet heilig. Wanneer je de linksbackpositie versterkt (Braafheid?) en daarnaast ook een goeie slag kan slaan op het middenveld, dan doe je toch weer goede zaken.
- Henk de Gier
- Contacteer:
voor zover ik heb gelezen kan niet de volledige 18 miljoen worden geinvesteerd, en Kuyt is de belangrijkste speler van Feyenoord. Ik denk dat Feyenoord zonder Kuyt moeite gaat krijgen om zelfs maar de playoffs 2/5 te gaan halen.Peter schreef:Feyenoord stort niet in bij een vertrek van Kuijt, hoor. Met 18 miljoen kun je veel doen en kun je je team op meerdere posities versterken, wat ook zeker nodig is bij Feyenoord. Ik vind wel dat het allemaal wat lang duurt bij Feyenoord, want volgens mij is die selectie toch nog niet eens rond?
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
Ik zie liever een ijzersterk Feyenoord, een nog sterker PSV en een wonderbaarlijk Ajax. Maar aangezien Ajax nog verder van wonderbaarlijk is moet de rest maar gewoon minder zijn. ;)Bertje schreef:Ik niet. Ik zie liever een sterk Feyenoord.
Als Kuijt vertrekt maakt de technische staff er toch wel een zooitje van. Daar ben ik van overtuigd. Feyenoord heeft zowel in Nederland als in het buitenland niet al teveel aantrekkingskracht meer en het scoutingsapparaat is ongeveer net zo bijzonder als dat van Ajax.
- Henk de Gier
- Contacteer:
voetbalmax'Anderlecht toont interesse in Saïdi'
Door Richard Avontuur
28 Juli, 2006
Het Belgische Anderlecht is geïnteresseerd om Karim Saïdi over te nemen van Feyenoord, zo melden enkele Belgische media. De Tunesiër krijgt onder Erwin Koeman weinig kans in het eerste bij Feyenoord en mag vertrekken.
Saïdi, die met Tunesië uitkwam op het WK, werd afgelopen seizoen verhuurd aan het Italiaanse Lecce, omdat Erwin Koeman niet veel speeltijd voorspelde voor Saïdi in Rotterdam. Bij Lecce speelde Saïdi in totaal negen wedstrijden.
Saïdi arriiveerde in De Kuip toen Ruud Gullit hoofdtrainer was. Onder Gullit kreeg de verdediger veel speeltijd, maar na de komst van Erwin Koeman is Saïdi naar de achtergrond verdwenen in Rotterdam Zuid.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
- Giacomo Puccini
Ok, bij deze clubs zou hij het volgens mij ook wel kunnen redden. Acht ik hem toe in staat. Maar ik lees bedragen van 18 miljoen.. Dat gaan deze clubs nooit neerleggen voor een spits die het hoogstens gaat 'redden'. Ik bedoel, Kuijt gaat deze clubs niet sterker maken.Scherrer schreef:Wat een onzin. Kuyt is misschien niet de échte top, maar net daaronder (Liverpool, Newcastle, Tottenham, Valencia, HSV) is hij zeker op zijn plaats.Mr. Ajax schreef:Precies....Kuyt is een spits voor Charlton Athletic ofzo...Als Benni ´maar' bij Blackburn Rovers kan spelen...
18 miljoen!! Als Feyenoord daar aan vast blijft houden gaat het nog veel langer duren, wordt een gevalletje Van Bommel :redcard:Peter schreef:Feyenoord stort niet in bij een vertrek van Kuijt, hoor. Met 18 miljoen kun je veel doen en kun je je team op meerdere posities versterken, wat ook zeker nodig is bij Feyenoord. Ik vind wel dat het allemaal wat lang duurt bij Feyenoord, want volgens mij is die selectie toch nog niet eens rond?
Ajax!
-
- AT Toto winner 10/11
Het bedrag van 18 miljoen is inderdaad véél te hoog. Met een bedrag van tussen de 12 en 14 miljoen zit je denk ik meer in de richting van zijn marktwaarde. Als Feyenoord meer dan 15 miljoen voor Kuyt krijgt hebben ze het echt héél erg goed gedaan.Giacomo Puccini schreef:Ok, bij deze clubs zou hij het volgens mij ook wel kunnen redden. Acht ik hem toe in staat. Maar ik lees bedragen van 18 miljoen.. Dat gaan deze clubs nooit neerleggen voor een spits die het hoogstens gaat 'redden'. Ik bedoel, Kuijt gaat deze clubs niet sterker maken.Scherrer schreef: (.....)
Wat een onzin. Kuyt is misschien niet de échte top, maar net daaronder (Liverpool, Newcastle, Tottenham, Valencia, HSV) is hij zeker op zijn plaats.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10