Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Onbetrouwbaar transfernieuws
Hier alle geruchten en 'te goed om waar te zijn' verhalen
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Daily Blind
Ik post het maar hier, want ik weet het nooit zo goed met dit soort verhalen.
15 jaar, ik weet dat de strijd om talenten steeds heviger is, maar ik denk dat je hiermee de ontwikkeling van het talent en niet veel goeds doet. Het weg plukken uit de vertrouwde omgeving, het aanpassen aan een andere cultuur. Het is wat voor iemand van 15!www.ajax.netwerk.to schreef:23/7/2006 - Haalt Ajax 15-jarige uit Paraguay?
ABC Digital in Paraguay meldt dat de pas 15-jarige Derlis Hernán Torres Viera vandaag met zijn zaakwaarnemer naar Nederland afreist. Hij zou bij Ajax een medische keuring ondergaan om zich vervolgens aan te sluiten in de jeugd bij Ajax. De aanvallende middenvelder viel eerder op op het WK onder 15 in Bolivia.
-
- Henk de Gier
- Contacteer:
Messi is een heel ander verhaal Kaffermike, Messi is met zijn familie naar Europa getrokken voor een medische reden, pas later kwam hij bij Barca terecht.kaffermike schreef:15 jaar is juist een mooie leeftijd als je een erg groot talent bent, 2 jaar bij de jeugd en op je 17e debuteren in ajax 1 is geen uitzondering meer. Ik denk niet dat ze bij barcelona dachten, messi is nog maar 15, ander cultuur, andere omgeving.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
- Cluijffert
Messi kwam gelijk bij Barca terecht maar is inderdaad een ander verhaal.Henk de Gier schreef:Messi is een heel ander verhaal Kaffermike, Messi is met zijn familie naar Europa getrokken voor een medische reden, pas later kwam hij bij Barca terecht.kaffermike schreef:15 jaar is juist een mooie leeftijd als je een erg groot talent bent, 2 jaar bij de jeugd en op je 17e debuteren in ajax 1 is geen uitzondering meer. Ik denk niet dat ze bij barcelona dachten, messi is nog maar 15, ander cultuur, andere omgeving.
Ik weet niet of het goed is voor zo een jongen. Aan de andere kant, het is niet dat Ajax een speler weghaalt uit een goede omgeving. Voor deze jongen is het misschien beter dat hij hierheen komt omdat Ajax ook waarde hecht aan een goede opleiding
IK GELOOF!!!!!!
-
- Henk de Gier
- Contacteer:
Doe niet aan jeugdscouting, wimpey. Is een andere tak. Daarnaast ga ik echt nie naar Bolivia vliegen voor een jeugdtoernooi tussen een aantal clubs wat ze dan maar 'WK' noemen.
Villanueva heb ik gezien van de week. Aardig, maar zoals zoveel Amerikaanse talenten had-ie allang echte tegenstand moeten hebben gehad en niet dat high school gefroebel.
Villanueva heb ik gezien van de week. Aardig, maar zoals zoveel Amerikaanse talenten had-ie allang echte tegenstand moeten hebben gehad en niet dat high school gefroebel.
Chong :Dwimpey schreef:Kent u deze Paraguayaan???Steef schreef:Hij mag helemaal niet op z'n 17e debuteren.
Ik las ergens dat Ajax interesse zou hebben in de Koreaan die tegen Togo scoorde, die met dat geblondeerde haar. Naam en bron vergeten, je m'excuse... Fuckin onbetrouwbaar dus... :D
IK GELOOF!!!!!!
Ajax OnlineTen Cate wil er nog een middenvelder bij
26 juli 2006
Ajax-coach Henk ten Cate Ajax-trainer Henk ten Cate wil zijn selectie graag nog versterken met een middenvelder. Dat liet de oefenmeester weten na afloop van de met 0-6 gewonnen oefenwedstrijd tegen FC Emmen. Tegenover de Amsterdamse tv-zender AT5 gaf Ten Cate aan dat hij zijn ogen open houdt. "Voor een middenvelder, type Gabri", aldus de Amsterdammer.
De opmerking van Ten Cate is opvallend, aangezien Ajax voor het komende seizoen al drie middenvelders aantrok: Gabri, Roger en Michael Krohn-Dehli. Momenteel zijn zij echter geen van allen topfit. Voor het middenveld kan Ten Cate ook nog beschikken over Hedwiges Maduro, Wesley Sneijder en Olaf Lindenbergh. Eerder gaf de coach al aan dat hij van plan is met de punt naar achteren te gaan spelen in een 4-3-3-formatie.
Zodat Lindenbergh kan wieberen?
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Ajaciedjuh
Die is alweer geblesseerd :X Daar hebben we er al genoeg van in de selectie (blessuregevoelige spelers).Spijker schreef:Volgens de Sportweek zou hij Van der Meyde weer terug willen halen, hij is niet tevreden over de vleugels.
Een fite v/d Meyde zou ik wel toejuichen: je ergert je vaak kapot aan hem, maar heeft jaarlijks minimaal 10 goals en assists :worshippy:
Tuurlijk.Bertje schreef:Het komt toch van een zogenaamde onbetrouwbare site? Of mag het wel bij het betrouwbare transfernieuws staan als er een te controleren bron bij staat?
Ten Cate zei na de wedstrijd tegen Emmen zijn ogen nog open te houden
"voor een middenvelder, type Gabri". (AT5)