De Martin van Geel Topic
Moderator: mods
- Henk de Gier
- Contacteer:
tijd om eens wat geruchten de wereld in te gaan helpen om Dirkie helemaal dol te laten draaien.
Ajax heeft intresse in Schaars, Meerdink, Huysegems, Timmer, Landzaat, Mathijsen, Mathijssen, Obdam, De Zeeuw en Edward Metgod is kandidaat om Fred Grim op te volgen terwijl Martin Haar trainer van de A1 kan worden.
Ajax heeft intresse in Schaars, Meerdink, Huysegems, Timmer, Landzaat, Mathijsen, Mathijssen, Obdam, De Zeeuw en Edward Metgod is kandidaat om Fred Grim op te volgen terwijl Martin Haar trainer van de A1 kan worden.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
- Henk de Gier
- Contacteer:
Ja....als je het doet zoals Blind heeft gedaan...Dubbel schreef:Bedoel je dat Blind door zijn eerdere kritiek op het arbiterskorps zijn recht op steun vanuit het bestuur heeft verspeeld op het moment dat een scheids nu leugens over hem verkondigt? :sad:Thomas schreef:Blind heeft de situatie wel erger gemaakt met z'n gemekker over de scheidsrechters dit seizoen. Ik snap best dat de voorzitter niet achter die uitspraken wil gaan staan.
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
Vrede tussen besturen AZ en Ajax
Bron: rtvnh.nl
De besturen van Ajax en AZ kunnen weer door één deur. De Alkmaarders hebben een streep gezet onder het conflict met de Amsterdammers en gaan weer op een professionele basis samenwerken met Ajax.
Vorig seizoen waren er de nodige conflicten tussen beide clubs. Oorzaak was mede de overstap van technisch directeur Martin van Geel van AZ naar Ajax.
AZ-voorzitter Dirk Scheringa legde Van Geel zelfs een stadionverbod op. Hoewel AZ nog altijd anders tegen de kwestie aankijkt dan Ajax, is besloten een streep onder de zaak te zetten.
Ik wilde net zeggen! Ik zie liever Vermaelen dan Mathijsen, vind hem niet veel minder en hij is nog een heel stuk jonger en kan dus nog groeien.Bertje schreef:Liever Schaars. :yes: :eusa_pray: :D
Schaars is de opvolger van Cocu en zo'n type hebben we ook niet echt, tja Lindenbergh, misschien dat Olaf de prijs wat kan drukken... ;)
Nou, dat bedoelde ik niet hoor. Mathijsen is een klasbak en vele malen beter dan Vermaelen. Ik ben ook bang dat Vermaelen net wat dingen mist om een echte topper te worden.Vossie schreef:Ik wilde net zeggen! Ik zie liever Vermaelen dan Mathijsen, vind hem niet veel minder en hij is nog een heel stuk jonger en kan dus nog groeien.Bertje schreef:Liever Schaars. :yes: :eusa_pray: :D
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Van Geel dacht vorig seizoen over stoppen
Bron: AJAX Netwerk
Martin van Geel liet in een interview met Voetbal International weten dat hij getwijfeld heeft over doorgaan in de periode voorafgaand aan het ontslag van Danny Blind. ' alleen de laatste weken waren er wat discussies over wanneer wij naar buiten zouden brengen met het nieuws over het aanstaande vertrek van Danny Blind. Toen verloor ik het vertrouwen in enkele journalisten volledig, waardoor ik er op een gegeven moment over heb gedacht te stoppen. Alles wat ik zei werd verdraaid. Ik werd er gek van.'
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
Ik dacht dat dit een Martin van Geel topic was ipv een " Blind&co waren zo slecht nog niet "
Laten we eens ding voorop stellen: Danny Blind, hoe hoog ik hem als speler ook heb zitten dankzij zijn staat van dienst,heeft als hoofdcoach van Ajax gefaald netzo als zijn assistenten Krol etc.. Dat betekent ook dat de regel; " een goede werker is nog geen goed leider " is nog steeds als een huis staat.
ontopic:
Martin van Geel heeft mij voorlopige verrast met zijn aankoop beleid en visieplannen met Ajax. Het doet hoopvol aan en dat geeft de burger moet,zeker ik, na jaren van on-Ajax voetbal dat begon met Ronald Koeman.
Laten we hopen dat Martin van Geel ons meer gaat verrassen met positieve zaken.
Laten we eens ding voorop stellen: Danny Blind, hoe hoog ik hem als speler ook heb zitten dankzij zijn staat van dienst,heeft als hoofdcoach van Ajax gefaald netzo als zijn assistenten Krol etc.. Dat betekent ook dat de regel; " een goede werker is nog geen goed leider " is nog steeds als een huis staat.
ontopic:
Martin van Geel heeft mij voorlopige verrast met zijn aankoop beleid en visieplannen met Ajax. Het doet hoopvol aan en dat geeft de burger moet,zeker ik, na jaren van on-Ajax voetbal dat begon met Ronald Koeman.
Laten we hopen dat Martin van Geel ons meer gaat verrassen met positieve zaken.
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Ik heb deze topic niet gelezen, maar wordt er serieus getwijfeld aan Van Geel dan?
Die man kun je tot nu toch alleen een tien met een griffel geven, als je bij je gezonde verstand bent?
Over Blind hebben we het hier niet (hoewel je over hem, als je bij je gezonde verstand bent, óók maar één conclusie kunt trekken, maar dat is dus een ander verhaal, voor een andere topic).
K.
Die man kun je tot nu toch alleen een tien met een griffel geven, als je bij je gezonde verstand bent?
Over Blind hebben we het hier niet (hoewel je over hem, als je bij je gezonde verstand bent, óók maar één conclusie kunt trekken, maar dat is dus een ander verhaal, voor een andere topic).
K.
Still alive...
Huh van geel een tien met een griffel?Kowalczyk schreef:Ik heb deze topic niet gelezen, maar wordt er serieus getwijfeld aan Van Geel dan?
K.
Beste leugenaar van de rest?
Hoe verzin ik verhaaltjes om nog maar een beetje geloofwaardig over te komen?
Als mede scandinavische vrouwen fetishist begrijp ik hier toch geen hout van kowal :)
Ik denk opzich overigens dat van Geel wel nuttig kan zijn, hij moet alleen leren omgaan met een grote club als Ajax.
- Giacomo Puccini
Beoordeel hem niet op zijn praatjes maar op zijn daadjes :redcard:
Ik vind Van Geel sterk communiceren maar dit terzijde. Wees blij dat Van Geel uberhaupt nog wat zegt, of had jij liever zo'n Wim Jansen gehad die zich nooit vertoont op radio of tv?
Kijk naar de selectie waar Ajax vorig seizoen mee begon en vergelijk die met de selectie die Van Geel op dit moment heeft neergezet. Er is erg knap werk geleverd, dat zullen zelfs zijn grootste vijanden hem na moeten geven. Ik durf te stellen dat Ajax zonder Van Geel opnieuw een dramatisch seizoen tegemoet was gegaan. Ik heb ontieglijk veel zin in het komende seizoen omdat ik vertrouwen heb in de spelersgroep en technische staf. Dat is me voor het laatst 'overkomen' voor aanvang van de seizoenen 2001-2002 en 2002-2003. Het had niet veel langer moeten gaan duren of ook de Ajaxsupporter was gaan accepteren dat PSV de club is geworden bovenaan de vaderlandse voetbalhiërarchie..
Van Geel en Ten Cate brengen Ajax weer naar de top! :worshippy:
Ik vind Van Geel sterk communiceren maar dit terzijde. Wees blij dat Van Geel uberhaupt nog wat zegt, of had jij liever zo'n Wim Jansen gehad die zich nooit vertoont op radio of tv?
Kijk naar de selectie waar Ajax vorig seizoen mee begon en vergelijk die met de selectie die Van Geel op dit moment heeft neergezet. Er is erg knap werk geleverd, dat zullen zelfs zijn grootste vijanden hem na moeten geven. Ik durf te stellen dat Ajax zonder Van Geel opnieuw een dramatisch seizoen tegemoet was gegaan. Ik heb ontieglijk veel zin in het komende seizoen omdat ik vertrouwen heb in de spelersgroep en technische staf. Dat is me voor het laatst 'overkomen' voor aanvang van de seizoenen 2001-2002 en 2002-2003. Het had niet veel langer moeten gaan duren of ook de Ajaxsupporter was gaan accepteren dat PSV de club is geworden bovenaan de vaderlandse voetbalhiërarchie..
Ajax!
Giacomo Puccini schreef:Beoordeel hem niet op zijn praatjes maar op zijn daadjes :redcard:
Hmmm ok even van Geel zijn daden beoordeelen.
Aankopen: Gabri Stam Ogaruru(oid) krohn dehli perez en Roger, ten Cate
Verkopen: vdVaart, de Jong, Maxwell, trabelsi, Boukhari, Blind, Krol, vd Lem
Als ik dit lijstje zie spreekt dit in mijn optiek niet echt in het voordeel van de beste man.
Overigens ik kan het zelf niet beter ofzo maar daarom ben ik een ICT-er en niet TD ajax.
Als ik kijk naar dit lijstje denk ik dat van Geel er beter aan had gedaan door echt een grote naam te halen. zoals hij nu weer reageert op Vieira en zoals hij heeft gereageerd op Davids, denk ik dat hij meer met de club voor had kunnen hebben.
- Giacomo Puccini
Een andere TD had waarschijnlijk niet tegen kunnen houden dat de vertrekkende namen waren gebleven. Inderdaad, er is nogal wat vertrokken. Des te zwaarder de taak van de td en des te knapper wat er nu is gerealiseerd. Hoewel de aankopen het nog moeten laten zien, heb ik er alle vertrouwen in dat ze de supporters weer trots gaan maken. Stam, is dat misschien geen grote naam? Helemaal níemand had er rekening mee gehouden dat Jaap Stam naar Ajax zou kunnen komen, Van Geel flikt het toch maar. Geweldige aanwinst voor Ajax, al moet hij dan wel fit blijven. We wachten het af.
Ik ben trouwens niet echt met je eens dat Ajax namen moet halen. De selectie moest weer in balans worden gebracht, niet qua namen maar qua talent-ervaring, leiders-volgers en qua leeftijd. Dit is gebeurd en daarnaast denk ik dat er meer kwaliteit is binnengehaald dan veel mensen denken. Hoewel ik Ogararu en Roger nauwelijks ken, dat zijn voor mij nog de echte vraagtekens.
Ik ben trouwens niet echt met je eens dat Ajax namen moet halen. De selectie moest weer in balans worden gebracht, niet qua namen maar qua talent-ervaring, leiders-volgers en qua leeftijd. Dit is gebeurd en daarnaast denk ik dat er meer kwaliteit is binnengehaald dan veel mensen denken. Hoewel ik Ogararu en Roger nauwelijks ken, dat zijn voor mij nog de echte vraagtekens.
Ajax!