Ajacieden Op Televisie Topic
Moderator: mods
- Nwankwo-fan
- Nwankwo-fan
Hopen dan wel dat ze een paar vriendinnen mee neemt. Als er iets treuriger is dan die horde g**le, schreeuwende vrouwen die bij de London knights de toegangsdeur van de zaal bestormen, dan is dat wel een eenling die schreeuwend de rand van het trainingsveld bestormd! :twisted:
Ik ga de rest van het seizoen consequent 4-3-3 spelen, en Sonck stel ik nooit meer op als rechtsbuiten en van Damme niet als linksback..of toch weer wel, of toch weer niet..??
(nieuw krachtig beleid ingezet door Ronald K.)
- Nwankwo-fan
Quizvraag: wat klopt er niet in deze zin?Ramona schreef:laat de vrouw wederom t verstandigst zijn.. :X :poketoungeb:
Ik ga de rest van het seizoen consequent 4-3-3 spelen, en Sonck stel ik nooit meer op als rechtsbuiten en van Damme niet als linksback..of toch weer wel, of toch weer niet..??
- Nwankwo-fan
Daar willen we natuurlijk dan weer wel alles over weten Joey!! Kun je haar niet aan Dani koppelen ofzo, dan zien we haar nog terug in het spelersvrouwen programma (en zo zijn we weer ontopic...die mods van tegenwoordig!!)
- Dirk Scheringa
De laatste posts komen misschien wat vreemd over, dat komt doordat ik het gedeelte over off-topicposts heb gesplitst van deze topic. Deze topic dus graag weer gebruiken waarvoor hij bedoelt was, zoals te lezen is in de eerste post:
uw admin, HermaN
On-topic kan nu over off-topicposts worden gespoken (snap je het nog? :hypocrite: ) in het Rommelhok: (niet-)serieusheid van AjaxTalk.Gebruik dit topic om je mede Ajacieden op de hoogte te brengen van een optreden op TV. Dus Van der Vaart in Voetbal Insite? Wamberto in het jeugdjournaal? Meldt het hier!
Om het overzichtelijk te houden is het de bedoeling om een nieuw topic te openen zodra een TV-optreden van een Ajacied uitloopt op een discussie.
uw admin, HermaN
Winnaars kunnen niet tegen middelmaat
-
Ik schakelde eigenlijk wat laat in. Maar hij zij dat we kampioen worden! Ook Litmanen kwam even aan het woord en die vond dat Koeman af en toe wel wat strenger mag zijn. Verder weinig boeiends.Arwin schreef:Had hij wat nuttigs te melden? Of alleen de zinnen: "het kan nu alleen nog maar beter gaan, er komt flinke concurrentie en ja, we zouden nu wel kampioen moeten worden ja." ?
- Liberty
- Contacteer:
Wie wel? Hugo Borst zit volgens mij te veel in Rotterdam bij Feyenoord om te weten wat er in Amsterdam bij Ajax gebeurt.
Ik heb eerlijk gezegd nooit het idee gehad dat de spelers Koeman zo erg vinden. Enkel Van der Vaart en Sneijder hadden wat kritiek. Maar dat stelde niet zoveel voor.
Ik heb eerlijk gezegd nooit het idee gehad dat de spelers Koeman zo erg vinden. Enkel Van der Vaart en Sneijder hadden wat kritiek. Maar dat stelde niet zoveel voor.
Tijd voor iets nieuws.
-
- Dirk Scheringa