Jong Oranje op het EK in Portugal
Moderator: mods
-
-
Hoe heet ie nou?? Bergland.. Berg... Ow ja.. Bergkamp dat was em. ;)Thijs schreef:Hij doet me aan een hele bekende goal denken, weet alleen effe niet meer welke. Hij schiet 'm van buiten de 16 met een hele mooie boog (soort lobje) over de keeper heen.
@thomas: was die psv opmerking voor mij bedoeld?
:DThomas schreef:Kan iemand de goal van Huntelaar voor me beschrijven? Als een PSV'er al lovend is over een goal van hem, dan moet hij wel mooi geweest zijn. ;)
Huntelaar ontvangt de bal, gaat ermee vandoor richting de goal, maakt een beweging naar rechts en doet voorkomen alsof hij de voor hem staande verdediger wil omspelen, maar lobt de bal ineens weergaloos over zowel de verdediger als de keeper heen. Echt hele grote klasse :xyxthumbs:
PS: Dit Oranje lijkt inderdaad een echte toernooimentaliteit te hebben gekregen, ze gaan steeds beter spelen. Het was ook hard nodig, maar het is zeker knap. Zelfs Hofs speelt vrij aardig !
-
Bek houwe, kut psv-er!GangstaRiB schreef:Hoe heet ie nou?? Bergland.. Berg... Ow ja.. Bergkamp dat was em. ;)Thijs schreef:Hij doet me aan een hele bekende goal denken, weet alleen effe niet meer welke. Hij schiet 'm van buiten de 16 met een hele mooie boog (soort lobje) over de keeper heen.
@thomas: was die psv opmerking voor mij bedoeld?
;)
:shock:Thomas schreef:Nee, voor Harm.
Gaan we schelden ? :rocketwhore:
Harm heeft hier helemaal niet gereageerd jongeman :D
PS: Oranje is het initiatief weer kwijt, Frankrijk heeft zich goed hersteld in de rust. Ze spelen nu erg rustig en volwassen, wachtend op de gelijkmaker.
Laatst gewijzigd door Baseman op do jun 01, 2006 6:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Baseman schreef::shock:Thomas schreef:Nee, voor Harm.
Gaan we schelden ? :rocketwhore:
Harm heeft hier helemaal niet gereageerd jongeman :D
PS: Oranje is het initiatief weer kwijt, Frankrijk heeft zich goed hersteld in de rust. Ze spelen nu erg rustig en volwassen, wachtend op de gelijkmaker.
Troost je, als ik aan PSV denk denk ik altijd aan de grootste, domste, lelijkste boer die ik ken. :xyxthumbs:
Vlaar is niet echt snel...maar die gele kaart slaat nergens op :nooo:
Edit: Wat een jankerds trouwens die Fransen, bij alles vragen ze om een gele kaart :redcard:
Edit 2: Kut, ontzettend domme overtreding van Hofs en de vrije trap gaat erin...2-2 en einde oefening verwacht ik.
Edit: Wat een jankerds trouwens die Fransen, bij alles vragen ze om een gele kaart :redcard:
Edit 2: Kut, ontzettend domme overtreding van Hofs en de vrije trap gaat erin...2-2 en einde oefening verwacht ik.
Laatst gewijzigd door Baseman op do jun 01, 2006 6:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.