Jong Oranje op het EK in Portugal
Moderator: mods
Mwah, paar keer hands over het hoofd gezien.
Nederland is kansloos. 90 procent balbezit en veel geschuif, de Italianen vinden het prachtig. Ik mis een doelgerichte creatieve man op het middenveld. Een De Guzman of een Sneijder. Gooi Medunjanin er maar in voor Hofs, zou ik zeggen.
Ajacieden spelen slecht.
Nederland is kansloos. 90 procent balbezit en veel geschuif, de Italianen vinden het prachtig. Ik mis een doelgerichte creatieve man op het middenveld. Een De Guzman of een Sneijder. Gooi Medunjanin er maar in voor Hofs, zou ik zeggen.
Ajacieden spelen slecht.
-
- AT Toto winner 15/16
- Tscheu La Ling
Ik probeerde maar niet te veel hoop te hebben na die 1-0. Ik zat me af te vragen op welke ludieke manier Nederland dit keer in de laatste paar minuten de winst uit handen zou geven.
Halve finale nu tegen Frankrijk. Die moeten we kunnen verslaan met een nulletje op 4. Die hebben nog geen punt verloren. Arrogant bastards.
Halve finale nu tegen Frankrijk. Die moeten we kunnen verslaan met een nulletje op 4. Die hebben nog geen punt verloren. Arrogant bastards.
Geld moet rollen!
- Henk de Gier
- Contacteer:
maar wel met een beslissende kopbal ;)Thomas schreef:Ik zie ook geen goede 10 in hem. Weinig inzicht, dromerig, geen hoge handelingssnelheid. Ik kan nog wel even doorgaan. Al met al is het gewoon een matige voetballer.Rishi schreef:Hij speelt linksbuiten. Of rechtsbuiten. En dat is hij gewoon niet. Hij is een nummer 10.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
Goed voor de spelers, leuk voor het publiek, maar eerlijk gezegd vond ik dat Nederland niet creatief genoeg was en geen kans wist te scheppen. De voorzet van Castelen was m.i. bedoeld voor Huntelaar, De Ridder zei zelf dat hij sinds de D-tjes/C-tjes koppend geen doelpunt meer had gemaakt.
Italië miste toch een paar kansen, o.a. een hard schietende Fio.. die niet zag dat Vermeer veel te ver voor zijn doel stond. Een eenvoudig lobje zou genoeg geweest zijn.
Iedereen zal Vermeer wel een fantastische keeper vinden en gisteren redde hij ook weer twee keer goed, maar ik houd nog steeds mijn hart vast als hij het spel voortzet. Hij wil zo snel het spel hervatten dat hij een speler de bal geeft die er niets mee kan beginnen, die op zijn huid wordt gezeten door twee tegenstanders. Ik heb hem zo vaak zien mis trappen als hij in het spel wordt betrokken (de commentator heeft dat natuurlijk nooit gezien), maar het moet worden gezegd: "het werd nooit een doelpunt, alleen was het wel een paniektoestand". Bij iedere hoge bal vrees ik het ergste (gisteren maar twee lkleine fouten), maar ook dan loopt het goed af.
Emanuelson vond ik te weinig initiatief nemen, Huntelaar voegde niets toe.
Italië miste toch een paar kansen, o.a. een hard schietende Fio.. die niet zag dat Vermeer veel te ver voor zijn doel stond. Een eenvoudig lobje zou genoeg geweest zijn.
Iedereen zal Vermeer wel een fantastische keeper vinden en gisteren redde hij ook weer twee keer goed, maar ik houd nog steeds mijn hart vast als hij het spel voortzet. Hij wil zo snel het spel hervatten dat hij een speler de bal geeft die er niets mee kan beginnen, die op zijn huid wordt gezeten door twee tegenstanders. Ik heb hem zo vaak zien mis trappen als hij in het spel wordt betrokken (de commentator heeft dat natuurlijk nooit gezien), maar het moet worden gezegd: "het werd nooit een doelpunt, alleen was het wel een paniektoestand". Bij iedere hoge bal vrees ik het ergste (gisteren maar twee lkleine fouten), maar ook dan loopt het goed af.
Emanuelson vond ik te weinig initiatief nemen, Huntelaar voegde niets toe.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
-
Ik vond Vermeer een verschrikking, straalde niets dan onrust uit. Opmerkelijk genoeg leek hij me vorig jaar bij het WK redelijk stabiel.
Zou de Ridder ooit zoveel goeds gedaan hebben in 1 wedstrijd als gisteren ? Vast niet. Viel erg goed in, sterk aan de bal, veel dreiging en een knappe goal(maar wel een joekel van een keepersfout). Hofs kan mij niet echt bekoren, waarom hij al die vrije trappen mag nemen is me ook een raadsel. Mister Vitesse, dat had hij moeten worden en geen international en Feyenoordspeler.
Frankrijk zal neem ik aan een maatje te groot zijn.
Zou de Ridder ooit zoveel goeds gedaan hebben in 1 wedstrijd als gisteren ? Vast niet. Viel erg goed in, sterk aan de bal, veel dreiging en een knappe goal(maar wel een joekel van een keepersfout). Hofs kan mij niet echt bekoren, waarom hij al die vrije trappen mag nemen is me ook een raadsel. Mister Vitesse, dat had hij moeten worden en geen international en Feyenoordspeler.
Frankrijk zal neem ik aan een maatje te groot zijn.