Jong Oranje op het EK in Portugal
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
Er zijn acht Ajacieden "actief" (of negen?). Laat ze maar een beetje geblesseerd raken?? Ja (vanwege Ajax), nee omdat ze dat zelf niet willen.Henk de Gier schreef:wat mij betreft ook, en ook Maduro mag bij oranje wel met een (lichte) blessure afvallen en z'n rust krijgen.
Mijn voorkeur? Ajax gaat voor.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Als spelers geblesseerd raken en daardoor niet mee kunnen naar het WK krijgt Ajax weer te maken met een ander probleem, namelijk teleurgestelde spelers.
De WK-gangers maak ik met niet zoveel zorgen over. Galasek speelt na de zomer zeker niet meer bij Ajax. Grygera ook niet, denk ik. En van Maduro, Sneijder, Heitinga, Stekelenburg, Babel en Rosenberg moet nog maar blijken of ze veel zullen spelen op het WK.
De WK-gangers maak ik met niet zoveel zorgen over. Galasek speelt na de zomer zeker niet meer bij Ajax. Grygera ook niet, denk ik. En van Maduro, Sneijder, Heitinga, Stekelenburg, Babel en Rosenberg moet nog maar blijken of ze veel zullen spelen op het WK.
- Henk de Gier
- Contacteer:
de teleurstelling gaat wel over zodra ze weer fris en fruitig op het veld staan, en merken dat ze veel beter spelen dan voor het WK :yes:Thomas schreef:Als spelers geblesseerd raken en daardoor niet mee kunnen naar het WK krijgt Ajax weer te maken met een ander probleem, namelijk teleurgestelde spelers.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
Yep. :yes: Sterker nog, als Nederland van Italië wint, is het door.Thomas schreef:Wel iets meer dan theoretisch. Met 4 punten kan Nederland nog door.
Althans, volgens mijn berekeningen waarbij onderling resultaat zwaarder weegt dan doelsaldo.
EDIT: hoewel... Als Oekraïne gelijkspeelt tegen Denemarken, en Nederland wint van Italië, is het doelsaldo doorslaggevend. Maar dan geef ik Nederland alsnog een grote kans.
Spannend. :nailbite:
Weet je zeker dat het onderlinge resultaat zwaarder telt dan het doelsaldo?Jöhnk schreef:Yep. :yes: Sterker nog, als Nederland van Italië wint, is het door.Thomas schreef:Wel iets meer dan theoretisch. Met 4 punten kan Nederland nog door.
Althans, volgens mijn berekeningen waarbij onderling resultaat zwaarder weegt dan doelsaldo.
EDIT: hoewel... Als Oekraïne gelijkspeelt tegen Denemarken, en Nederland wint van Italië, is het doelsaldo doorslaggevend. Maar dan geef ik Nederland alsnog een grote kans.
Spannend. :nailbite:
-
- AT Toto winner 15/16
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
Met betrekking tot die teleurgestelde spelers had ik het over de spelers die het echte WK zouden moeten missen vanwege een blessure, Henk.Henk de Gier schreef:Dus als ze kansloos worden uitgeschakeld zijn ze niet teleurgesteld maar als ze een toernooi door een blessure missen wel? Je lult ook maar wat raak he Thomas!Thomas schreef:
Wat mij betreft gaan de Ajacieden lekker naar huis.
Als er iemand hier echt maar wat zegt om te posten, ben jij het wel.