Jong Oranje op het EK in Portugal
Moderator: mods
Ik hoor graag meer over de verrichtingen van Vermeer. Ik ben nog altijd erg benieuwd of hij het tot keeper van Ajax 1 gaat schoppen.Baseman schreef:PPS: Niet dat het doelpunt zijn schuld was, maar waarom ging Vermeer bij de 2-0 met zijn benen vooruit erin ? Als hij zich op zijn zij had gegooid had hij die bal gewoon gehad, nu verkleint hij zijn goal niet en laat hij ruimte onder zijn lichaam, technisch niet sterk.
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
Ik betwijfel het Thomas, al heeft hij zeker talent. Maar hij heeft zijn lengte niet mee, hij heerst nog te weinig in de 16 en hij moet echt meer persoonlijkheid ontwikkelen. De laatste 2 zaken zijn overigens ook de minpunten van Stekelenburg, toeval ?
Edit: Utrecht zou een mooie leerschool zijn voor Vermeer :yes:
PS: Schaars verwoordt het goed :xyxthumbs:
PS: Schaars verwoordt het goed :xyxthumbs:
Laatst gewijzigd door Baseman op wo mei 24, 2006 7:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Tja, noem mij een speler op de wereld die geen gebrek heeft.Dit elftal mist een typetje als Cocu, een Rijkaardje van latere leeftijd, een regelaartje.En die zijn in het Nederlandse voetbal jammer genoeg heel dun bezaaid ...Steef schreef:Basisspelers met duidelijke gebreken. Zou ook schandalig zijn als jongen van 21-23 geen basisspelers zouden zijn in de Eredivisie.Voetske schreef:Op een enkeling na zijn het allemaal basis spelers bij hun club, dit elftal mis een kapitein, een cocuutje bv.
Laatst gewijzigd door 999 op wo mei 24, 2006 7:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Steef legt de vinger op de zere plek. Met Urby en Hofs heb je 2 domme spelers op het middenveld. Verder speelt Schaars ala Galasek tussen zijn verdedigers in waardoor je nooit een man-meer kunt creeren. Dat spelen met de punt naar achteren, vind ik, tenzij je toppers op de desbetreffende posities hebt, alleen maar nadelig. Je mist ook de aansluiting naar de spits toe.
IK GELOOF!!!!!!
Dat zijn zo'n beetje de dingen die mij tijdens het WK onder-20 ook al opvielen. Toch heeft hij op mij een goede indruk achter gelaten. Ik ben benieuwd of hij z'n gebreken kan compenseren met z'n ruwe talent.Baseman schreef:Ik betwijfel het Thomas, al heeft hij zeker talent. Maar hij heeft zijn lengte niet mee, hij heerst nog te weinig in de 16 en hij moet echt meer persoonlijkheid ontwikkelen. De laatste 2 zaken zijn overigens ook de minpunten van Stekelenburg, toeval ?
- Henk de Gier
- Contacteer:
Je noemt nu 2 spelers op leeftijd, die waren op de leeftijd van jong Oranje ook nog niet zo ver. Ik denk dat er maar weinig spelers op die leeftijd al de kwaliteit hebben om een elftal te sturen.Voetske schreef:Tja, noem mij een speler op de wereld die geen gebrek heeft.Dit elftal mist een typetje als Cocu, een Rijkaardje van latere leeftijd, een regelaartje.En die zijn in het Nederlandse voetbal jammer genoeg heel dun bezaaid ...Steef schreef:Basisspelers met duidelijke gebreken. Zou ook schandalig zijn als jongen van 21-23 geen basisspelers zouden zijn in de Eredivisie.Voetske schreef:Op een enkeling na zijn het allemaal basis spelers bij hun club, dit elftal mis een kapitein, een cocuutje bv.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
- Henk de Gier
- Contacteer:
Ik denk dat leeftijd in principe daar niks mee te maken heeft.De spelers waar we het over hebben stuurde het elftal op de bij hun leeftijd horende manier.In dit elftal stuurt niemand ...Henk de Gier schreef:Je noemt nu 2 spelers op leeftijd, die waren op de leeftijd van jong Oranje ook nog niet zo ver. Ik denk dat er maar weinig spelers op die leeftijd al de kwaliteit hebben om een elftal te sturen.Voetske schreef:Tja, noem mij een speler op de wereld die geen gebrek heeft.Dit elftal mist een typetje als Cocu, een Rijkaardje van latere leeftijd, een regelaartje.En die zijn in het Nederlandse voetbal jammer genoeg heel dun bezaaid ...Steef schreef: Basisspelers met duidelijke gebreken. Zou ook schandalig zijn als jongen van 21-23 geen basisspelers zouden zijn in de Eredivisie.
Beetje het AJAX verhaal, men zet " iets " op, maar wat de gedachte erachter is weet men niet, tja op de traningen wordt dat allemaal voorgekauwd, maar in het eggie is het toch even anders.
En nogmaals, het hoeft niet eens een speler te zijn met een extra ordinaire techniek.Neem nu dat vallen van de tegenstander, IEMAND moet dan het voortouw nemen om de scheidsrechter daar op attent te maken. maar men laat het gelaten over zich heen komen.Castelen die zich tot drie keer toe doodloopt op drie tegenstanders enz. enz.Niemand doet z'n mond open, dat moet Foppe na de wedstrijd weer herhalen en herhalen dat dat zo niet moet :nooo:
Laatst gewijzigd door 999 op wo mei 24, 2006 7:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- Berend Stoker
- Giacomo Puccini
Castelen bewijst maar weer eens dat hij een domme draver is, die zijn mannetje(s) regelmatig knap voorbij loopt maar de voortzetting is en blijft een drama. Terecht niet naar het WK. De Ridder is natuurlijk helemaal een droevig verhaal, klopt het dat er geen enkele aanvallende linkspoot in de selectie zit? Best triest eigenlijk.
Tja Hofs, Vlaar, Verhaegen... dat soort jongens zijn niet goed genoeg. Ik heb vandaag ook niet kunnen ontdekken waarom Schaars altijd zo de hemel in geprezen wordt maar misschien had hij een off-day.
Tja Hofs, Vlaar, Verhaegen... dat soort jongens zijn niet goed genoeg. Ik heb vandaag ook niet kunnen ontdekken waarom Schaars altijd zo de hemel in geprezen wordt maar misschien had hij een off-day.
Ajax!