22 juli afscheidswedstrijd Bergkamp
Voor de liefhebbers: Bij de V&D is van één of andere collectie een dvd van Dennis Bergkamp te koop voor slechts 7 euro! :)
Best een lekker DVD'tje. Dacht, meld het maar even.
Ziet er toch een stuk beter uit! :D
Best een lekker DVD'tje. Dacht, meld het maar even.
Ziet er toch een stuk beter uit! :D
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- Henk de Gier
- Contacteer:
maar Gebo is inclusief reis en Raymon zit al in Engeland.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Je kan het dus ook via Gebo proberen, Raymon, zo is het mij ook gelukt.Raymon schreef:Is de kaartverkoop al begonnen? Ik wil namelijk heel erg graag gaan, maar ja, geen Europese uitkaart enzo.
Volgens Ajax was het trouwens uitgesloten dat ik kaarten kon krijgen. Er waren zoveel mensen die voorrang hadden en semi-gereserveerd hadden.. :sad:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
- Henk de Gier
- Contacteer:
Open daar anders ook effe een topic over in het Rommelhok. Deze gaat over de afscheidswedstrijd van Bergkamp.Bertje schreef:Dat wordt een slachtpartij. :sad:Jesse schreef:Betekent dit dat we voortaan ook Nihad mogen aanpakken in de taalvouten-topic en de Mierenneuktopic?
:cheer:
Ik begin me zo langzamerhand af te vragen wanneer Ajax met concrete informatie rondom de kaartverkoop naar buiten komt. Dan kan ikmet een gerust hart een vlucht boeken.
ps. zijn er dat weekend nog meer wedstrijden in Londen?
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ik heb alleen een treinkaartje nodig :D (en een toegangsbewijs natuurlijk :sad: )Henk de Gier schreef:maar Gebo is inclusief reis en Raymon zit al in Engeland.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Je kan het dus ook via Gebo proberen, Raymon, zo is het mij ook gelukt.Raymon schreef:Is de kaartverkoop al begonnen? Ik wil namelijk heel erg graag gaan, maar ja, geen Europese uitkaart enzo.
Volgens Ajax was het trouwens uitgesloten dat ik kaarten kon krijgen. Er waren zoveel mensen die voorrang hadden en semi-gereserveerd hadden.. :sad:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Zal wel lukken. De vraag is alleen: hoe laat en tegen welke prijs? Daar valt geen peil op te trekken daar. Dikke kans dat Ray ongeveer evenveel kwijt is als ik voor mijn EasyJet-ticket... ;)Henk de Gier schreef:de verhalen over de Engelse treinen horende hoop ik dat je in Londen aankomt Raymon ;)
K.
Still alive...
Zoals je kan zien aan m'n locatie kan ik je niet helpen, maar welkom op Ajaxtalk. :xyxthumbs:Glatze schreef:Volgens de Ajax site kan je ze straks gewoon via ticketbox kopen. Nu heb ik een SCC en geen seizoenskaart (meer), dus ik baal wel enorm...Is er wellicht iemand die mij uit de brand kan helpen straks met 2 kaarten?
In UK is het wsch ook gewoon vrije verkoop, heb daar een box office gebeld.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
12 pond voor een retourtje (Bedford-Brighton Thameslink, speciaal ticket) en dan nog wat pondjes voor de tube. Valt dus allemaal wel mee hoor :yes: Probleem is wel dat je deze tickets bij de VVV moet halen, dus voor toeristen is het wat lastiger aan te komen (als je het niet weet dus).Kowalczyk schreef:Zal wel lukken. De vraag is alleen: hoe laat en tegen welke prijs? Daar valt geen peil op te trekken daar. Dikke kans dat Ray ongeveer evenveel kwijt is als ik voor mijn EasyJet-ticket... ;)Henk de Gier schreef:de verhalen over de Engelse treinen horende hoop ik dat je in Londen aankomt Raymon ;)
K.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Helemaal kansloos ben je niet met je supporters clubcard. Het ligt eraan hoeveel kaarten Ajax krijgt en vooral, hoe snel de verkoop gaat.Glatze schreef:Volgens de Ajax site kan je ze straks gewoon via ticketbox kopen. Nu heb ik een SCC en geen seizoenskaart (meer), dus ik baal wel enorm...Is er wellicht iemand die mij uit de brand kan helpen straks met 2 kaarten?
In UK is het wsch ook gewoon vrije verkoop, heb daar een box office gebeld.
Kaartverkoop begint 3 juni 2006!!!
zie volgorde kaartverkoop www.ajax.nl/travelshop/Europese uitreizen!
zie volgorde kaartverkoop www.ajax.nl/travelshop/Europese uitreizen!
"I am a Maniac, an AJAX-maniac"
-
- AT Toto winner 15/16
http://www.ajax.nl/show/id=194573TOEWIJZING
Bij aanmelding dient u van alle deelnemers het nummer en type van de kaart met de hoogst geldende voorrang te vermelden. Deze wordt gecontroleerd door AFC Ajax. Let op: Het is niet toegestaan om zowel via ticketbox als via Ajax Travel & Events een kaartje te kopen.
Toewijzing zal geschieden in verschillende rondes en op volgorde van binnenkomst. Hieronder treft u de vastgestelde volgorde van de verschillende rondes aan.
Volgorde van toewijzing
1e ronde 3-06-2006 t/m 8-06-2006 Toewijzing aan de Europese voorrang-uitkaarthouders
2e ronde 3-06-2006 t/m 8-06-2006 Toewijzing aan alle Europese uitkaarthouders
3e ronde 08-06-2006 t/m 13-06-2006 Toewijzing aan alle Europese uitkaarthouders en de (Nationale) voorranguitkaarthouders
4e ronde 08-06-2006 t/m 13-06-2006 Toewijzing aan alle uitkaarthouders
5e ronde 13-06-2006 t/m 16-06-2006 Toewijzing aan alle uitkaarthouders, Seizoenkaart-houders
6e ronde 16-06-2006 t/m 20-06-2006 Leden Supportervereniging (Supporters Club Card)
7e ronde 20-06-2006 t/m 24-06-2006 Ajax Club Card houders
Maar in hoeverre dit ook echt definitief is......
EDIT: ergens anders in de sectie van Ajax Travel zag ik een verlopige prijs van € 47,50 voor een kaartje staan.
-
- AT Toto winner 15/16
Dit is alleen maar kaarverkoop/arrangement via AJAX travel toch? Dit soort praktijken doen me erg denken aan dat Roever reizen gedoe in de jaren 90. :pukey: Ik mag hopen dat er ook wel kaartverkoop via ticketbox gaat plaatsvinden, AJAX hoeft niet voor mij te beslissen hoe ik naar die wedstrijd toega.
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Als ik het goed lees komt er ook (losse) Ticketbox-verkoop. Maar daarover is nog niks bekend. Ik was gisteren bij de Supportersbalie en daar zeiden ze dat er nog "geen enkele vorm van contact" over de kaarten was geweest met Arsenal.
Wat dat betreft is het dus wel vreemd dat ze al wél met deze pakketreizen kunnen komen, en nog niet met Ticketbox-details.
K.
Wat dat betreft is het dus wel vreemd dat ze al wél met deze pakketreizen kunnen komen, en nog niet met Ticketbox-details.
K.
Still alive...
Ajax Travel = ATP = Roeverbrigade zuid schreef:Dit is alleen maar kaarverkoop/arrangement via AJAX travel toch? Dit soort praktijken doen me erg denken aan dat Roever reizen gedoe in de jaren 90. :pukey: Ik mag hopen dat er ook wel kaartverkoop via ticketbox gaat plaatsvinden, AJAX hoeft niet voor mij te beslissen hoe ik naar die wedstrijd toega.
Het klinkt natuurlijk leuk, de naam Ajax Travel, maar feitelijk is het gewoon Roever.
Mars
Iedereen heeft recht op mijn mening ....