Ajacieden Op Televisie Topic

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

jabu

Bericht door jabu » ma mei 22, 2006 8:16 am

Berend Stoker schreef:De reden die hij opgaf om voor Fons te kiezen en niet voor Rob Witschge hoorde ik hoofdschuddend aan. Wat een onzinargument. Hij wilde iemand die per direct beschikbaar is. Volgens mij begint zijn dienstverband pas op 1 juli en dan is Rob toch beschikbaar?
Die begreep ik inderdaad ook niet helemaal. Waarom per direct?

Kowalczyk
Moderator English Section
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » ma mei 22, 2006 8:28 am

HTC gaf al tamelijk duidelijk aan dat hij al bezig is met enkele aankopen. Hij was zo concreet over een aantal namen dat ik vermoed dat hij zo snel mogelijk (al vóór of tijdens het WK) spijkers met koppen wil slaan. Dan wil hij ook met zijn assistenten kunnen overleggen, en dan is het lastig als je Rob Witschge belt en te horen krijgt: "Henkie, bel morgen ff terug, want ik zit ff Oranje te coachen tegen Argentinië." :D

Dat zal de redenering wel zijn.

Maar ik neem bovendien aan dat hij Fons Groenendijk gewoon liever had dan Rob Witschge. Anders zou het wel een beetje een dunne redenering zij om je eerste keus niet te nemen...

K.
Still alive...

Berend Stoker

Bericht door Berend Stoker » ma mei 22, 2006 8:36 am

Had 'ie ook gewoon kunnen zeggen. Ten Cate is toch zo duidelijk ("Als ik niet met je kan winnen, wil ik ook niet met je verliezen!")?!

Begrijp me niet verkeerd: mijn zegen heeft 'ie.

Real Ajax

Bericht door Real Ajax » ma mei 22, 2006 8:51 am

GangstaRiB schreef:Komt misschien ook, omdat de journalisten nog altijd een beetje laatdunkend over zijn prestaties doen bij de kleinere clubs. Maar wat HtC terecht aangaf: spelers die onder hem getraind hebben, hebben nog nooit een onvertogen woord over zijn capaciteiten gezegd. En daar gaat het uiteindelijk om.
Heb alleen flitsen gezien en het einde maar ik kreeg het idee dat Ten Cate meteen even "op zijn plaats gezet moest worden". Beetje genant eigenlijk. :pukey:

Dat van "om even een referentiekader neer te zetten niemand met wie ik heb gewerkt heeft me een koekebakker genoemd" was dan weer prachtig. :D

Maareh Gabri? Van Barca? EDIT: blijkbaar (zie ik bij de Geruchtuh)
Laatst gewijzigd door Real Ajax op ma mei 22, 2006 9:01 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Jesse

Bericht door Jesse » ma mei 22, 2006 8:58 am

Thomas schreef: Gabri vind ik verder ook niets bijzonders.
Ik dacht dat jij zo positief was over Gabri.

EDIT: Sorry, Thomas. Ik zie nu dat het Kramer was. Laat maar.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Berend Stoker

Bericht door Berend Stoker » ma mei 22, 2006 9:20 am

De editjes vliegen je om de oren.

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma mei 22, 2006 9:51 am

Berend Stoker schreef:Als hij maar niet teveel geleid wordt door zijn geldingsdrang.

Dat alle spelers waarmee hij gewerkt heeft zo tevreden waren over Henk vond ik een beetje een potsierlijk verhaal zo vlak na de anekdote over Bart vd Eede.
Van den Eede zei toch dat hij Ten Cate wel een goeie trainer vond :yes:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Berend Stoker

Bericht door Berend Stoker » ma mei 22, 2006 9:53 am

Dat heb ik niet gehoord of gelezen. Ik probeer ook geen afbreuk te doen aan zijn vermeende capaciteiten als trainer, hoor. Ik vind het slechts een pocher.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma mei 22, 2006 9:55 am

Berend Stoker schreef:Dat heb ik niet gehoord of gelezen. Ik probeer ook geen afbreuk te doen aan zijn vermeende capaciteiten als trainer, hoor. Ik vind het slechts een pocher.
Het artikel stond in Het Parool, als je dat niet gelezen hebt moet je er niks over zeggen. Hugo Borst haalde alleen het negatieve over Ten Cate uit dat artikel. Want 3 zinnen verderop stond inderdaad dat hij Ten Cate als trainer goed vond.

Berend Stoker

Bericht door Berend Stoker » ma mei 22, 2006 9:56 am

Ik zal mijn mond houden, RIB! :sad:

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma mei 22, 2006 9:58 am

Berend Stoker schreef:Ik zal mijn mond houden, RIB! :sad:
Niet lullig bedoeld hoor. Maar door die selectieve berichtgeving van Borst, krijg je allemaal van die halve waarheden in de wereld. En dat is toch niet wat we willen hebben bij een trainer van Ajax?

Berend Stoker

Bericht door Berend Stoker » ma mei 22, 2006 10:02 am

Maakt niets uit, RIB. Ik blijf het een pocher vinden, ongeacht de mening van anderen en ongeacht wat er al dan niet in de media heeft gestaan. Ik baseer mijn mening op wat ik van hem zie. En wat ik gisteren zag beviel me niet.

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma mei 22, 2006 10:03 am

Van Gaal is ook een pocher, zeker na een paar baco'tjes, maar dat zegt niks over zijn trainerscapaciteiten. Sterker nog, dat gepoch kan best leuk zijn "wij zijn de beste van Eindhoven" :D
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma mei 22, 2006 10:03 am

Ik ben het met je eens, Berend.

Kan best zijn dat HtC een goede trainer is, maar dat hoeft hij niet tig keer in een half uur te zeggen.

Berend Stoker

Bericht door Berend Stoker » ma mei 22, 2006 10:10 am

Henk de Gier schreef:Van Gaal is ook een pocher, zeker na een paar baco'tjes, maar dat zegt niks over zijn trainerscapaciteiten. Sterker nog, dat gepoch kan best leuk zijn "wij zijn de beste van Eindhoven" :D
Van Gaal vind ik ook een vervelend mannetje. Goede trainer, hoor, maar onuitstaanbaar mens.

Geen woorden, maar daden, Jöhnk. ;)

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mei 22, 2006 10:36 am

Berend Stoker schreef:Dat heb ik niet gehoord of gelezen. Ik probeer ook geen afbreuk te doen aan zijn vermeende capaciteiten als trainer, hoor. Ik vind het slechts een pocher.
Ten Cate legt zelf uit hoe dat komt:
Ik was de enige donkere jongen in mijn klas en daardoor had ik altijd het gevoel dat ik me moest manifesteren, beter moest zijn.
(Sportweek, 2002)

Hij werd gisteravond in de hoek gedreven, aangevallen op zijn karakter. Daarom zei hij dat hij ook dingen goed had gedaan. Ik noem dat geen pochen. Ik vond hem juist erg gevoelig voor die kritiek, niet bepaald hooghartig.

De afgelopen drie jaar heeft Ten Cate naar ieders tevredenheid bij Barcelona gewerkt, niet bepaald een gemakkelijke club. Een mens kan ook veranderen.
Het stinkt aan alle kanten!

sudesh

Bericht door sudesh » ma mei 22, 2006 11:23 am

Wat we gister hadden gezien is toch niets nieuws? Zo is Ten Cate al jaren, hij is een eerzuchtige man, die niet over zich heen laat lopen. Vanavond zal het ook wel tot een clash komen met Derksen. Who cares?

Als hij er maar voor zorgt dat hij Ajax niet in diskrediet brengt (dat doet hij niet) en er voor zorgt dat hij Ajax weer op de rails krijgt. Dan mag hij van mij van de toren afblazen hoe goed hij wel niet is en zal de kritiek op hem voor eens en voor altijd ophouden.

Berend Stoker

Bericht door Berend Stoker » ma mei 22, 2006 11:49 am

Het spijt me vreselijk, beste lieden, maar ik moet Adriaanse in deze discussie betrekken. (Dat komt uiteraard door Joey. ;) )
Ik kan me herinneren dat hij ook continu aan het strijden was tegen kritiek . Altijd maar weer bezig met het aantonen van zijn kunde. Stond jij toentertijd ook open voor de strijd en geldingsdrang van Co, Joey? (Je gaat toch niet met twee maten meten, hè? :eusa_pray: )
Wat dat betreft lijken deze twee heren wel op elkaar. Ben benieuwd hoelang HtC het duurt tot hij zijn bewijsdrift naast zich neerlegd en zich puur en alleen op het voetballen gaat richten.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mei 22, 2006 11:54 am

Nee, Stoker! :scared: :D

HtC heeft geen onvertogen woord gezegd over wie dan ook. Ook niet over Van den Eede.

Feest

Bericht door Feest » ma mei 22, 2006 12:31 pm

Geweldige opmerking van HtC: "Er zijn veel personen die denken dat kennis van en in het voetbalwereldje hetzelfde is als kennis van voetbal!"

:yes: :worshippy:

Kowalczyk
Moderator English Section
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » ma mei 22, 2006 12:54 pm

Berend Stoker schreef:Stond jij toentertijd ook open voor de strijd en geldingsdrang van Co, Joey? (Je gaat toch niet met twee maten meten, hè? :eusa_pray: )
Nee hoor. Wat Co betreft heeft Joey altijd keurig met één maat gemeten, te weten zijn particuliere, onfeilbare 'griezel-barometer'.

K.
Still alive...

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mei 22, 2006 12:58 pm

Nee, ik ga hier niet op in. :frusty:

We zijn inmiddels twee coaches verder, alles is er over gezegd. Over een uurtje de presentatie van HtC (live op AT5), is interessanter.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mei 22, 2006 1:37 pm

Ha, even on-topic! :cheer:

Op het weblog van Dappere Strijders wordt gemeld dat de presentatie van HtC live te volgen is via RTL 7. Het zou kunnen, want de presentatie van Ronald Koeman bij PSV werd onlangs ook uitgezonden.

15.00 dus.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma mei 22, 2006 1:38 pm

:eusa_pray:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Marco
AT EC 2004 winner

Bericht door Marco » ma mei 22, 2006 1:54 pm

Klopt, net bevestigd.
Avoir, Adieu, Goodnight.. I'm Too Wrong, To Get Right.

Plaats reactie