22 juli afscheidswedstrijd Bergkamp
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
330 euri is de touringcartrip (via Calais-Dover). Ik heb de vliegreis genomen. Je kunt dan aangeven wanneer je op zaterdag heen- en zondag terug wilt vliegen. Ik heb 447,50 betaald voor een hotelovernachting, luchthavenbelasting, reserveringskosten en een toegangskaart voor de wedstrijd. Ik moet dan dus nog zelf een travelcard regelen en het vervoer van en naar het vliegveld.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
- AT Toto winner 09/10
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
35 Pond? Je overdrijft een beetje, Weekend Cees. London is achterlijk duur maar ook weer niet zó duur.
De Heathrow Express, Gatwick Express en Stansted Express kosten allemaal ongeveer 15 pond en als je naar Victoria en omgeving wil is Gatwick de snelste optie. De 'normale' trein van Gatwick naar Victoria kost nog 5 pond minder en doet er nog geen 5 minuten langer over.
En nu de eeuwigdurende verbouwing van Heathrow ook ondergronds heeft toegeslagen en de Picadilly Line zich niet meer op T4 (KLM) durft te vertonen is er nog een reden om het meest afgrijselijke vliegveld van europa te vermijden.
Je kan natuurlijk nog het beste via London City vliegen, en niet alleen vanwege de spectaculaire aanvliegroute tussen de gebouwen van de Docklands door.
De Heathrow Express, Gatwick Express en Stansted Express kosten allemaal ongeveer 15 pond en als je naar Victoria en omgeving wil is Gatwick de snelste optie. De 'normale' trein van Gatwick naar Victoria kost nog 5 pond minder en doet er nog geen 5 minuten langer over.
En nu de eeuwigdurende verbouwing van Heathrow ook ondergronds heeft toegeslagen en de Picadilly Line zich niet meer op T4 (KLM) durft te vertonen is er nog een reden om het meest afgrijselijke vliegveld van europa te vermijden.
Je kan natuurlijk nog het beste via London City vliegen, en niet alleen vanwege de spectaculaire aanvliegroute tussen de gebouwen van de Docklands door.
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Bij de andere vliegvelden moet je eerst nog een treinreis maken van om en nabij de 35 pond, om op Victoria of Liverpool Str. Station uit te komen....
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
Deze wil ik toch echt niet voor jullie verborgen houden, of laat ik nu iets ouds zien?
http://video.google.com/videoplay?docid ... q=bergkamp
http://video.google.com/videoplay?docid ... q=bergkamp
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Is de kaartverkoop al begonnen? Ik wil namelijk heel erg graag gaan, maar ja, geen Europese uitkaart enzo.
Volgens Ajax was het trouwens uitgesloten dat ik kaarten kon krijgen. Er waren zoveel mensen die voorrang hadden en semi-gereserveerd hadden.. :sad:
Volgens Ajax was het trouwens uitgesloten dat ik kaarten kon krijgen. Er waren zoveel mensen die voorrang hadden en semi-gereserveerd hadden.. :sad:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Ze zóuden natuurlijk gelijk kunnen hebben, maar het is wel een irritant trekje van Ajax om altijd in een soort reflex tegen klanten te zeggen dat dingen 'onmogelijk' zijn. Doen ze tegen buitenlanders met vragen ook altijd: "Sorry, onmogelijk."Raymon schreef:Is Volgens Ajax was het trouwens uitgesloten dat ik kaarten kon krijgen. Er waren zoveel mensen die voorrang hadden en semi-gereserveerd hadden.. :sad:
En daarna komen ze dan naar Ajax USA - en leggen wij uit hoe het (heel eenvoudig) wél kan...
K.
Still alive...
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
Wat foto's van vi.nl:

Drie keer was Bergkamp topscorer van de Eredivisie. Voor het eerst in 1990/91, toen hij 25 keer scoorde. Hij maakte er twee in het uitduel met Feyenoord: 0-4.

Dennis mist in 1992 de finale van de UEFA Cup tegen Torino vanwege een griep. Aanvoerder Danny Blind kwam diezelfde avond nog langs met de Cup.

Ajax grijpt in 1991 net naast de titel omdat PSV een beter doelsaldo had. In totaal vergaarde Bergkamp een kampioenschap met Ajax: in 1990.

Zijn laatste finale met Ajax, de bekerfinale tegen SC Heerenveen in 1993. Bergkamp scoorde een keer en pakte weer een prijs: 6-2.

In de zomer van 1993 trekt hij met Wim Jonk naar Internazionale. Het blijkt geen succes. Hij scoort slechts elf keer in twee seizoenen, maar wint wel zijn tweede UEFA Cup.

Bergkamp maakt de 1-2 tegen Brazilie maar kan er niet voor zorgen dat Oranje zich plaatst voor de halve finale van het WK in 1994.

Bij Arsenal blijkt Bergkamp wel te kunnen voetballen. In 1998 loodst hij The Gunners naar de dubbel en wordt hij door de pers uitgeroepen tot speler van het jaar.

Ook de Arsenal-fans vinden Bergkamp de beste.

Zijn mooiste Oranje-goal: de 2-1 tegen Argentinie op het WK van 1998.

Met 37 goals in 79 interlands is Bergkamp productief in Oranje. Alleen Patrick Kluivert scoorde meer.

Nederland verliest van Italie in de halve finale van EURO 2000. Het is zijn laatste interland.

Na jaren bij Arsenal geeft Bergkamp te kennen, dat er voor hem na The Gunners geen andere club meer komt.

Met Arsenal bezocht hij twee keer de Arena in Europees verband, zoals in het seizoen 2002/03.

2003: weer een FA Cup. In totaal wint Bergkamp met Arsenal vier keer 's werelds beroemdste bekertoernooi.

Altijd baas over de bal.

Namens Arsenal maakte Bergkamp 87 goals in het Premiership.

Een bekende wissel in de laatste twee seizoenen: zijn opvolger bij Arsenal?

Zijn laatste goal op een perfect moment: scoren tegen West Bromwich Albion op de door de fans uitgeroepen Bergkamp Day.

Afscheid in mineur. In Saint-Denis blijft Dennis op de bank als Arsenal de finale van de Champions League verliest van Barcelona.

Na 4 kampioenschappen, 6 nationale bekers, 1 Europa Cup II, 2 UEFA Cups, 553 competitieduels en 201 doelpunten zit de loopbaan van Dennis Bergkamp erop.

Drie keer was Bergkamp topscorer van de Eredivisie. Voor het eerst in 1990/91, toen hij 25 keer scoorde. Hij maakte er twee in het uitduel met Feyenoord: 0-4.

Dennis mist in 1992 de finale van de UEFA Cup tegen Torino vanwege een griep. Aanvoerder Danny Blind kwam diezelfde avond nog langs met de Cup.

Ajax grijpt in 1991 net naast de titel omdat PSV een beter doelsaldo had. In totaal vergaarde Bergkamp een kampioenschap met Ajax: in 1990.

Zijn laatste finale met Ajax, de bekerfinale tegen SC Heerenveen in 1993. Bergkamp scoorde een keer en pakte weer een prijs: 6-2.

In de zomer van 1993 trekt hij met Wim Jonk naar Internazionale. Het blijkt geen succes. Hij scoort slechts elf keer in twee seizoenen, maar wint wel zijn tweede UEFA Cup.

Bergkamp maakt de 1-2 tegen Brazilie maar kan er niet voor zorgen dat Oranje zich plaatst voor de halve finale van het WK in 1994.

Bij Arsenal blijkt Bergkamp wel te kunnen voetballen. In 1998 loodst hij The Gunners naar de dubbel en wordt hij door de pers uitgeroepen tot speler van het jaar.

Ook de Arsenal-fans vinden Bergkamp de beste.

Zijn mooiste Oranje-goal: de 2-1 tegen Argentinie op het WK van 1998.

Met 37 goals in 79 interlands is Bergkamp productief in Oranje. Alleen Patrick Kluivert scoorde meer.

Nederland verliest van Italie in de halve finale van EURO 2000. Het is zijn laatste interland.

Na jaren bij Arsenal geeft Bergkamp te kennen, dat er voor hem na The Gunners geen andere club meer komt.

Met Arsenal bezocht hij twee keer de Arena in Europees verband, zoals in het seizoen 2002/03.

2003: weer een FA Cup. In totaal wint Bergkamp met Arsenal vier keer 's werelds beroemdste bekertoernooi.

Altijd baas over de bal.

Namens Arsenal maakte Bergkamp 87 goals in het Premiership.

Een bekende wissel in de laatste twee seizoenen: zijn opvolger bij Arsenal?

Zijn laatste goal op een perfect moment: scoren tegen West Bromwich Albion op de door de fans uitgeroepen Bergkamp Day.

Afscheid in mineur. In Saint-Denis blijft Dennis op de bank als Arsenal de finale van de Champions League verliest van Barcelona.

Na 4 kampioenschappen, 6 nationale bekers, 1 Europa Cup II, 2 UEFA Cups, 553 competitieduels en 201 doelpunten zit de loopbaan van Dennis Bergkamp erop.
- AT Toto winner 09/10
Je kan het dus ook via Gebo proberen, Raymon, zo is het mij ook gelukt.Raymon schreef:Is de kaartverkoop al begonnen? Ik wil namelijk heel erg graag gaan, maar ja, geen Europese uitkaart enzo.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley