:worshippy:Duke schreef:Zullen we hem (ndien het doorgaat) niet gewoon eerst een kans geven? Zou toch wel aardig zijn. :X
Spijkerman is al afgeserveert voor zijn eerste stap in de Arena, zo'n zeikerig publiek is het Ajax publiek geworden.
Moderator: mods
:worshippy:Duke schreef:Zullen we hem (ndien het doorgaat) niet gewoon eerst een kans geven? Zou toch wel aardig zijn. :X
Dat zeg ik niet. Ik heb mijn twijfels bij de kwaliteit van Spijkerman, maar tevens geef ik aan dat je de rol van een assistent ook weer niet moet overschatten. Ten Cate is een echte veldtrainer. Ik denk dat je dan het beste een assistent trainer kan nemen die charismatisch is en zorgt voor een stukje teambuilding. Ongeveeer dezelfde rolverdeling als bij Barcelona alleen dan 'een Rijkaard' in de rol van assitent. Daar acht ik jongens als bv. Winter en Frank de Boer toe in staat.Duke schreef:En dan is kwaliteit ineens minder belangrijk. :sad:Maartoe schreef: Door andere Ajacieden in de technische staf op te nemen kweek je toch een stukje goodwill.
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Enige voordeel van de aanstelling van Spijkerman: het assistenttrainerschap bij Ajax is minder onbereikbaar dan ik dacht....
Zijn de meesten niet enthausiast over Ten Cate omdat het zo'n goede ASSISTENT is bij Barca?Nihad schreef:Die assistent intresseert me geen reet. Ik ben dol blij dat we ten Cate binnen hebben gehaald.
Ik kan mij ook niet voorstellen dat Laudrup zich wil schikken in de rol van assistent naast Ten Cate. Het is wel een prachtige naam met internationale allure (weliswaar vooral gebaseerd op zijjn prestaties als speler) die aanvallend voetbal predikt en hij werd genoemd in het geruchtencircuit maar goed, dat zegt bij lange na niet alles.joey schreef:Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Enige voordeel van de aanstelling van Spijkerman: het assistenttrainerschap bij Ajax is minder onbereikbaar dan ik dacht....
Cees de Wolf is óók oud-speler! :bis:
Even een rondje Deense kranten gedaan: nergens wordt Laudrup in verband gebracht met Ajax. Wel met Real Madrid.
hoezo was hij bij NAC zo slecht dan?? ik geloof dat ie 6e is geworden, zelfs europeesheeft mogen spelen.. lijkt me geen spechte prestatie met NAC..mtrules schreef:Ik denk niet dat hij als hoofdtrainer zo geweldig is. We zullen zien of hij in de afgelopen jaren bij Barca wat geleerd heeft, maar ik denk het niet. Waarom zou Ten Cate nu wél een goede trainer zijn en toen hij bij NAC zat niet?!
Hij was daar uiteindelijk toch ontslagen of niet?Joe schreef:hoezo was hij bij NAC zo slecht dan?? ik geloof dat ie 6e is geworden, zelfs europeesheeft mogen spelen.. lijkt me geen spechte prestatie met NAC..mtrules schreef:Ik denk niet dat hij als hoofdtrainer zo geweldig is. We zullen zien of hij in de afgelopen jaren bij Barca wat geleerd heeft, maar ik denk het niet. Waarom zou Ten Cate nu wél een goede trainer zijn en toen hij bij NAC zat niet?!
is maar 2 plaatsen lager dan Ajax dit seizoen :hypocrite: ;)