Genoeg redenen te bedenken hoor...No Fear schreef:[
Ach, we zullen wel zien. Ik heb iig grenzeloos vertrouwen in MvG. Zonder reden overigens...
Godenzonen
Moderator: mods
No biggie Joey :xyxthumbs:joey schreef:Ik vraag niet voor niets om aanvulling. Ik moet schrijven en luisteren tegelijk.No Fear schreef:Ik ontvang geen AT5 en was dus aangewezen op Joeys samenvatting.
Ik stel voor dat Steef volgende keer het verslag maakt. :D
Face your fears and live your dreams, No Fear
Zo heb ik dat niet gehoord, ik denk dat Genk de prijs enorm aan het opdrijven is, dat zal eerder een probleem vormen.joey schreef:Ik zou ook niet durven zeggen dat hij verdedigerS en middenvelderS zocht, vond het nogal vaag.
Ook over Defour: de prioriteit lag bij ervaring, waarmee de suggestie werd gewekt dat Defour zou afvallen als een ervaren middenvelder werd gestrikt. Hebben jullie dat ook zo begrepen? Het zou wel verklaren waarom het allemaal zo lang duurt met die jonge Belg.
Maar, voor het eerst sinds tijden zat ik niet met walging naar Van Geel te kijken, toch positief voor mijn doe he :D
Joey doelde specifiek op Ten Cate, Steef.Steef schreef:Wat zei MvG dan? Ik heb niets nieuws gehoord, maar heb de eerste paar minuten gemist.joey schreef:Die gelooft jou niet, maar vindt MVG wél hypocriet omdat hij iets anders zegt dan jij. :DSteef schreef:Maar wat had Lucas nou?
Of bedoel je dat verhaal t.a.v. de gesprekken met Blind?
Lucas geloofde niet dat jij al zolang wist dat Ten Cate zou komen, maar hij vindt Van Geel een hypocriet omdat hij beweert dat het niet allang duidelijk is wie de nieuwe trainer wordt.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op ma mei 15, 2006 7:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
@Steef: het bekende verhaal. Dat hij de zaken één voor een had afgehandeld. Eerst Blind de wacht aangezegd en daarna pas de nieuwe trainer benaderd, al gaf hij opnieuw aan dat hij er voorheen zijn gedachten al over had laten gaan.
Jij zei dat de komst van Ten Cate al langer bekend was.
Het stinkt aan alle kanten!
Ja, maar je wil wel dingen horen die er niet zijn. Over Rijkaard bv. Omdat MvG dan misschien eventueel met z'n linkeroog een milimeter trok naar z'n rechteroor.San Marco schreef:Zo heb ik dat niet gehoord, ik denk dat Genk de prijs enorm aan het opdrijven is, dat zal eerder een probleem vormen.joey schreef:Ik zou ook niet durven zeggen dat hij verdedigerS en middenvelderS zocht, vond het nogal vaag.
Ook over Defour: de prioriteit lag bij ervaring, waarmee de suggestie werd gewekt dat Defour zou afvallen als een ervaren middenvelder werd gestrikt. Hebben jullie dat ook zo begrepen? Het zou wel verklaren waarom het allemaal zo lang duurt met die jonge Belg.
Maar, voor het eerst sinds tijden zat ik niet met walging naar Van Geel te kijken, toch positief voor mijn doe he :D
MvG spreekt duidelijk genoeg. Beetje luisteren en je weet precies het hoe en wat bij Ajax.
Het gaat om ogen Steef, verraden veel, ook als mensen achterbaks bezig zijn...Steef schreef:Ja, maar je wil wel dingen horen die er niet zijn. Over Rijkaard bv. Omdat MvG dan misschien eventueel met z'n linkeroog een milimeter trok naar z'n rechteroor.San Marco schreef:Zo heb ik dat niet gehoord, ik denk dat Genk de prijs enorm aan het opdrijven is, dat zal eerder een probleem vormen.joey schreef:Ik zou ook niet durven zeggen dat hij verdedigerS en middenvelderS zocht, vond het nogal vaag.
MvG spreekt duidelijk genoeg. Beetje luisteren en je weet precies het hoe en wat bij Ajax.
MvG loopt al tijden rond met HtC in z'n hoofd als nieuwe trainer. Hij heeft zich in het begin 'geconformeerd' aan het feit dat DB al trainer was bij zijn binnenkomst.joey schreef:@Steef: het bekende verhaal. Dat hij de zaken één voor een had afgehandeld. Eerst Blind de wacht aangezegd en daarna pas de nieuwe trainer benaderd, al gaf hij opnieuw aan dat hij er voorheen zijn gedachten al over had laten gaan.
Natuurlijk is HtC vaak gepolst door MvG, Cruyff, etc, etc. Pas 10 april kreeg ik te horen dat Ajax en HtC concreet gesproken hadden en men 'in principe' rond was.
Ten Cate heeft toch zelf aangegeven kort na de CL-Finale duidelijkhied te schaffen. Dat is in mijn optiek dus deze week...No Fear schreef:Ten Cate is allang gepolst en heeft recentelijk officieus zijn jawoord gegeven. MvG speelt het alleen netjes naar buiten toe. Niks mis mee.
Maar goed. Vorige week woensdag werd er ook gemeld door Van Geel, dat Ajax in de komende dagen meer duidelijkheid zo schaffen mbt het ontslag van Blind en toen wist Van Geel het besluit ook al en werd diezelfde morgen wereldkundig gemaakt.
MvG is niet achterbaks, ook geen leugenaar, hoogstens keihard in z'n beslissingen en wat softer in de dagelijkse omgang.San Marco schreef:Het gaat om ogen Steef, verraden veel, ook als mensen achterbaks bezig zijn...Steef schreef:Ja, maar je wil wel dingen horen die er niet zijn. Over Rijkaard bv. Omdat MvG dan misschien eventueel met z'n linkeroog een milimeter trok naar z'n rechteroor.San Marco schreef:Zo heb ik dat niet gehoord, ik denk dat Genk de prijs enorm aan het opdrijven is, dat zal eerder een probleem vormen.
Volgens mij zei MvG idd alleen dat er versterking zou komen in de verdediging en middenveld, niet hoeveel spelers.
Ik verwacht bij de centrumspitsen ook nog wel wat: hij "vergat" Rosenberg bij de linkerspitsen te noemen, maar hij somde wel vervolgens de 4 centrumspitsen op die we hebben. Als er enige belangstelling is voor Chari of Rosenberg, gaat er eentje weg.
Ik verwacht bij de centrumspitsen ook nog wel wat: hij "vergat" Rosenberg bij de linkerspitsen te noemen, maar hij somde wel vervolgens de 4 centrumspitsen op die we hebben. Als er enige belangstelling is voor Chari of Rosenberg, gaat er eentje weg.
Ik weet dat er na Inter (schijnt dus nog iets laten te zijn geweest) een gesprek is geweest met Blind waarin hem is gezegd dat er best wel eens afscheid van elkaar zou kunnen worden genomen.joey schreef:Dus op 30 maart waren er alleen informele contacten geweest?
Niet gek dat je dan anderen gaat polsen.
Gebeurt toch ook zo met spelers die wellicht gaan vertrekken.
-
Steef, heeft Van Geel het uberhaupt weleens "gezien" in Blind? Hij zegt keurig dat hij zich met het beleid conformeerde. Maar ik heb jou wel eens zien posten (volgens mij) dat Van Geel het niet zo heeft op beginnende trainers.
M.a.w. Voerde Blind niet een verloren gevecht? Want je zag al na 8 wedstrijden dat het over en sluiten was, wat betreft de competitie.
M.a.w. Voerde Blind niet een verloren gevecht? Want je zag al na 8 wedstrijden dat het over en sluiten was, wat betreft de competitie.