Welke spelers mogen naar het WK?

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

bryan

Bericht door bryan » zo mei 14, 2006 8:38 pm

John McClane schreef:En jij bent volgens mij allang niet meer in Nederland
errm, ok

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo mei 14, 2006 8:45 pm

John McClane schreef:
Thomas schreef:Niet door mij. Ik heb hier Van Bommel regelmatig verdedigd.

Van Basten maakt regelmatig rare keuzes.

Ik zeg trouwens ook niet dat Huntelaar mee had gemoeten, maar Harm doet zowat alsof het logisch is dat Huntelaar thuis blijft. En dat klopt natuurlijk voor geen meter.
Jawel hoor. Want :pukey: :pukey: :pukey: Bassie :pukey: :pukey: :pukey: is God :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy: .
Ok. Met Harm valt dus niet meer serieus te praten als het over het Nederlands elftal gaat. :blush:

Pestventje

Bericht door Pestventje » zo mei 14, 2006 8:46 pm

Scherp.
Missen jullie Bertje ook zo?

Feest

Bericht door Feest » zo mei 14, 2006 9:12 pm

De familie Opdam moest huilen... :aai:

:cheer:

Marcel

Bericht door Marcel » zo mei 14, 2006 9:16 pm

Vennegoor als breekijzer.... ik zie het niet zo zitten eigenlijk.
Volgens mij heeft Huntelaar aanzienlijk vaker Ajax over het dooie punt heen geholpen en in de laatste minuten gescoord.
Maar goed als van Basten denkt dat hij meer aan Vennegoor heeft dan moet hij vooral hem selecteren, ben alleen bang dat hij zich verschrikkelijk vergist.

Wereldkampioen worden we toch niet, dus uiteindelijk maakt het eigenlijk ook geen ene flikker uit.

edit: trouwens ik zie dat Babel mee gaat??? Waar heeft hij dat aan verdient?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo mei 14, 2006 9:37 pm

Steef schreef:De familie Opdam moest huilen... :aai:
Ach, die jongen kan er verder ook niet zoveel aan doen dat hij er niet veel van kan. Opzich is het best lullig voor hem. De hele kwalificatiereeks deed hij mee en dan moet hij op het WK opeens plaats maken voor Heitinga.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo mei 14, 2006 9:40 pm

Steef schreef:De familie Opdam moest huilen... :aai:

:cheer:
Van Hanegem had hem meegenomen, zegt hij net. ;)
Het stinkt aan alle kanten!

Feest

Bericht door Feest » zo mei 14, 2006 9:41 pm

En bij AZ zette die 'm op de bank.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo mei 14, 2006 9:42 pm

Once again, Van Hanegem is full of shit. ;)

Lionel

Bericht door Lionel » zo mei 14, 2006 9:55 pm

10 jaar geleden, kom op. Niet ouwehoeren Steef en Thomas.

Dat KJH overigens nog geen minuut heeft gespeeld is toch ook raar. Loosers als Hofs, vd Berg, Denneboom e.d. hebben wel speeltijd gekregen maar Huntelaar niet in zijn topperiode bij Heerenveen.

Van Basten is gewoon totaal niet rechtlijnig en verzint steeds terplekkenieuwe criteria voor spelers. Kromkamp......Geen fucking wedstrijd gespeeld het laatste half jaar bij Liverpool, als ie al speelde was het als rechtshalf en meneer gaat mee als rechtsback

Als het verschil tussen Castelen en Babel zo klein is dan neem je toch gewoon Castelen mee, als je kijkt naar de gestelde criteria. MAar nee, meneertje verandert net zo makkelijk weer de criteria.

Maarja, het is MVB, als hij morgen zegt dat Oranje in het rood moet spelen loopt morgen half Nederland verkleed als Rode Duivel :nooo:
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo mei 14, 2006 10:11 pm

Rishi schreef:Dat KJH overigens nog geen minuut heeft gespeeld is toch ook raar. Loosers als Hofs, vd Berg, Denneboom e.d. hebben wel speeltijd gekregen maar Huntelaar niet in zijn topperiode bij Heerenveen.
Dat was aan het begin van de kwalificatiecyclus. Dan kun je rustig experimenteren. Daarnaast scheen Van Basten totaal niet op de hoogte te zijn van het Nederlandse eredivisievoetbal. Hij zag Romano Denneboom twee aardige wedstrijdjes spelen en selecteerde hem dus maar.
Van Basten is gewoon totaal niet rechtlijnig en verzint steeds terplekkenieuwe criteria voor spelers. Kromkamp......Geen fucking wedstrijd gespeeld het laatste half jaar bij Liverpool, als ie al speelde was het als rechtshalf en meneer gaat mee als rechtsback
Tja, je moet een afweging maken. Rechtlijnigheid is op zich niet verkeerd, maar als het resultaat daardoor in het geding komt, kun je niet anders dan af en toe van je lijn afwijken. We hebben nu eenmaal geen kwalitatief hoogstaande rechtsbacks in Nederland. Kromkamp moest wel mee.
Als het verschil tussen Castelen en Babel zo klein is dan neem je toch gewoon Castelen mee, als je kijkt naar de gestelde criteria. MAar nee, meneertje verandert net zo makkelijk weer de criteria.
Criteria, criteria... Van Basten moet de spelers meenemen waarvan hij denkt dat ze de besten zijn.

Ik had ook Castelen meegenomen. Dit is een typisch gevalletje 'verschil van inzicht'.

Lionel

Bericht door Lionel » zo mei 14, 2006 10:13 pm

Ik zou ook kiezen voor Babel maar die vent lult gewoon aan 1 stuk door. En het mooie is dat de helft er nog intrapt ook. Hij kiest gewoon de spelers die HIJ de beste vind en geeft mensen helemaal geen eerlijke kans.

En het liefste zijn dat spelers die nooit een grote mond tegen hem zullen opzetten. Dit Ned. Elftal wordt echt een team vol mooie ja-knikkers.
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo mei 14, 2006 10:14 pm

Kansen krijg je niet; kansen dwing je af.

Jesse

Bericht door Jesse » zo mei 14, 2006 10:16 pm

Rishi schreef:Hij kiest gewoon de spelers die HIJ de beste vind
En terecht. :yes:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » zo mei 14, 2006 10:17 pm

Om een WK te winnen heb je iets speciaals nodig. Huntelaar was een gokje geweest, maar als dat goed uitpakt heb je een beter Oranje dan met van Nistelrooij. "Wat goed is komt snel." Cruijff had het niet over sex.

Lionel

Bericht door Lionel » zo mei 14, 2006 10:20 pm

Jesse schreef:
Rishi schreef:Hij kiest gewoon de spelers die HIJ de beste vind
En terecht. :yes:
Kom dan niet steeds met zo een lulverhaal. Daar kan ik niet tegen. Ook dat hele gezeik met Van Bommel. Davids, Seedorf etc etc
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo mei 14, 2006 10:30 pm

Hoezo lulverhalen? Zijn verklaringen zijn soms verdomd helder.

Zoals over Seedorf. Die heeft al genoeg kansen gehad, vertraagt het spel bij balbezit en is zwak bij balverlies. Aldus Bassie.

Davids heeft, sinds hij weg is bij Barcelona, ook vrijwel niets meer laten zien. Kan me voorstellen dat VDV en Cocu hoger in de pikorde staan.

Van Bommel. Ook zoiets, MVB zou hem niet mogen. Uiteindelijk gaat hij toch mee.

San Marco

Bericht door San Marco » zo mei 14, 2006 10:32 pm

Rishi schreef:10 jaar geleden, kom op. Niet ouwehoeren Steef en Thomas.

Dat KJH overigens nog geen minuut heeft gespeeld is toch ook raar. Loosers als Hofs, vd Berg, Denneboom e.d. hebben wel speeltijd gekregen maar Huntelaar niet in zijn topperiode bij Heerenveen.

Maarja, het is MVB, als hij morgen zegt dat Oranje in het rood moet spelen loopt morgen half Nederland verkleed als Rode Duivel :nooo:
:yes:
Jöhnk schreef:Davids heeft, sinds hij weg is bij Barcelona, ook vrijwel niets meer laten zien. Kan me voorstellen dat VDV en Cocu hoger in de pikorde staan.
:nooo:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo mei 14, 2006 10:35 pm

Jöhnk schreef:Hoezo lulverhalen? Zijn verklaringen zijn soms verdomd helder.
Van Basten was wel degene die bij zijn aanstelling onder andere zei dat spelers hun selectie op basis van de prestaties bij hun club moesten verdienen.

Jesse

Bericht door Jesse » zo mei 14, 2006 10:38 pm

San Marco schreef:
Jöhnk schreef:Davids heeft, sinds hij weg is bij Barcelona, ook vrijwel niets meer laten zien. Kan me voorstellen dat VDV en Cocu hoger in de pikorde staan.
Vind jij dat Davids nog wel van alles heeft laten zien?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo mei 14, 2006 10:38 pm

In grote lijnen houdt hij zich daar ook aan.
Thomas schreef:Van Basten was wel degene die bij zijn aanstelling onder andere zei dat spelers hun selectie op basis van de prestaties bij hun club moesten verdienen.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op zo mei 14, 2006 10:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » zo mei 14, 2006 10:39 pm

Misschien had Van Basten beter geen argumenten kunnen geven voor zijn keuzes, maar waarschijnlijk was het dan ook weer niet goed. Ik snap wel dat ie íets moet zeggen. Die argumenten doen er verder niet zo toe, Van Basten heeft gewoon de spelers geselecteerd waarvan hij de beste prestaties verwacht en hij met mij.

Weeeeeeeee wóóór-den KAMPIOEN! :D
Ajax!

San Marco

Bericht door San Marco » zo mei 14, 2006 10:49 pm

Jesse schreef:
San Marco schreef:
Vind jij dat Davids nog wel van alles heeft laten zien?
Davids heeft gewoon een goed seizoen gedraaid, progressie van de Spurs is mede dankzij de pitbull.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo mei 14, 2006 10:49 pm

Jöhnk schreef:In grote lijnen houdt hij zich daar ook aan.
Thomas schreef:Van Basten was wel degene die bij zijn aanstelling onder andere zei dat spelers hun selectie op basis van de prestaties bij hun club moesten verdienen.
Castelen was toch in bloedvorm?

Mathijsen is de tweede seizoenshelft amper in topvorm geweest.

Kromkamp speelt amper (spelers zouden bij het Nederlands elftal toch spelen op de positie waar ze bij hun club ook spelen?)

Maduro is het hele seizoen amper in vorm geweest.

Heitinga heeft nu een paar wedstrijden lekker gespeeld.

Seedorf speelt regelmatig goed bij Milan.

Van Nistelrooij is in mindere doen.

Huntelaar is in topvorm.

Babel speelt weinig bij Ajax.

Van Persie speelt de laatste tijd weinig bij Arsenal.

Vennegoor scoort sporadisch bij PSV, de laatste tijd.

Hoe speelde Jaliens de laatste tijd?

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo mei 14, 2006 10:51 pm

Ik vind dat het middenveld van TH er een beetje verloren bijloopt met het lange halen, snel thuis-concept van Jol.

Plaats reactie