Heb ook al lopen zoeken,denk van nietT82 schreef:Is het ergens live te zien?
Welke spelers mogen naar het WK?
Moderator: mods
Tegenvaller. :sad:
Ook geen Opdam :razz: .
NU.nlKlaas Jan Huntelaar niet naar WK
Marco van Basten heeft de WK-selectie van Nederland vrijgegeven. De bondscoach laat spits Klaas Jan Huntelaar thuis.
Doel: Van der Sar (Manchester United), Timmer (AZ), Stekelenburg (Ajax) Verdediging: Jaliens, Mathijsen, De Cler (allen AZ), Boulahrouz (HSV), Kromkamp (Liverpool), Ooijer (PSV), Heitinga (Ajax), Van Bronckhorst (Barcelona)
Middenveld: Landzaat (AZ), Cocu (PSV), Sneijder (Ajax), Van Bommel (Barcelona), Van der Vaart (HSV), Maduro (Ajax)
Aanval: Vennegoor of Hesselink (PSV), Van Nistelrooij (Manchester United), Robben (Chelsea), Van Persie (Arsenal), Kuijt (Feuenoord), Babel (Ajax)
Ook geen Opdam :razz: .
- RosenbergSpits
Jammer dat Huntelaar niet mee gaat, in mijn ogen een veel nuttigere speler dan lange jan. Aan de andere kant, met van Nistelrooy en Kuyt voor zich had hij toch weinig kans op speeltijd, en dus kan hij beter de man worden bij Jong Oranje...
Ajax: Stekelenburg, Heitinga, Sneijder, Maduro, Babel.
wie me een half jaar geleden had vertelt dat er 5 Ajacieden bij zouden zitten had ik voor gek verklaard.
Ajax: Stekelenburg, Heitinga, Sneijder, Maduro, Babel.
wie me een half jaar geleden had vertelt dat er 5 Ajacieden bij zouden zitten had ik voor gek verklaard.
- Monkey Tonk
Om de man in vorm kun je moeilijk heen. Jammer. Zal wel gebrek aan internationale ervaring zijn.Hoeladans schreef:Godsamme hoe in godsnaam kan je nou een spits met 50 doelpunten in 52 wedstrijden niet selecteren :sad: :sad: X'C :nooo:
Marco zal het wel beter weten, maar Vennegoor of Huntelaar is toch helemaal geen keuze? Kut.
Laatst gewijzigd door Monkey Tonk op zo mei 14, 2006 10:55 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Maduro, babel, kromkamp, heitinga??? Wat wil hij bereiken met deze selectie??? Tot hoe laat heeft hij in de kroeg gezeten vannacht??
Denk dat je het met deze selectie heel en dan ook heel moeilijk gaat krijgen dit wk...
Denk dat je het met deze selectie heel en dan ook heel moeilijk gaat krijgen dit wk...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Bedoelde ook kromkamp... :)Jöhnk schreef:Tot 6.30 uur, samen met Van Emmerik. ;)
Opdam gaat trouwens niet mee.
Had hij me even moeten bellen... was ik meegegaan... en hem proberen over te halen een andere selectie bekend te maken, want dit kan natuurlijk niet
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
Eigenlijk zit er heel veel logica in. Elke positie is dubbel bezet en de keus voor VoH valt ook wel te billijken. VoH zal toch meer meegaan als stormram en niet als eerste keus. KJH is toch minder als stormram en eerste keus zal hij niet zijn, en op basis op de kwalificatiereek ook geen 2de keus.
Chris a.k.a Giiser
Yep. Ik vind het ook een prima selectie. Alleen Castelen had ik verkozen boven Babel.Chris schreef:Eigenlijk zit er heel veel logica in. Elke positie is dubbel bezet en de keus voor VoH valt ook wel te billijken. VoH zal toch meer meegaan als stormram en niet als eerste keus. KJH is toch minder als stormram en eerste keus zal hij niet zijn, en op basis op de kwalificatiereek ook geen 2de keus.
Niet dat de selectie van Babel me verrast. Van Basten kent hem immers nog van Jong Ajax. ;)
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Alsof de gloeilampen er veel bij hebben zitten.John McClane schreef::cheer: :cheer: :bis: :eusa_dance:Hoeladans schreef:Godsamme hoe in godsnaam kan je nou een spits met 50 doelpunten in 52 wedstrijden niet selecteren :sad: :sad: X'C :nooo:
Jaliens wat triest
De Jong gaat ook niet mee mooi :xyxthumbs:
Laat Huntelaar maar lekker de ster van Jong Oranje worden.
Castelen gaat ook niet mee vreemd dat je dan altijd Kuyt op rechts laat voetballen
Weer op zoek naar een Interim coach..