John Jaakke

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » za mei 13, 2006 7:45 pm

Neefkens schreef:Semantiek is zeker je favoriete vak ??

Jaakke verdient de credits om AJAX op verzoek van de ledenraad drastisch te hervormen en daar vol de strijd voor aan te gaan met allerlei gevestigde orden, vijfde collonnes, ouwe jongens krentebrood, en opportunistische supporters.
Hij haalde MvG, het contact met JC is weer hersteld, ik ben zéér tevreden. :yes:
Wat ik beslist goed vind aan het huidige Ajax management is dat men, eindelijk weer eens, alleen maar genoegen lijkt te nemen met 'top'. Blind had best kunnen blijven zitten maar ze hopen met HTC top binnen te halen. Charisteas had een goed gemiddelde maar met KJH probeerde men, ook weer, top te halen. Stam en Perez zijn in theorie ook topversterkingen voor het elftal. Ik zie daarin meer de hand van MVG dan van JJ. Maar omdat die twee niet helemaal los van elkaar kunnen worden gezien verdient JJ zeker enig krediet. Laat ik deze zaterdagochtend dan ook afsluiten met een positieve noot; het kan nog wel wat worden met hem. Neemt niet weg dat het meeste van mijn eerder geuitte kritiek nog staat.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za mei 13, 2006 7:47 pm

Natuurlijk is het de hand van MvG, daar istie ook van/voor.
Alleen Jaakke haalde hem binnen :yes:

Ik denk ook dat hij nog beter kan worden ;)

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za mei 13, 2006 7:47 pm

Neefkens schreef:Ik heb uitgelegd wat ik daar mee bedoelde, zo zei ik over jou nou juist:
Er zijn er natuurlijk ook die hun mening perfect onderbouwd hebben met valide argumenten. En laten we die nu juist op AT hebben
En dan is het weer niet goed X'C
Ja, dat zei je pas later. ;)

En er zullen heus wel mensen zijn die de pers klakkeloos nababbelen (aanname ;) ), maar of dat er 'veel' zijn, zou ik niet durven zeggen.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za mei 13, 2006 7:52 pm

Jöhnk schreef:
brigade zuid schreef:
Jöhnk schreef:Jij hoeft niet voor anderen te beoordelen waar zij hun mening op baseren. Doe normaal zeg. Spreek over jezelf maar niet over anderen.
Dan moet je dat zelf ook niet doen.
Ja leuk, Neefkens maakte er ookal een grap over. "Over" moest "voor" zijn.

Neefkens bepaalt voor veel mensen waarom zij tegen Jaakke zijn (ze zijn naief). Wat ongepast is.
Ik heb even een beetje zitten rondneuzen maar in een andere topic bepaal jij ook voor anderen hoe ze aan hun mening komen...
Er wordt teveel gepapegaaid. Zo komt het vaak voor dat AT'ers, puur obv. meningen van anderen, hun licht laten schijnen over spelers die ze niet kunnen beoordelen. Dat vind ik een slechte zaak.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za mei 13, 2006 7:54 pm

Ja, BZ, maar daar kwamen sommigen dan ook voor uit.

Zoals jij vanochtend. Jij geeft aan Blind een scholletje te vinden, mede omdat sommige 'insiders' die jij hoog hebt zitten dat zeggen.

Dat vind ik inderdaad een slechte zaak. Maar: ik bepaal niet waar jij je mening op baseert, dat geef jij nl. zelf al aan.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op za mei 13, 2006 8:03 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » za mei 13, 2006 8:02 pm

Jöhnk schreef:En er zullen heus wel mensen zijn die de pers klakkeloos nababbelen (aanname ;) ), maar of dat er 'veel' zijn, zou ik niet durven zeggen.
Ik denk dat we eerst even de koppen bij elkaar moeten steken om vast te stellen wat i.c. 'veel' is en waar derhalve precies de grens ligt. Willen we tenminste met een betrouwbaar meetpunt kunnen werken. Mogelijk zijn er verschillende gradaties; een weinig veel, beetje veel, erg veel, heel veel etc etc. Hiervoor kunnen we we een glijdende schaal ontwikkelen.

Pfff, dit begint te veels te ingewikkeld te worden. Ga je mee op een pleintje 'Jaakke rot'' op schreeuwen? ;)

San Marco

Bericht door San Marco » za mei 13, 2006 8:13 pm

Neefkens schreef:alleen je moet hem wel aanrekenen waar hij verantwoordelijk voor is. En fouten maken we allemaal.
De ich habe es nicht gewusst methode dus. Ben ik geen fan van.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za mei 13, 2006 8:30 pm

Nee, zo zit de organisatie gewoon niet in elkaar methode. Jij bent toch ook niet verantwoordelijk voor deze site ;)

jabu

Bericht door jabu » zo mei 14, 2006 6:13 am

Dubbel schreef:Maar omdat die twee niet helemaal los van elkaar kunnen worden gezien verdient JJ zeker enig krediet. Laat ik deze zaterdagochtend dan ook afsluiten met een positieve noot; het kan nog wel wat worden met hem. Neemt niet weg dat het meeste van mijn eerder geuitte kritiek nog staat.
Dubbel is om. :headbang: Jaakke for president! Molenaar? Molenaar? Who the fuck is Keje Molenaar! :aai: ;)

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » zo mei 14, 2006 8:36 am

San Marco schreef:
Neefkens schreef:alleen je moet hem wel aanrekenen waar hij verantwoordelijk voor is. En fouten maken we allemaal.
:nooo:

jij vind dus dat iemand afgerekend moet worden op zaken waar hij niet voor verantwoordelijk is, ongelovelijk.

Dus als ik bij de volgende Ajax wedstrijd een agent in elkaar timmer, dan mag jij daar best op afgerekend worden met een 10 jarig stadion verbod. Van dat soort methodes ben ik dus geen fan.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

San Marco

Bericht door San Marco » zo mei 14, 2006 9:47 am

Henk de Gier schreef:
San Marco schreef:

jij vind dus dat iemand afgerekend moet worden op zaken waar hij niet voor verantwoordelijk is, ongelovelijk.

Dus als ik bij de volgende Ajax wedstrijd een agent in elkaar timmer, dan mag jij daar best op afgerekend worden met een 10 jarig stadion verbod. Van dat soort methodes ben ik dus geen fan.
Dus Nunninga slachtofferen vind/vond jij wel een goed idee?

Wim
Site Admin

Bericht door Wim » zo mei 14, 2006 11:41 am

Nunninga slachtoffer? Was het niet zo dat hij als bestuurlid gefaald heeft naar mening van de ledenraad? Zo nee, leg dan even uit waar dat slchtofferschap dan uit bestaat.
Fijn om thuis te zijn.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo mei 14, 2006 11:50 am

Dubbel schreef: Wat ik beslist goed vind aan het huidige Ajax management is dat men, eindelijk weer eens, alleen maar genoegen lijkt te nemen met 'top'. Blind had best kunnen blijven zitten maar ze hopen met HTC top binnen te halen. Charisteas had een goed gemiddelde maar met KJH probeerde men, ook weer, top te halen. Stam en Perez zijn in theorie ook topversterkingen voor het elftal. Ik zie daarin meer de hand van MVG dan van JJ. Maar omdat die twee niet helemaal los van elkaar kunnen worden gezien verdient JJ zeker enig krediet.
Juist. :xyxthumbs:

Jammer voor de twijfelgevallen, maar Ajax verdient beter dan middelmaat.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo mei 14, 2006 5:22 pm

San Marco schreef:
Henk de Gier schreef:
San Marco schreef:De ich habe es nicht gewusst methode dus. Ben ik geen fan van.

Dus Nunninga slachtofferen vind/vond jij wel een goed idee?
Waarom is Nanninga een slachtoffer, volgens jou? Wat weet jij van zijn reden van ontslag?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jun 07, 2006 9:10 pm

Arme Dubbel...
Ajax-voorzitter Jaakke herbenoemd
Amsterdam, 7 juni 2006

Vanavond is tijdens een vergadering van de Ledenraad van AFC Ajax unaniem ingestemd met het besluit tot herbenoeming van John Jaakke als voorzitter van de vereniging AFC Ajax. De herbenoeming betreft de tweede zittingstermijn van Jaakke en geldt voor een periode van 3 jaar.
Ajax.nl

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » wo jun 07, 2006 9:14 pm

Die ledenraad is ook net het vroegere Sovjet-parlement. :nooo: ;)

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » wo jun 07, 2006 9:16 pm

Zit Jaakke er al 3 jaar? Goh, wat gaat de tijd hard.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do jun 08, 2006 8:14 am

Ondanks alle kritiek op Jakke, moeten we gewoon constateren dat Ajax op de goede weg is. En daarvan maakt ook Jakke deel uit. Hij durft het tenminste aan om beslissingen te nemen en het roer om te gooien. Mijn steun heeft hij en het is daarom ook een goede zaak dat het voorzitterschap met 3 jaar is verlengd. Ajax snakt naar stabiliteit en niet met elke tegenslag of inpopulaire maatregel dat het beleid omgaat (door o.a. andere beleidsuitvoerders aan te stellen). We moeten ze over 2 jaar afrekenen op het beleid.

Alexander

Bericht door Alexander » vr jun 09, 2006 8:06 pm

Staat een geweldig stukje van Jaakke in het Parool. De supporters zongen hem eerst uit en later zongen ze 'Johnny zing dit liedje voor mij alleen'. Zal hij niet begrijpen dat dit voor Heitinga is?

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr jun 09, 2006 8:40 pm

Dat is in ieder geval komisch. :D

Wim
Site Admin

Bericht door Wim » za jun 10, 2006 3:06 pm

Dubbel schreef:Die ledenraad is ook net het vroegere Sovjet-parlement. :nooo: ;)
Hoezo?
Fijn om thuis te zijn.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za jun 10, 2006 3:08 pm

Dubbel kan geen andere verklaring verzinnen waarom de ledenraad zijn bewierookte Molenaar niet heeft gekozen.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za jun 10, 2006 3:12 pm

Ajaciedjuh schreef:Ondanks alle kritiek op Jakke, moeten we gewoon constateren dat Ajax op de goede weg is. En daarvan maakt ook Jakke deel uit.
Het lijkt erop dat ze nu idd wel op de goede weg zijn maar Jaakke zit er al weer 3 jaar en het zijn 3 magere jaren geweest. :sad:

Arthur

Bericht door Arthur » za jun 10, 2006 3:13 pm

De historie van Ajax heeft uitgewezen dat successen op het veld en de kwaliteit van de voorzitter totaal niets met elkaar te maken hebben.

343

Bericht door 343 » za jun 10, 2006 3:15 pm

Ik denk dat je Jaap van Praag dan ernstig tekort doet, Arthur.

Plaats reactie