John Jaakke
Moderator: mods
Er zijn er anders ook genoeg die net andersom als jou denken en die jou ervan verdenken met beide voeten erin te trappen. Is er één waarheid of toch meerdere waarheden?Neefkens schreef:Dat is ook gewoon een feit, er zÃjn er veel die erin trappen. Er zijn er natuurlijk ook die hun mening perfect onderbouwd hebben met valide argumenten. En laten we die nu juist op AT hebben :yes:
Nog lang voordat de media laatstelijk over Jaakke heen viel zei je al dat hij een 10 keer betere voorzitter is dan Mike van Praag. Ik denk dan dat je gewoon niet zoveel kijk op hebt voetbalbestuurders.Neefkens schreef:Jaakke wordt zo schandalig behandeld in de media, dat ik me geroepen voel om het op te nemen voor de beste man. :yes:
-
- AT Toto winner 15/16
Feit: er zijn mensen die puur op basis van wat de media hun vertelt hun mening bepalen. Daar zijn jullie het vast over eens.
Feit: er zijn mensen die alle informatie die hun overspoelt op een goede efficiente manier verwerken en mengen met hun al bestaande eigen mening.
Feit: er zijn mensen die gewoon eigenwijs zijn.
At Dubbel: het feit dat "de media" over Jaakke heenvielen zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van Jaakke in relatie met MvP.
Feit: er zijn mensen die alle informatie die hun overspoelt op een goede efficiente manier verwerken en mengen met hun al bestaande eigen mening.
Feit: er zijn mensen die gewoon eigenwijs zijn.
At Dubbel: het feit dat "de media" over Jaakke heenvielen zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van Jaakke in relatie met MvP.
Uit het handelen van de media blijkt dat ook niet dat JJ velen malen beter is dan MvP destijds. Jij zei dat. Ik probeer alleen, voor hen die dat gemist hebben, jouw huidige opmerkingen over JJ in het juiste licht te plaatsen. Aardig toch?Neefkens schreef:At Dubbel: het feit dat "de media" over Jaakke heenvielen zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van Jaakke in relatie met MvP.
Semantiek is zeker je favoriete vak ??
Jaakke verdient de credits om AJAX op verzoek van de ledenraad drastisch te hervormen en daar vol de strijd voor aan te gaan met allerlei gevestigde orden, vijfde collonnes, ouwe jongens krentebrood, en opportunistische supporters.
Hij haalde MvG, het contact met JC is weer hersteld, ik ben zéér tevreden. :yes:
Jaakke verdient de credits om AJAX op verzoek van de ledenraad drastisch te hervormen en daar vol de strijd voor aan te gaan met allerlei gevestigde orden, vijfde collonnes, ouwe jongens krentebrood, en opportunistische supporters.
Hij haalde MvG, het contact met JC is weer hersteld, ik ben zéér tevreden. :yes:
- Henk de Gier
- Contacteer:
Erg aardig, alleen moet je het wel goed doen. Ik vind Jaakke sowieso beter dan MvP. :yes:Dubbel schreef:Uit het handelen van de media blijkt dat ook niet dat JJ velen malen beter is dan MvP destijds. Jij zei dat. Ik probeer alleen, voor hen die dat gemist hebben, jouw huidige opmerkingen over JJ in het juiste licht te plaatsen. Aardig toch?Neefkens schreef:At Dubbel: het feit dat "de media" over Jaakke heenvielen zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van Jaakke in relatie met MvP.
Leuke dooddoener.Neefkens schreef:Semantiek is zeker je favoriete vak ??
Jaakke had toch een ceremoniele functie? Tenminste, dat mag je aannemen na meerdere fouten waar anderen voor geslachtofferd zijn. Superwerk verricht ie :worshippy:Neefkens schreef:Jaakke verdient de credits om AJAX op verzoek van de ledenraad drastisch te hervormen en daar vol de strijd voor aan te gaan met allerlei gevestigde orden, vijfde collonnes, ouwe jongens krentebrood, en opportunistische supporters.
Nee, feit X'DSan Marco schreef:Leuke dooddoener.Neefkens schreef:Semantiek is zeker je favoriete vak ??
IK heb nooit gezegd dat hij een ceremoniële functie heeft, alleen je moet hem wel aanrekenen waar hij verantwoordelijk voor is. En fouten maken we allemaal.Jaakke had toch een ceremoniele functie? Tenminste, dat mag je aannemen na meerdere fouten waar anderen voor geslachtofferd zijn. Superwerk verricht ie :worshippy:
Ja leuk, Neefkens maakte er ookal een grap over. "Over" moest "voor" zijn.brigade zuid schreef:Dan moet je dat zelf ook niet doen.Jöhnk schreef:Jij hoeft niet voor anderen te beoordelen waar zij hun mening op baseren. Doe normaal zeg. Spreek over jezelf maar niet over anderen.
Neefkens bepaalt voor veel mensen waarom zij tegen Jaakke zijn (ze zijn naief). Wat ongepast is.
Daarnaast voel ik, en wellicht ook anderen die het bestuur/de directie (zonder ontevreden over hen te zijn overigens) kritisch benaderen, me dan aangevallen. Ik plaats niet voor niets talloze argumenten vwb. hoe het beter kan/wat er mis is gegaan.