Hoe hij in zijn 1ste klassieker die Mtiliga dolde. Pfffff....... :worshippy:Kowalczyk schreef:
Nee.
K.
Maar daar hebben we het al eerder over gehad. ;)
Moderator: mods
Ik moet wel zeggen dat Rosales in 5 wedstrijden tegen Feyenoord 3 keer heeft gescoord en minstens 2 assists heeft gegeven. :XJöhnk schreef:Neuh, ik heb het niet per se over '95.
VDV, bijvoorbeeld, vond ik ook altijd indrukwekkend tegen Feyenoord.
Rosales staat tegenover Mtiliga en Bosschaart, en dan nog is het behelpen. Gewoon een matige speler.
En de lat ligt enorm laag, dat constateer ik iedere twee weken. Vooral bij degenen die het bestuur en/of de directie liever kwijt dan rijk zijn.
AT5Cruijff krijgt na 28 jaar excuses
9-5-2006 Enkele oud-spelers van Bayern München hebben zich na bijna 28 jaar alsnog verontschuldigd voor het verloop van de beruchte afscheidswedstrijd van Johan Cruijff in Amsterdam.
Het 'feestelijke' afscheidsduel tussen Ajax en de Duitse topclub eindigde op 7 november 1978 in een hatelijke 0-8.
"Het was een belediging, ik wil alsnog mijn excuses aanbieden", zegt Bayernvoorzitter Karl-Heinz Rummenigge dinsdagavond in de tv-uitzending van NOVA. De oud-spits scoorde zelf destijds vier keer. Ook andere oud-spelers van Bayern als Gerd Müller en Sepp Maier betuigen hun spijt in NOVA.
De hoge voorzet op Huntelaar bij de tweede paal in de heenwedstrijd en het steekballetje op Huntelaar in de Kuip.Jöhnk schreef:Minstens 2 assists? Ik kan me er maar 1 herinneren.Thomas schreef: Ik moet wel zeggen dat Rosales in 5 wedstrijden tegen Feyenoord 3 keer heeft gescoord en minstens 2 assists heeft gegeven. :X
Hehe, drie corners pienaltie (klemtoon op de a). :DLouisXIV & co schreef:Jesper Olsen! :worshippy:
Wat betreft die pingel. Ik zat op de lagere school toen en voetbalde altijd vóór schooltijd, tijdens schooltijd (speelkwartier), tussen schooltijd (middagpauze) en na schooltijd. Toen Cruijff en Olsen die pingel hadden genomen, werd er bij onze potjes altijd steevast van tevoren 'afgesproken' dat pingels niet in tweeën mochten. Hahaha, blijkbaar was dat te makkelijk, zo oordeelden wij.
Hope you get well soon, Jesper!