Ajax-PSV (cupfinale)
- Henk de Gier
- Contacteer:
Ach, Van Hanegem zit er ook alleeen maar voor de centjes.Als er geen gast is die ze te kakken kunnen zetten blijkt V.I. ook maar een drol van een programma.
Sneijder slaat niet, Sneijder trekt de arm van Vink naar beneden met de rode kaart in z'n hand.Verder is de bal vrij op het moment dat Sneijder zijn sliding inzet, walgelijk is de aktie van Gomez die bewust met zijn noppen doorhaalt op Sneijder zijn gezicht.
Verder is het steeds het zelfde liedje als de uitslag een beetje tegenvalt voor een bepaalde persoon, dan lult men niet meer over het voetballen, maar over bijzaken die tot hoofdzaken worden geheven.
AJAX wint verdient die GTC, en is verzekerd van VCL, al lul je nog dagen door of wel of niet geel rood of groen, dat pakken ze niet af.
Sneijder slaat niet, Sneijder trekt de arm van Vink naar beneden met de rode kaart in z'n hand.Verder is de bal vrij op het moment dat Sneijder zijn sliding inzet, walgelijk is de aktie van Gomez die bewust met zijn noppen doorhaalt op Sneijder zijn gezicht.
Verder is het steeds het zelfde liedje als de uitslag een beetje tegenvalt voor een bepaalde persoon, dan lult men niet meer over het voetballen, maar over bijzaken die tot hoofdzaken worden geheven.
AJAX wint verdient die GTC, en is verzekerd van VCL, al lul je nog dagen door of wel of niet geel rood of groen, dat pakken ze niet af.
Blij met de punten ...
- Wim
- Site Admin
Hij weet precies wat zijn achterban graag wil horen.Thomas schreef:Ik vind het dus echt schandalig dat Van Hanegem daar niets over zegt. Wie niet ziet dat Gomes Sneijder gewoon bewust een schop tegen z'n hoofd geeft is stekeblind. :redcard:joey schreef:Nee, dat zeg ik.
Fijn om thuis te zijn.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Door de spelers ja, tuurlijk. Die hebben genoeg meegemaakt dit seizoen. Als supporter ben ik niet naar de huldiging. Was natuurlijk wel naar de Kuip, dat zouden meer mensen hier eens moeten doen ;)Thomas schreef:Je vindt dat het best gevierd mag worden maar je schaamt je er toch kapot voor? :DSpijker schreef:Iedereen gefeliciteerd, het was een gezellig dagje gisteren! Ik ga dus ook niet naar die huldiging, ik schaam me kapot. Heerlijk hoe het gevierd wordt en dat kan ik me goed voorstellen. Een seizoen vol ellende toch goed afsluiten, dat mag best gevierd worden dacht ik zo. Een stuk respect voor de Ajacied Blind, prima gebaar, het was een mooi dagje!
Dat doet Steef nog wel. Hij heeft zelf aangegeven dat het vorige keer niet om Huntelaar en Ajax ging. De mailbox van Hugo zit inmiddels al vol met videobeelden. ;)
Dat lijkt mij ook. :yes:Wim schreef:Hij weet precies wat zijn achterban graag wil horen.Thomas schreef:Ik vind het dus echt schandalig dat Van Hanegem daar niets over zegt. Wie niet ziet dat Gomes Sneijder gewoon bewust een schop tegen z'n hoofd geeft is stekeblind. :redcard:joey schreef:Nee, dat zeg ik.
- Henk de Gier
- Contacteer:
Sommigen is het iig niet ontgaan:
Dit zal wel door een mailtje van Steef naar Zeist zo ver zijn gekomen. ;)
NU.nlVooronderzoek naar PSV-keeper Gomes
ZEIST - De aanklager betaald voetbal van de KNVB is woensdag een vooronderzoek begonnen naar PSV-doelman Gomes. De keeper zou zondag in de bekerfinale tegen Ajax hebben nagetrapt in de richting van Wesley Sneijder.
Gomes heeft tot 15 mei de tijd een schriftelijk verweer in te dienen bij de voetbalbond.
Dit zal wel door een mailtje van Steef naar Zeist zo ver zijn gekomen. ;)