Godenzonen
Moderator: mods
- LouisXIV & co
- Henk de Gier
- Contacteer:
- LouisXIV & co
- Henk de Gier
- Contacteer:
Ik heb graag een presentator die iets van voetbal weet. En die goede vragen stelt voor de verandering. :yes:Henk de Gier schreef:daar hebben we het over, en over haar mogelijke opvolgsterjoey schreef:Deze topic gaat over FC Godenzonen. Verder dus over MCO. :hypocrite:
jij bent ook een AT5 kijker Joey, vind jij Aicha geen kandidaat om MCO op te volgen?
Het stinkt aan alle kanten!
- Henk de Gier
- Contacteer:
nee, dat is een Turkse en die staat niet hoog op mijn lijstje van mooie vrouwen. Sterker nog, die komt op die lijst helemaal niet eens voor.Amsterdam schreef:Waarom niet die ene vrouw van het nieuws die je altijd aankijkt met zo'n merkwaardige knipoog?
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
- Henk de Gier
- Contacteer:
dan maken we er een duopresentatie van, Ko voor de vragen en Aicha voor het oog :yes:joey schreef:Ik heb graag een presentator die iets van voetbal weet. En die goede vragen stelt voor de verandering. :yes:Henk de Gier schreef:daar hebben we het over, en over haar mogelijke opvolgsterjoey schreef:Deze topic gaat over FC Godenzonen. Verder dus over MCO. :hypocrite:
jij bent ook een AT5 kijker Joey, vind jij Aicha geen kandidaat om MCO op te volgen?
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
- Henk de Gier
- Contacteer:
deze mevrouw wist het te presteren om bij AT5 een sportbericht op te lezen van chelsea.
ze sprak Chelsea uit als: sjel-sie-a vooral met de klemtoon op de laatste a.
ik lag krom,
later heeft AT5 dit gecorrigeerd op de dag. 3 herhalingen kwam het nog voor, daarna heeft ze opnieuw het shot moeten doen en chelsea goed uitgesproken.
tot zover de voetbakennis van deze vrouw.
maar daar ging het niet om geloof ik :D
ze sprak Chelsea uit als: sjel-sie-a vooral met de klemtoon op de laatste a.
ik lag krom,
later heeft AT5 dit gecorrigeerd op de dag. 3 herhalingen kwam het nog voor, daarna heeft ze opnieuw het shot moeten doen en chelsea goed uitgesproken.
tot zover de voetbakennis van deze vrouw.
maar daar ging het niet om geloof ik :D
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- Henk de Gier
- Contacteer:
Tussen 19.00 en 19.30 uur is het altijd spitsuur bij ons, en heb ik dus niet de gelegenheid echt TV te kijken: opnemen dus. Hup Ko, wij steunen je!Maartoe schreef:Dat zal dan een leuke confrontatie met Mark van den Heuvel van Sportweek worden die nadrukkelijk 'de kant van Blind' heeft gekozen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Die zal de spelers dan ook wel dikke onvoldoendes geven. De slechte resultaten in de competitie moeten toch iemands schuld zijn. ;)Maartoe schreef:Dat zal dan een leuke confrontatie met Mark van den Heuvel van Sportweek worden die nadrukkelijk 'de kant van Blind' heeft gekozen.
Don't go easy on them, Ko. Don't go soft. :xyxthumbs:
- LouisXIV & co