Finale Play-offs: Groningen-AJAX 3 mei 2006

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Feest

Bericht door Feest » wo mei 03, 2006 9:27 pm

Fenerbahçe schreef:
Steef schreef:Boukhari staat in buitenspelpositie in het zichtsveld van Roorda als het slot gelost wordt. Hinderlijk buitenspel. Een ABC-tje.
No way, kijk de beelden nog maar eens na, oftewel een zuiver doelpunt ..

Geen gezeik ...

"Ajax Marsch" ... :eusa_dance:
Ik hoef de beelden niet nog eens te zien. Iedereen die niet liegt (om bestwil of niet ;) ) ziet dat het hinderlijk buitenspel is.

Jammer dat sommige fans nooit onspreekbaar zullen zijn. Zelfs Voetske kan dit zien.

Voor de rest boeit het niet. Die goal was wel gevallen. Hij had al moeten vallen als Boukhari van een voorzet van Chari was afgebleven. Dan had Sneijder 'm voor 't inlopen.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo mei 03, 2006 9:28 pm

Lucas schreef:Ik heb zowel jaakke als van Geel ontwijkend horen/lezen antwoorden op de vragen over Blind. Iedereen weet wat dat inhoudt hoor. Ben je nou echt zo naief?
Jij verzint liever de rest erbij blijkbaar.

LucaS

Bericht door LucaS » wo mei 03, 2006 9:28 pm

We zijn het weer eens Steef; het was hinderlijk buitenspel
I think I lost my fucking headache

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mei 03, 2006 9:28 pm

Monkey Tonk schreef:Voetballers en ex-voetballers zijn over het algemeen gewoon eerlijk. Politici zijn degenen die er een spel van maken.
Van Geel is ook een ex-voetballer, MT.

Dit slaat nergens meer op.

LucaS

Bericht door LucaS » wo mei 03, 2006 9:29 pm

het is de positie die iemand tot politicus maakt. Legers die bevolkingen onderdrukken bestaan uit soldaten die uit die bevolking gerekruteerd zijn

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » wo mei 03, 2006 9:29 pm

Lucas schreef:Je begrijpt het niet MT; betrouwbare bronnen melden dat Blind een scholletje is en dat hij handig aan het manipuleren is om zijn baan te houden
Ik sprak mijn vertrouwen uit in het woord van een voetballer over dat van een politicus.

Real Ajax

Bericht door Real Ajax » wo mei 03, 2006 9:29 pm

Fenerbahçe schreef:
Steef schreef:Boukhari staat in buitenspelpositie in het zichtsveld van Roorda als het slot gelost wordt. Hinderlijk buitenspel. Een ABC-tje.
Typisch geval van "het kan tegenwoordig alle kanten op buitenspel". Hij raakt hem niet dus je kan hem geven, maar ik kan me voorstellen dat het voor een keeper wel degelijk hinderlijk is, omdat je rekening houdt met aanraking en richtingverandering van de bal dus je gaat niet direct vol duiken en komt dus te laat.

Maar niet echt iets om ons zelf weer extra mee de grond in te boren.

Feest

Bericht door Feest » wo mei 03, 2006 9:29 pm

Lucas schreef:Je begrijpt het niet MT; betrouwbare bronnen melden dat Blind een scholletje is en dat hij handig aan het manipuleren is om zijn baan te houden

Naar buiten toe Steef! Intern had hij begrip op kunnen brengen voor ontslag. ook dat heeft Blind gezegd. maar goed, dat komt niet in de AT kraam van pas
Wat naar buiten toe? Had men moeten zeggen dat Blind eruit zou liggen deze zomer. Denk niet dat dat tot rust had geleidt en zeker niet tot goede resultaten.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mei 03, 2006 9:29 pm

Naar buiten toe Steef! Intern had hij begrip op kunnen brengen voor ontslag. ook dat heeft Blind gezegd. maar goed, dat komt niet in de AT kraam van pas
Waarom? Wat zou het voor nut hebben om naar buiten toe om steun te vragen?

Deli
Contacteer:

Bericht door Deli » wo mei 03, 2006 9:30 pm

Tijdens de wedstrijd (heb hem live gezien) had ik het helemaal niet door.
Nu ik het doelpunt meerdere keren heb gezien staat het als een paal boven water: HET WAS HINDERLIJK BUITENSPEL.
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato

LucaS

Bericht door LucaS » wo mei 03, 2006 9:31 pm

dat de media niet constant erover door zouden zagen en het thema de play offs konden zijn ipv constant gespeculeer over blind's positie?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mei 03, 2006 9:31 pm

Monkey Tonk schreef:
Ik sprak mijn vertrouwen uit in het woord van een voetballer over dat van een politicus.
Van Geel heeft ook voor Ajax gespeeld, MT.

Feest

Bericht door Feest » wo mei 03, 2006 9:31 pm

Real Ajax schreef:
Fenerbahçe schreef:
Typisch geval van "het kan tegenwoordig alle kanten op buitenspel". Hij raakt hem niet dus je kan hem geven, maar ik kan me voorstellen dat het voor een keeper wel degelijk hinderlijk is, omdat je rekening houdt met aanraking en richtingverandering van de bal dus je gaat niet direct vol duiken en komt dus te laat.

Klopt. Aanstippen, over babbelen en achter ons laten. Heb ook een Ajacied teruggevlagd zien worden (Rosenberg?) voor buitenspel dat het niet was.

Vind die wissel van Jans veel storender. Dat is voetbaltechnisch/tactisch gewoon een blunder.
Laatst gewijzigd door Feest op wo mei 03, 2006 9:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mei 03, 2006 9:32 pm

Steef schreef:
Real Ajax schreef:
Fenerbahçe schreef: No way, kijk de beelden nog maar eens na, oftewel een zuiver doelpunt ..

Klopt. Aanstippen, over babbelen en achter ons laten. Heb ook een Ajacied teruggevlagd zien worden (Rosenberg?) voor buitenspel dat het niet was.
Was inderdaad Rosenberg.

Als je de bal niet hoeft te raken om buitenspel te staan, dan was dit zeker buitenspel, want hinderlijk.

De regels veranderen mij iets te vaak. :sad:

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » wo mei 03, 2006 9:35 pm

Ik ben het met Luuk eens dat het heel normaal is om een antwoord te krijgen als je intern om duidelijkheid vraagt. Naar buiten toe kun je dan 'geen commentaar' volhouden. Dat is ook precies wat Blind zegt. Het begint een gebed zonder end te worden maar opnieuw een pijnpunt voor het regime Jaakke.

LucaS

Bericht door LucaS » wo mei 03, 2006 9:36 pm

Tja, de meeste mensen vinden het normaal dat je die duidelijkheid niet krijgt, maar ondertussen niet betrokken wordt bij dingen die op jouw werkterrein liggen. Die noemen liever Blind onbeschoft

Feest

Bericht door Feest » wo mei 03, 2006 9:37 pm

Volgens mij heeft Blind weken geleden al duidelijkheid gekregen, maar kan het hier weer over de wedstrijd gaan?
Laatst gewijzigd door Feest op wo mei 03, 2006 9:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

LucaS

Bericht door LucaS » wo mei 03, 2006 9:37 pm

Volgens Blind niet

Feest

Bericht door Feest » wo mei 03, 2006 9:38 pm

Lucas schreef:Volgens Blind niet
Blind houdt van leugentjes om bestwil.

Wacht nou maar op de uitleg van het bestuur ergens volgende week.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mei 03, 2006 9:39 pm

Lucas schreef:Volgens Blind niet
Dus wordt het (dankzij de leugens van Blind ;) ) een welles-nietes spelletje en ligt het eraan wie je gelooft.

Ik geloof Van Geel.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op wo mei 03, 2006 9:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo mei 03, 2006 9:39 pm

Sneijder loopt NIET naar Blind, hij had eerder ook al geen echte steun uitgesproken naar Blind toe. Hij is een slimme speler :yes:

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » wo mei 03, 2006 9:41 pm

Steef schreef:Volgens mij heeft Blind weken geleden al duidelijkheid gekregen, maar kan het hier weer over de wedstrijd gaan?
Ja, laten we vandaag met z'n allen blij zijn dat Ajax vandaag 2e is geworden in de competitie. Nadat ze een paar weken terug nog 6e of 7e dreigden te worden. En idd, morgen weer verder hierover in één van de Blind topics.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo mei 03, 2006 9:42 pm

Goed commentaar van Blind: AJAX is niet Blind, niet MvG, niet Jaakke.
AJAX is AJAX :yes:

Hij zegt niets meer over de ellende: chapeau Blind :worshippy:

Feest

Bericht door Feest » wo mei 03, 2006 9:43 pm

Ach, die riedeltjes doen het goed bij de supporters.

Dat had-ie alleen maar moeten bezemen deze weken.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo mei 03, 2006 9:45 pm

Nee, ik vind toch dat hij zich even herpakt heeft.

Plaats reactie