Ja ik hoop dat we volgend seizoen mee doen voor de Play-offs om Eredivisiebehoud, dan koopt tenminste niemand meer onze spelers!Monkey Tonk schreef:= meer zichtbaarheid in Europa = betere spelers sneller kwijt.joey schreef: CL=meer geld=meer prestige=betere spelers. Zo simpel is het.
Finale Play-offs: Groningen-AJAX 3 mei 2006
De ploeg der dapp're Meersche Helden...
- Henk de Gier
- Contacteer:
Waar komt dit vandaan?ajaxhome schreef:VAN DER LEM Geeft aan dat de hele technische staf op moet stappen en henk t c wil wel van der Lem meenemen. en geeft aan over het volgend seizoen niet te willen blijven geeft aan dat jaakke en van geel de boosdoeners zijn. van der Lem geeft af aan het bestuur.
Waar zegt hij dit?ajaxhome schreef:VAN DER LEM Geeft aan dat de hele technische staf op moet stappen en henk t c wil wel van der Lem meenemen. en geeft aan over het volgend seizoen niet te willen blijven geeft aan dat jaakke en van geel de boosdoeners zijn. van der Lem geeft af aan het bestuur.
Praat Vd Lem zijn mond voorbij?
Van der Lem moet zijn kop houden. Vanavond wéér een wanprestatie. :nooo:ajaxhome schreef:VAN DER LEM Geeft aan dat de hele technische staf op moet stappen en henk t c wil wel van der Lem meenemen. en geeft aan over het volgend seizoen niet te willen blijven geeft aan dat jaakke en van geel de boosdoeners zijn. van der Lem geeft af aan het bestuur.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Ach gut wat zijn we weer zielig en wat een grote bek na een nederlaag.ajaxhome schreef:VAN DER LEM Geeft aan dat de hele technische staf op moet stappen en henk t c wil wel van der Lem meenemen. en geeft aan over het volgend seizoen niet te willen blijven geeft aan dat jaakke en van geel de boosdoeners zijn. van der Lem geeft af aan het bestuur.
Volgens mij was het Fledderus.Arwin schreef:Zo voorspelbaar die rode kaart voor Buijs. Wat een ongelooflijk zielig mannetje is dat. Altijd stoere praatjes over zijn haat tegen Ajax, altijd provoceren, maar als het tegen zit laat hij zich gaan.
Zielig figuur, 10 wedstrijden schorsing :redcard:
Overigens had die overtreding ervoor op Charisteas, ik denk dat het van der Linden was, natuurlijk de rode kaart moeten zijn, dan had er niets gebeurd.
Ik kick helemaal niet zo op leedvermaak. Maar als zo'n idioot als Buijs zich zo gaat misdragen wekt dat toch wel enige agressie bij me op en kan ik heerlijk genieten als hij dan rood pakt.
Dezelfde speler die Charisteas onderuit schopte probeerde Boukhari ook nog van achteren een mep te verkopen, maar Galasek sleurde hem naar de grond.
Wat ook schitterend was: Juanfran liep ook het veld op en wuifde zo even een van die Groningers weg. Heel arrogant en het enige momentje bluf dat we de hele wedstrijd van Ajax hebben gezien.
Precies. Stap maar met z'n allen op hoor. De ballen. Kost Ajax minder geld.joey schreef:Van der Lem moet zijn kop houden. Vanavond wéér een wanprestatie. :nooo:ajaxhome schreef:VAN DER LEM Geeft aan dat de hele technische staf op moet stappen en henk t c wil wel van der Lem meenemen. en geeft aan over het volgend seizoen niet te willen blijven geeft aan dat jaakke en van geel de boosdoeners zijn. van der Lem geeft af aan het bestuur.
Sankoh speelde vanavond echt sterk trouwens.
Groningen 1 - 0
Groningen 1 - 0
Groningen 2 - 0
Groningen 2 - 0
Sneijder 2 - 1
Sneijder
Ruzie
Ruzie
Bestanden zijn morgen vanaf 12.00 weer Foetskie
Groningen 1 - 0
Groningen 2 - 0
Groningen 2 - 0
Sneijder 2 - 1
Sneijder
Ruzie
Ruzie
Bestanden zijn morgen vanaf 12.00 weer Foetskie
Laatst gewijzigd door 999 op wo mei 03, 2006 8:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- Henk de Gier
- Contacteer:
die nummer 6 van Groningen heeft heel veel geluk gehad dat Galasek besloot om te gaan vrij worstelen met hem, anders had hij 3 jaar schorsing gekregen, zo gestoord wilde hij op wat Ajacieden invliegen :pukey:Giacomo Puccini schreef:LEKKER voor Buijs, jammer dat Boukhari zich heeft laten provoceren..
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
-
- AT Toto winner 15/16
Ik zag Boukhari wel duidelijk buitenspel staan, maar kon niet echt ontdekken of het hinderlijk was.brigade zuid schreef:Bedankt Voetske, die goal van Sneijder was gewoon hinderlijk buitenspel van Boukhari trouwens, kan er echt niet meer of minder van maken.
Straks op Talpa nog maar eens goed kijken.
Er waren een stuk of drie Groningers die helemaal over de schreef gingen. Het waren net maniacs.Henk de Gier schreef:die nummer 6 van Groningen heeft heel veel geluk gehad dat Galasek besloot om te gaan vrij worstelen met hem, anders had hij 3 jaar schorsing gekregen, zo gestoord wilde hij op wat Ajacieden invliegen :pukey:Giacomo Puccini schreef:LEKKER voor Buijs, jammer dat Boukhari zich heeft laten provoceren..
Have a card and a smile and shut the f*ck up! :redcard: :D
Als Haverkort voor ( hinderlijk ) buitenspel fluit heb je niks te vertellen ...Arwin schreef:Ik zag Boukhari wel duidelijk buitenspel staan, maar kon niet echt ontdekken of het hinderlijk was.brigade zuid schreef:Bedankt Voetske, die goal van Sneijder was gewoon hinderlijk buitenspel van Boukhari trouwens, kan er echt niet meer of minder van maken.
Straks op Talpa nog maar eens goed kijken.
Blij met de punten ...
- Henk de Gier
- Contacteer:
die nummer 6 kwam niet bij de opstoot zelf Thomas, omdat hij door diverse Ajacieden werd tegengehouden, en op een gegeven moment door Galasek naar de grond werd getrokken, die was echt door het dolle heen, die was verder weg dan Buijs.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
Groningen moet niet zeuren. Als ze beter waren dan hadden ze dat ook in doelpunten moeten uitdrukken. Nu valt de 2-1 en dan is het afgelopen. Ja, dat is voetbal. Die laatste 5 minuten horen er ook bij.
Doet niets af aan het feit dat het een bijzonder onwaardige manier is om de VCL te bereiken met spel waar menig Ajacied zich kapot voor dient te schamen.
Beste mensen, het resultaat van 1 seizoen Danny Blind: Afgrijselijk slecht voetbal en ontiegelijk veel mazzel.
Doet niets af aan het feit dat het een bijzonder onwaardige manier is om de VCL te bereiken met spel waar menig Ajacied zich kapot voor dient te schamen.
Beste mensen, het resultaat van 1 seizoen Danny Blind: Afgrijselijk slecht voetbal en ontiegelijk veel mazzel.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”