Finale Play-offs: Groningen-AJAX 3 mei 2006
- Giacomo Puccini
En wéér weet Ajax dankzij individuele kwaliteiten, en ondanks Blind, een resultaat uit het vuur te slepen. Het is zo voorspelbaar.
Nog zo'n seizoen trek ik niet.Giacomo Puccini schreef:En toch gaan we er straks ondanks Danny Blind gewoon eentje in prikken, zo gaat het het hele seizoen en vanavond ook.
Ajax!
Precies. Dit typte ik net op MSN:Voetske schreef:Daar was weinig aan de hand de overtreding op Harry zou rood moeten zijn, maar zoals gewoonlijk ziet die blindescheids dat niet.
Fledderus trapte een speler van Ajax neer. Was volgens mij al goed voor rood. Daarna volgt een opstootje en natuurlijk kon Buijs het niet laten om over de schreef te gaan. Wat Boukhari deed kon ik niet zien.
Ik ben bezig, bezig bezig ...Thomas schreef:Precies. Dit typte ik net op MSN:Voetske schreef:Daar was weinig aan de hand de overtreding op Harry zou rood moeten zijn, maar zoals gewoonlijk ziet die blindescheids dat niet.
Fledderus trapte een speler van Ajax neer. Was volgens mij al goed voor rood. Daarna volgt een opstootje en natuurlijk kon Buijs het niet laten om over de schreef te gaan. Wat Boukhari deed kon ik niet zien.
Blij met de punten ...
- Fenerbahce
Hardstikke blij dat Ajax gewonnen heeft ... :cheer: :smile-ajax:
Voor de rest is deze wedstrijd een perfecte samenvatting van het afgelopen seizoen ... drama, drama, drama .... :nooo:
Misschien dat een volgende trainer er wel een voetballende eenheid van kan maken ...
P.S. Een compliment aan Groningen, prima gespeeld .. :xyxthumbs:
Voor de rest is deze wedstrijd een perfecte samenvatting van het afgelopen seizoen ... drama, drama, drama .... :nooo:
Misschien dat een volgende trainer er wel een voetballende eenheid van kan maken ...
P.S. Een compliment aan Groningen, prima gespeeld .. :xyxthumbs:
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.
Precies een standbeeld voor de trainer Blind! We stonden er dusdanig goed voor dat zelfs een incidentele nederlaag als deze er niet meer toe deed! Geen enkel moment getwijfeld aan een goede afloop...Nihad schreef:Elke discussie over Blind kan de prullenbak in. Het is zwaar terecht dat die man wordt ontslagen.
Goed, soeverein voorronde CL binnengehaald, nou nog ff die beker ophalen in Rotterdam...
:headbang:
De ploeg der dapp're Meersche Helden...
Jongens, zien jullie dan niet de hand van een klassetrainer hierin? Ondanks alle onrust toch een verdienstelijke nederlaag uit het vuur slepen, en natuurlijk een gouden wissel van Blind. :xyxthumbs:
Maar even alle gekheid op een stokje: het is natuurlijk dieptriest dat je blij moet zijn met een zondagsschot van Sneijder. Al eerder gememoreerd: waarom begint Blind in hemelsnaam (weer) met drie centrumspitsen, terwijl je weet dat je onder druk komt te staan, en er veel ruimte achter de verdediging van Groningen zal liggen. Dan begin je op zijn minst met Babel, dat was echte een wedstrijd voor hem geweest. Maar goed, we zijn er, en volgende week mag Danny zich melden bij het CWI. Triest voor hem, maar een andere oplossing is er niet.
Maar even alle gekheid op een stokje: het is natuurlijk dieptriest dat je blij moet zijn met een zondagsschot van Sneijder. Al eerder gememoreerd: waarom begint Blind in hemelsnaam (weer) met drie centrumspitsen, terwijl je weet dat je onder druk komt te staan, en er veel ruimte achter de verdediging van Groningen zal liggen. Dan begin je op zijn minst met Babel, dat was echte een wedstrijd voor hem geweest. Maar goed, we zijn er, en volgende week mag Danny zich melden bij het CWI. Triest voor hem, maar een andere oplossing is er niet.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ja, we waren na Psv gewoon duidelijk de sterkste. Als we die zondag pakken is dat 'na Psv' ook duidelijk verleden tijd. Het Ajax van Danny Blind rolt volgend seizoen duidelijk iedereen op. Claro? ;)MHF schreef:Goed, soeverein voorronde CL binnengehaald, nou nog ff die beker ophalen in Rotterdam...
:headbang: