Finale Play-offs: Groningen-AJAX 3 mei 2006
- Giacomo Puccini
- RosenbergSpits
Heren het seizoen zit erop!!
Allen gefeliciteerd dat we het einde van dit verschrikkelijke seizoen hebben gehaald :cheer:
Dat we CL aan dit seizoen hebben overgehouden doet me nu eigenlijk nog niet zoveel, wellicht volgend jaar als we met een goede selectie en technische staf de groten der Europa in verlegenheid kunnen brengen.
Allen gefeliciteerd dat we het einde van dit verschrikkelijke seizoen hebben gehaald :cheer:
Dat we CL aan dit seizoen hebben overgehouden doet me nu eigenlijk nog niet zoveel, wellicht volgend jaar als we met een goede selectie en technische staf de groten der Europa in verlegenheid kunnen brengen.
Op oogradio (Uit groningen) doen ze alleen groningen - Ajax verslaan en de goal is echt onterecht en gestolen en boehoe. Hahaha, NOU EN!
Die commentatoren klinken ook ineens een stuk minder gezellig.
Die commentatoren klinken ook ineens een stuk minder gezellig.
Laatst gewijzigd door Arie Ajax op wo mei 03, 2006 7:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
nu moeten we g*dverd*mme weer meer dan een uur gaan zitten wachten tot dat poeptalpa begint.....................................
(...............en dan weer een uurtje totdat ajax begint)
(...............en dan weer een uurtje totdat ajax begint)
"The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men"
Zondag nog. Hopelijk is PSV niet scherp. :eusa_pray:sudesh schreef:Heren het seizoen zit erop!!
CL, zó belangrijk voor de club. :yes:Dat we CL aan dit seizoen hebben overgehouden doet me nu eigenlijk nog niet zoveel, wellicht volgend jaar als we met een goede selectie en technische staf de groten der Europa in verlegenheid kunnen brengen.
Het stinkt aan alle kanten!