Finale Play-offs: Groningen-AJAX 3 mei 2006
Dat ben ik wel met je eens maar er zit totaal geen lijn in het spel. Geen enkele houvast hebben ze.Voetske schreef:Het staat er bij en kijkt er na. Deze instelling ligt niet alleen aan Blind, Jongens.
Ook is het natuurlijk zo, dat Ajax het vorige week heeft moeten beslissen.
Het is nu de omgekeerde wedstrijd van vorige week.
2 - 0rush2112 schreef:Dat ben ik wel met je eens maar er zit totaal geen lijn in het spel. Geen enkele houvast hebben ze.Voetske schreef:Het staat er bij en kijkt er na. Deze instelling ligt niet alleen aan Blind, Jongens.
Ook is het natuurlijk zo, dat Ajax het vorige week heeft moeten beslissen.
Het is nu de omgekeerde wedstrijd van vorige week.
Blij met de punten ...
- Giacomo Puccini
Posted: Tue May 02, 2006 10:46 am
:nailbite:
Neefkens schreef:Het klinkt wat vreemd uit mijn mond waarschijnlijk, maar ik moet het nog maar zien dat we doorgaan. Iedereen is ervan overtuigd dat AJAX doorgaat, het wordt zelfs al veelvuldig in de discussie rondom Blind gebruikt ("Hij haalde toch maar mooi de voorronde CL").
En we moeten het gewoon nog maar gaan doen, nu heeft AJAX ineens weer alles te verliezen :nailbite:
En Groningen gaat gewoon lekker spelen....
- Giacomo Puccini
Moet jij Jomanda niet bellen .. beetje instralen kan helpen ...Neefkens schreef:Posted: Tue May 02, 2006 10:46 amNeefkens schreef:Het klinkt wat vreemd uit mijn mond waarschijnlijk, maar ik moet het nog maar zien dat we doorgaan. Iedereen is ervan overtuigd dat AJAX doorgaat, het wordt zelfs al veelvuldig in de discussie rondom Blind gebruikt ("Hij haalde toch maar mooi de voorronde CL").
En we moeten het gewoon nog maar gaan doen, nu heeft AJAX ineens weer alles te verliezen :nailbite:
En Groningen gaat gewoon lekker spelen....
Blij met de punten ...