Finale Play-offs: Groningen-AJAX 3 mei 2006
-
-
- Berend Stoker
Ik totaal niet omdat het gewoon niet beter kan.Des Keizers Schaar schreef:Ik zit hier met het zweet in mn naat.
Zoals ik aan het begin al zei, met zo´n domme opstelling roep je het over jezelf af. Je moet dat oppertunisme bestrijden met positiespel maar ja, dat is onder Blind heel schaars.
Je kunt natuurlijk niet alleen de achterhoede de schuld geven want alle ballen komen net zo hard weer terug en het spel speelt zich af om en nabij ons strafschopgebied. Ajax durft niet te voetballen en kan het niet. Ze lopen teruguit en dan komt vanzelf de achterhoede onder druk met weer een geweldige Emanuelson (niet dus).
Tis 1 - 0, Berend.Had 4 - 1 kunnen zijn.Ook AJAX kreeg twee goede kansen.Bij de eerste waar Huntelaar rand zestien kwam te staan bleef aansluiting uit, bij de tweede koos Harry om te schieten waar Huntelaar net weg liep bij zijn tegenstander en zo een betere kans had gehad.Berend Stoker schreef:Als ik het goed begrijp liggen we er bijna uit.Voetske schreef:3 - 0 bijna..
Blij met de punten ...
- Berend Stoker
Mwah, die zeilde toch wel twee meter naast.Berend Stoker schreef:En het schot van Rosenberg. Volgens de verslaggever.
Ik heb toch echt het gevoel dat dit de slechtste wedstrijd is die ik dit seizoen heb gezien.
Cream of the crop zijn Vermaelen, Emanuelson, Boukhari, Lindenbergh en Rosenberg. En nee, ik overdrijf niet.
Vermaelen laat of z'n man lopen of hij heft buitenspel op door te lang bij z'n man te blijven.
Het is echt een grote rotzooi. En dat zijn we dit seizoen wel gewend. Maar zo lamlendig als dit houd je bijna niet voor mogelijk. Echt, je gaat bijna een hekel krijgen aan je eigen spelers. :sad: