Godenzonen
Moderator: mods
Ligt eraan. Moet eerst weten over de speelstijl van het elftal, de visie van de trainer en de technische mensen, wat er financieel mogelijk is en of ik ook de voorbereidingen moet doen bij een evt. transfer.Thomas schreef:Hoeveel kost zoiets?Steef schreef:Je hebt je vrije rapport gehad, Thomas. Vanaf nu moet je je Arubaanse Spaarvarken gaan plunderen.
En veranderd de prijs als ik zelf al informatie over een bepaalde speler verzameld heb en alleen jouw oordeel waardeer?
Dus je hebt helemaal geen standaardprijs?Steef schreef:Ligt eraan. Moet eerst weten over de speelstijl van het elftal, de visie van de trainer en de technische mensen, wat er financieel mogelijk is en of ik ook de voorbereidingen moet doen bij een evt. transfer.Thomas schreef:Hoeveel kost zoiets?Steef schreef:Je hebt je vrije rapport gehad, Thomas. Vanaf nu moet je je Arubaanse Spaarvarken gaan plunderen.
En veranderd de prijs als ik zelf al informatie over een bepaalde speler verzameld heb en alleen jouw oordeel waardeer?
Hoe doet die stagiaire het?
Dan kun jij als je in Nederland bent voor Steef gaan werken en mij laten meegenieten van de informatie die je van hem krijgt.Thomas schreef:Niet als iets me interesseert, Bertje. En voetbal interesseert me. Ongelooflijk veel zelfs.
Dan eh, hoef je mijn drank niet te betalen. ;)
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Beroepsgeheim, Bertje. ;)Bertje schreef:Dan kun jij als je in Nederland bent voor Steef gaan werken en mij laten meegenieten van de informatie die je van hem krijgt.Thomas schreef:Niet als iets me interesseert, Bertje. En voetbal interesseert me. Ongelooflijk veel zelfs.
Dan eh, hoef je mijn drank niet te betalen. ;)
Nee, heb geen standaardprijs. Ben nu nog bezig met een netwerk opbouwen en mezelf bewijzen. Dat geld komt vanzelf wel.Thomas schreef:Dus je hebt helemaal geen standaardprijs?Steef schreef:Ligt eraan. Moet eerst weten over de speelstijl van het elftal, de visie van de trainer en de technische mensen, wat er financieel mogelijk is en of ik ook de voorbereidingen moet doen bij een evt. transfer.Thomas schreef: Hoeveel kost zoiets?
En heb geen stagiar/e. Doe alles nog steeds zelf. Slaap gewoon nog (wat) minder.
Dus je zoekt nog steeds iemand?Steef schreef:Nee, heb geen standaardprijs. Ben nu nog bezig met een netwerk opbouwen en mezelf bewijzen. Dat geld komt vanzelf wel.Thomas schreef:Dus je hebt helemaal geen standaardprijs?Steef schreef: Ligt eraan. Moet eerst weten over de speelstijl van het elftal, de visie van de trainer en de technische mensen, wat er financieel mogelijk is en of ik ook de voorbereidingen moet doen bij een evt. transfer.
En heb geen stagiar/e. Doe alles nog steeds zelf. Slaap gewoon nog (wat) minder.
Ligt eraan hoe goed ik de speler vind en hoe geinteresseerd de club is. Deze paar regeltjes zijn puur introductie en een geheugensteuntje voor mezelf. Daarnaast komen er nog 5 volledige wedstrijden op DVD bij (je kan nog zoveel praten over een speler, je moet 'm toch zien) en daarna nog scoutingsrapporten gebaseerd op toekomstige duels (mocht er interesse zijn na het zien van de beelden, dan wordt de speler dus weer gevolgd en doorgescout.)
- Berend Stoker
- Henk de Gier
- Contacteer:
Big Soccer-members,
After having scouted in North/Middle/South America for Feyenoord Rotterdam and Essel Sports Management, I'm now setting up my own scouting/consultancy business.
For now my office'll be located in Amsterdam, but the problem is that Argentinian, Mexican, US, Mexican and Libertadores games are not transmitted here. Therefore, I need some (paid) help.
What I'm looking for is someone (or more people) who know how to burn televised games onto DVD and then can ship them over to Amsterdam. Of course, all expenses will be covered, and I'll pay $7.50 per DVD. That can make someone a nice buck, as I'll need as many games as possible.
The only thing I ask is for the DVD's to be of good quality, internationally playable and also copyable.
Those interested, please send me a private message and we'll take it from there.
Cheers,
Steven
----
:cheer:
Dit gedoe met dvd's duurt allemaal veel te lang.
Ik zal je helpen, koop een goeie schotel-antenne.
Ga eens rondlopen in de baarsjes en loop binnen bij een schotel-maroc, die kunnen alles voor je fixen, inclusief gratis sport één etc....
After having scouted in North/Middle/South America for Feyenoord Rotterdam and Essel Sports Management, I'm now setting up my own scouting/consultancy business.
For now my office'll be located in Amsterdam, but the problem is that Argentinian, Mexican, US, Mexican and Libertadores games are not transmitted here. Therefore, I need some (paid) help.
What I'm looking for is someone (or more people) who know how to burn televised games onto DVD and then can ship them over to Amsterdam. Of course, all expenses will be covered, and I'll pay $7.50 per DVD. That can make someone a nice buck, as I'll need as many games as possible.
The only thing I ask is for the DVD's to be of good quality, internationally playable and also copyable.
Those interested, please send me a private message and we'll take it from there.
Cheers,
Steven
----
:cheer:
Dit gedoe met dvd's duurt allemaal veel te lang.
Ik zal je helpen, koop een goeie schotel-antenne.
Ga eens rondlopen in de baarsjes en loop binnen bij een schotel-maroc, die kunnen alles voor je fixen, inclusief gratis sport één etc....
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Wat een onzin... met alle respect. Je wilt iets te graag je oordeel over Mulder bevestigd zien.joey schreef:Arme Ko. :aai:
Die Mulder overtettert hem gewoon.
We wisten vooraf dat Jan en ik van mening verschilden over Blind, maar we wilden de 'Blind-discussie' niet te lang laten duren, omdat KJH dan te lang buitenspel zou zitten (die kan daar toch niks over zeggen). Hij was de belangrijkste gast, die uit de verf moest komen.
Daarom hebben we het (onvermijdelijke) Blind-gedeelte strak gehouden: ik mijn punt gemaakt, Jan zijn punt gemaakt, en daarna snel verder naar de wedstrijd (waarover KJH moest vertellen). Dat ik het laatste woord niet gepakt heb (wat ik in de kroeg uiteraard wél gedaan zou hebben, maar dan was het welles-nietes geworden en waren we te lang bij Blind blijven hangen), doet niet af aan het feit dat ik over Blind evenveel heb kunnen zeggen als Jan.
Ik heb de uitzending nog twee keer teruggezien: Jan viel me niet eens in de rede toen ik mijn punt maakte over Blind (en ik hem daarna ook niet). Hij begon pas te praten toen ik uitgepraat was. Hij viel sowieso bijna niemand in de rede (dat deed ik uiteindelijk vaker dan hij).
(En nu s.v.p. niet weer zo hinderlijk reageren in de trant van "sorry dat ik je beledigd heb, Ko", want dat is niet zo. Ik leg je alleen iets uit waar je geen verstand van hebt [draaiboek, vooraf doorgesproken rol in het gesprek, etc.]. Dat is iets anders en heeft niets met belediging te maken. De manier waarop jij naar Godenzonen kijkt is in zijn hardnekkigheid een tikje curieus, dat is inmiddels wel duidelijk, maar het stoort me gelukkig absoluut niet. Geestig genoeg verwacht jij er elke week opnieuw weer iets van dat de bedoeling van het programma niet is. Je kunt ook naar De Wereld Draait Door gaan kijken in afwachting van de beursberichten. Dan kun je ook elke dag hoofdschuddend concluderen dat het weer niks was, maar of de redactie zich daardoor gekwetst zou voelen...? Misschien, maar ik denk 't niet.)
K.
Still alive...
- Kowalczyk
- Contacteer:
Reageer nou eens inhoudelijk, Joey... Niet elke week posten 'het was niks' en vervolgens mijn reactie met één lege oneliner afdoen.
Slap hoor.
Wat betreft Mulder en de manier waarop hij mij overtetterde, zit je er bijvoorbeeld gewoon naast. Da's een kwestie van terugkijken en constateren.
K.
Slap hoor.
Wat betreft Mulder en de manier waarop hij mij overtetterde, zit je er bijvoorbeeld gewoon naast. Da's een kwestie van terugkijken en constateren.
K.
Still alive...
Jan Mulder had beter kunnen openen. Hij is zó nadrukkelijk, zo stellig, dat zijn mening al het andere overstemt. Dus eerst Jan, en dan jij voor de nuance.
Ik ben de kijker, dus het gaat erom hoe het op mij overkomt, nietwaar? Of op mijn vriendin, die ook voor Ajax is, maar voetbal niet zo intensief volgt maar wél kijkt. Zij kwam tot dezelfde conclusie. Dan mag je zeggen dat ik er geen verstand van heb - dat vind ik nou flauw.
Zoals Steef zegt, Mulder roept maar wat. Dat werkt bij wijze van tegenwicht. Maar dan moet er wel een andere mening zijn, en jij kreeg de kans niet om die andere mening te formuleren, vond ik. Ja, in het begin wel, maar je had het laatste woord moeten hebben. (Ik vind sowieso dat de formule-Mulder 'afgekloven' is. Ik kijk niet zoveel TV, en zelden B&vD, maar zelfs ik kan zijn gedrag uittekenen.)
Ik ben de kijker, dus het gaat erom hoe het op mij overkomt, nietwaar? Of op mijn vriendin, die ook voor Ajax is, maar voetbal niet zo intensief volgt maar wél kijkt. Zij kwam tot dezelfde conclusie. Dan mag je zeggen dat ik er geen verstand van heb - dat vind ik nou flauw.
Zoals Steef zegt, Mulder roept maar wat. Dat werkt bij wijze van tegenwicht. Maar dan moet er wel een andere mening zijn, en jij kreeg de kans niet om die andere mening te formuleren, vond ik. Ja, in het begin wel, maar je had het laatste woord moeten hebben. (Ik vind sowieso dat de formule-Mulder 'afgekloven' is. Ik kijk niet zoveel TV, en zelden B&vD, maar zelfs ik kan zijn gedrag uittekenen.)
Het stinkt aan alle kanten!
- Kowalczyk
- Contacteer:
Ik vond niet dat ik een genuanceerder punt maakte dan Mulder. De opvatting dat het, na een seizoen als het huidige, volkomen legitiem is om de trainer te vervangen, druist volgens het onderzoek van Het Parool erger in tegen de heersende opinie dan wat Mulder zei. En ik drukte me ook niet voorzichtig uit. Zei tamelijk duidelijk en onversneden dat Blind weg moet. En Jan zei duidelijk en onversneden dat hij het geweldig doet en moet blijven. De stemverheffing past nu eenmaal niet bij mijn rol.
Maar oké: :xyxthumbs: DÃt is een inhoudelijk punt. En zinnig ook. Er zit best iets in, eigenlijk. De emotionele mening van Jan eerst en daarna de analist. Daar was iets voor te zeggen geweest. Hoewel ik er geen moeite mee had om te openen, daarna Mulder aan te horen en nog even snel 'scorebordjournalistiek' te zeggen. ;)
K.
Maar oké: :xyxthumbs: DÃt is een inhoudelijk punt. En zinnig ook. Er zit best iets in, eigenlijk. De emotionele mening van Jan eerst en daarna de analist. Daar was iets voor te zeggen geweest. Hoewel ik er geen moeite mee had om te openen, daarna Mulder aan te horen en nog even snel 'scorebordjournalistiek' te zeggen. ;)
K.
Still alive...