3-0. Groningen loopt op het tandvlees, Ajax heeft de geest en KJH.Voetske schreef:2 - 0
Finale Play-offs: AJAX-Groningen 26 april 2006
Ik ben meer benieuwd naar jouw wedstrijdverslag:Thijs schreef:Ben benieuwd als je weer kachel na de wedstrijd je verslag post elliquido. ;)
'Ja uuh, ik heb eigenlijk alleen de eerste 5 minuten gezien want daarna kwam er opeens een gigantische blonde stoot bij me staan waar ik onmogelijk m'n ogen vanaf kon houden. En in de rust kreeg ik honger dus toen wou ik een broodje bal halen maar dat duurde nogal lang dus toen ik terugkwam zaten we in de 94e minuut en stond het 2-0. Volgende keer beter.'
;)
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Hebben we het daar hier ook al over? :DTscheu La Ling schreef:Klasse GangstaRiB! :applaus: Er is op een forum als deze een hoop voor nodig om een eigen foutje toe te geven! De meeste personen blijven 50 posts lang bij hun standpunt, gewoon om voet bij stuk te houden.GangstaRiB schreef:Mmm.. het is weer erg vroeg vanochtend... bij nader inzien laat ik mijn eigen stelling maar vallen. Slaat inderdaad nergens op.
GangstaRiB --> :redcard:
Ik houd het nog steeds op 3-1. De tv op Barcelona en de radio keihard op Ajax.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Hahahaha!! :DJesse schreef:Ik ben meer benieuwd naar jouw wedstrijdverslag:Thijs schreef:Ben benieuwd als je weer kachel na de wedstrijd je verslag post elliquido. ;)
'Ja uuh, ik heb eigenlijk alleen de eerste 5 minuten gezien want daarna kwam er opeens een gigantische blonde stoot bij me staan waar ik onmogelijk m'n ogen vanaf kon houden. En in de rust kreeg ik honger dus toen wou ik een broodje bal halen maar dat duurde nogal lang dus toen ik terugkwam zaten we in de 94e minuut en stond het 2-0. Volgende keer beter.'
;)
Ik hoopte eigenlijk dat mijn sfeerverslagjes altijd een welkome afwisseling zouden zijn tussen al dat tactisch geneuzel. De looplijn van Charisteas, waarbij hij terug moet leggen op Emmanuelson die korter op de man moet dekken waardoor Vermaelen in kan schuiven om zo de startende Mitea te bereiken die, hoewel linksbenig, een fikse actieradius heeft om zodoende de invallende Sneijder in de gelegenheid stelt om de afvallende bal te deponeren bij Huntelaar die door zijn doelgerichtheid eventueel zou moeten kunnen scoren. Ja, zo'n dingen zie ik gewoon niet. ;)
Stoned, ofzo? :DThijs schreef:Hahahaha!! :DJesse schreef:Ik ben meer benieuwd naar jouw wedstrijdverslag:Thijs schreef:Ben benieuwd als je weer kachel na de wedstrijd je verslag post elliquido. ;)
;)
Ik hoopte eigenlijk dat mijn sfeerverslagjes altijd een welkome afwisseling zouden zijn tussen al dat tactisch geneuzel. De looplijn van Charisteas, waarbij hij terug moet leggen op Emmanuelson die korter op de man moet dekken waardoor Vermaelen in kan schuiven om zo de startende Mitea te bereiken die, hoewel linksbenig, een fikse actieradius heeft om zodoende de invallende Sneijder in de gelegenheid stelt om de afvallende bal te deponeren bij Huntelaar die door zijn doelgerichtheid eventueel zou moeten kunnen scoren. Ja, zo'n dingen zie ik gewoon niet. ;)
:DThijs schreef: Hahahaha!! :D
Ik geniet met volle teugen van je wedstrijdverslagen hoor. :yes:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
volgens ajax.nl :
Opstelling Ajax:
Stekelenburg; Boakye, Heitinga, Vermaelen, Emanuelson; Galásek, Lindenbergh, Boukhari; Charisteas, Huntelaar, Rosenberg.
Wissels:
Vonk, Timisela, Juanfrán, Sarpong, Sneijder, Mitea en Babel.
vreemd maar ik had toch liever babel of mitea gezien.
toch maar 2-0 :D
Opstelling Ajax:
Stekelenburg; Boakye, Heitinga, Vermaelen, Emanuelson; Galásek, Lindenbergh, Boukhari; Charisteas, Huntelaar, Rosenberg.
Wissels:
Vonk, Timisela, Juanfrán, Sarpong, Sneijder, Mitea en Babel.
vreemd maar ik had toch liever babel of mitea gezien.
toch maar 2-0 :D
Weer op zoek naar een Interim coach..
:nooo:Peter schreef:Rosenberg 1-0. Danny Blind wordt geknuffeld.
Daar kan ik nou echt chagrijnig van worden.
EDIT: Niet van de 1-0 natuurlijk. ;)
Hopelijk staat Van Geel sterk genoeg in z'n schoenen. :eusa_pray:
Laatst gewijzigd door FlaFlu op wo apr 26, 2006 7:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- RosenbergSpits