Feyenoord-Ajax

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma apr 24, 2006 11:11 am

Toch ontkende Kuijt dat zijn afscheid van Feyenoorder door het mislopen van de Champions League een feit is. 'Ik zal echt niet zo maar vertrekken bij Feyenoord. Daarvoor moet echt een heel mooie club naar me toekomen.'
Waarom geeft die jankende visstick niet gewoon toe dat ie zn hele leven in zijn Katwijk wil blijven wonen. :pukey:

Kowalczyk
Moderator English Section
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » ma apr 24, 2006 11:18 am

In de Volkskrant sprak hij vanochtend heel andere taal: Kuyt wil niet de Alan Shearer van Feyenoord worden. "Ik ben een winnaar, maar hier win ik niets."

Tja. Dat had ik 'm drie jaar geleden ook wel kunnen vertellen.

Die gaat weg.

K.
Still alive...

jabu

Bericht door jabu » ma apr 24, 2006 11:22 am

Je doelt op dit stukje :headbang: :
Huilend bedankte de topscorer het trouwe legioen, dat zijn frustraties uitte door te juichen nadat Kuijt per ongeluk Vermaelen blesseerde. ‘Van Ajax verliezen is nu eenmaal het ergste dat er is’, weet Kuijt. Zeker met 7-2 over twee duels.

Met FC Utrecht veroverde Kuijt in 2003 de KNVB beker. Het is zijn enige trofee. ‘Ik speel nu drie jaar bij Feyenoord en ik heb geen enkele prijs gewonnen. Dat doet veel pijn. Niemand kan het ons kwalijk nemen dat we met dit elftal geen kampioen zijn geworden. Maar er had wel meer ingezeten dan een UEFA-Cupplaats.’

Vorig jaar speculeerde Kuijt al over een vroegtijdig vertrek bij de club, die hem een contract voor het leven wil laten tekenen. Maar de topscorer voelt er weinig voor de Shearer van Feyenoord te worden. ‘Ik heb het geweldig naar mijn zin bij deze club. Maar ik ben een winnaar en ik win niets.’

Real Ajax

Bericht door Real Ajax » ma apr 24, 2006 11:53 am

het trouwe legioen
:sleepey:

De clichemachine maakt weer overwerk zie ik.

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » ma apr 24, 2006 12:15 pm

joey schreef:
Thomas schreef:Omdat hij zich niet direct komt melden om al ons gezeik over zich heen te krijgen? Daar vind ik niets :pukey: aan. Eerder logisch. Steef komt heus wel weer terug hoor.
Ik begrijp ook wel dat Steef AT even overslaat. :D

Nog over de wedstrijd: de kar werd gisteren getrokken door twee spelers moet een aflopend contract (Tommie B., Boukhari). Dat vond ik wel opvallend na het gejammer van Blind eerder dit seizoen over spelers die niet meer gemotiveerd zouden zijn.
Tommie B?
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

ferry

Bericht door ferry » ma apr 24, 2006 12:19 pm

Ja, dat fantastische legioen wat al in de eerste helft het stadion verliet waarschijnlijk. Het fantastische legioen dat en masse "Hamas Hamas..." scandeerde, het fantastische legioen waarvan er 425 opgepakt werden omdat ze hun frustraties op de politie wilden botvieren.

Ok, de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat er ook een aantal waren die bleven zingen tot het eind van de wedstrijd en zelfs nog daarna.

De kuip was, net als de Arena, lang niet uitverkocht. Als ik het goed begrepen heb waren bij beide wedstrijden ongeveer 35.000 toeschouwers aanwezig. En dat terwijl de Feyenoorders nog een paar dagen langer hadden om kaartjes te halen.
Bij Talpa zeiden ze gisteren dat de Play-offs geen success waren vanwege de geringe publieke belangstelling; lees ik vanmorgen de column van de heer Cruijff die stelt dat de Play-offs nu al een succes genoemd kunnen worden omdat er zoveel publiek bij de wedstrijden is geweest. ;)

goodfella

Bericht door goodfella » ma apr 24, 2006 12:29 pm

Fv schreef: het fantastische legioen waarvan er 425 opgepakt werden omdat ze hun frustraties op de politie wilden botvieren.
Sorry, pik. Maar als ik beelden zie waarop kinderen van 9 jaar in een ME busje worden gepropt, neem ik dat wederom met een korreltje zout.

Kowalczyk
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » ma apr 24, 2006 12:31 pm

Fv schreef:... het fantastische legioen waarvan er 425 opgepakt werden omdat ze hun frustraties op de politie wilden botvieren.
Volgens Opstelten zijn er geen 425 maar 800 gearresteerd. Zie Teletekst.

Iedereen die op die brug stond, is gewoon opgepakt. Weer zo'n typische, grootschalige razzia van de politie, waar honderden onschuldigen de dupe van worden. Als die arrestanten gaan procederen, dan blijft er geen spaan van heel (net als in de Roda-zaak).

Op dit moment zitten nog zeven (!) arrestanten vast. Ik bedoel maar. Jij en ik hadden ook tussen die 800 kunnen zitten, Fv.

K.
Still alive...

goodfella

Bericht door goodfella » ma apr 24, 2006 12:33 pm

Kowalczyk schreef:
Fv schreef:... het fantastische legioen waarvan er 425 opgepakt werden omdat ze hun frustraties op de politie wilden botvieren.

Op dit moment zitten nog zeven (!) arrestanten vast. Ik bedoel maar. Jij en ik hadden ook tussen die 800 kunnen zitten, Fv.

K.

Onmogelijk.

Fv is van mening dat je alleen wordt opgepakt als je het opzoekt. :X

ferry

Bericht door ferry » ma apr 24, 2006 12:33 pm

goodfella schreef:
Fv schreef: het fantastische legioen waarvan er 425 opgepakt werden omdat ze hun frustraties op de politie wilden botvieren.
Sorry, pik. Maar als ik beelden zie waarop kinderen van 9 jaar in een ME busje worden gepropt, neem ik dat wederom met een korreltje zout.
De politie heeft het stelletje gesommeerd om dat viaduct te verlaten. Weiger je dat dan pakken ze je op. Prima.

En er zijn er een stel geweest die de confrontatie met de politie hebben gezocht buiten het stadion. Dat zullen niet de 9-jarigen geweest zijn neem ik aan.

Liegt De Media dan lieg ik ook want ik ben er niet zelf bij geweest gisteren.

Kowalczyk
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » ma apr 24, 2006 12:34 pm

O, is hij er zo een...

Dan houd ik mijn bek verder maar.

K.
Still alive...

jabu

Bericht door jabu » ma apr 24, 2006 12:35 pm

goodfella schreef:
Misschien had de ouder/begeleider van de 9-jarige gehoor moeten geven aan de oproep van de politie om het terrein rond het stadion te verlaten en niet de Ajax aanhang op te wachten om te gaan rellen. Ik ben het met je eens dat een 9-jarige niet in een ME busje hoort, maar de ouder/begeleider van de 9-jarige heeft daar ook een verantwoordelijkheid in. Misschien heeft die zich wel misdragen en wilden ze die oppakken. Om dan een 9-jarige alleen aan zijn lot daar over te laten. Ik kan mij niet voorstellen dat de ME een 9-jarige zomaar in zijn eentje in een busje met tuig stopt. Maar het blijft alleen maar gissen. Wellicht kunnen ze beter zo'n jong iemand met een politieauto naar huis brengen, maar daar moet wel de politiecapaciteit voor aanwezig zijn.

goodfella

Bericht door goodfella » ma apr 24, 2006 12:35 pm

Fv schreef:
goodfella schreef:

En er zijn er een stel geweest die de confrontatie met de politie hebben gezocht buiten het stadion. Dat zullen niet de 9-jarigen geweest zijn neem ik aan.

Liegt De Media dan lieg ik ook want ik ben er niet zelf bij geweest gisteren.
Niet de 9-jarigen? Man, ik heb toch zelf de beelden gezien van rtl4 waarop te zien is hoe oa 2 kinderen en 65+'er worden opgepakt. Lul dus niet over dingen waar je geen weet van hebt.

Volgens de media lagen er in Irak ook massavernietigingswapens. :X

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » ma apr 24, 2006 12:35 pm

met dank aan Ko :xyxthumbs:

110 Teletekst ma 24 apr
800 arrestaties na Feyenoord-Ajax

` De Rotterdamse politie heeft na de
wedstrijd Feyenoord-Ajax twee keer zo
veel Feyenoord-supporters opgepakt als
gisteren was gemeld.Een woordvoerder
van burgemeester Opstelten zei dat niet
425,maar 800 mensen zijn aangehouden.

Alle arrestanten werden geboeid
afgevoerd.Gisteravond was het grootste
deel van hen weer op vrije voeten.Er
zitten nu nog zeven arrestanten vast.

De politie verrichtte de aanhoudingen
om rellen te voorkomen.Een groot aantal
Feyenoord-aanhangers hield zich na het
duel op bij een viaduct waar een trein
met Ajax-fans zou langskomen.ME-busjes
werden met stenen bekogeld.

bron: Teletekst
Laatst gewijzigd door Dr. Living Stoned op ma apr 24, 2006 12:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

goodfella

Bericht door goodfella » ma apr 24, 2006 12:36 pm

Jullie hebben de beelden ook gezien, merk ik wel. :X

Hou gewoon je bek als je niks hebt gezien en niks beters weet dan de media dom na te lullen. :X

jabu

Bericht door jabu » ma apr 24, 2006 12:37 pm

goodfella schreef:Jullie hebben de beelden ook gezien, merk ik wel. :X

Hou gewoon je bek als je niks hebt gezien en niks beters weet dan de media dom na te lullen. :X
Ik neem aan dat je geen inhoudelijk antwoord op mijn post gaat geven?

ferry

Bericht door ferry » ma apr 24, 2006 12:39 pm

Dat is nog eens een knappe post.

goodfella

Bericht door goodfella » ma apr 24, 2006 12:40 pm

Maartoe schreef:

Nee, want jij hebt de beelden niet gezien dus valt er uberhaupt niks met jou te discussieren. Om de doodsimpele reden dat jij helemaal niets van de inhoud weet. Dus hou die dure AT'achtige opmerking dan ook lekker voor je.

Zelfde mannetje zeker die na Ajax - Roda JC schande sprak over de Roda supporters. :X

Alle 800 moeten gaan procederen. Rechter hoeft maar een paar uur de zaak te bestuderen om vervolgens geen spaan heel te laten van het politie optreden.

M..

Bericht door M.. » ma apr 24, 2006 12:41 pm

Maartoe schreef:
goodfella schreef:
Misschien had de ouder/begeleider van de 9-jarige gehoor moeten geven aan de oproep van de politie om het terrein rond het stadion te verlaten en niet de Ajax aanhang op te wachten om te gaan rellen. Ik ben het met je eens dat een 9-jarige niet in een ME busje hoort, maar de ouder/begeleider van de 9-jarige heeft daar ook een verantwoordelijkheid in. Misschien heeft die zich wel misdragen en wilden ze die oppakken. Om dan een 9-jarige alleen aan zijn lot daar over te laten. Ik kan mij niet voorstellen dat de ME een 9-jarige zomaar in zijn eentje in een busje met tuig stopt. Maar het blijft alleen maar gissen. Wellicht kunnen ze beter zo'n jong iemand met een politieauto naar huis brengen, maar daar moet wel de politiecapaciteit voor aanwezig zijn.
Wat ik begrepen heb stonden er naast een groepje om de trein uit te zwaaien ook veel mensen die die viaduct over wilden steken. Die niet gehoord hebben dat ze weg moesten gaan. Maar voorlopig weet ik net zo veel over het waarom dat ze opgepakt zijn als jij (helemaal niets dus) en is het weer lekker makkelijk om mensen te veroordelen zonder dat je er een zak vanaf weet.. zoals vaker gezegd.. vervang het woord supporter eens door marokanen en moet je horen hoe het dak er van verontwaardiging afvliegt wanneer die 'per ongeluk' onschuldig opgepakt worden

goodfella

Bericht door goodfella » ma apr 24, 2006 12:42 pm

Fv schreef:

Dat is nog eens een knappe post.
Iig knapper dan zomaar als een dom schaap overal achteraan te lopen.

Want als de media roept dat we allemaal in de sloot moeten springen, is Fv ook van de partij.

"De media roept het tenslotte, toch?"

:hypocrite:

ferry

Bericht door ferry » ma apr 24, 2006 12:43 pm

Kowalczyk schreef:O, is hij er zo een...

Dan houd ik mijn bek verder maar.

K.
Mag ik even weten wát voor een ik er ben?? (Misschien hebben ze er thuis dan ook wat aan)

Ik weet wel dat er bij sommigen altijd de stemming is van "wij zijn arme voetbal supporters en de gemene politie heeft het altijd op ons gemunt en wij doen nóóit wat!". Ik geloof ook niet dat de politie heilig is hoor, er zijn gasten die het maar wat lekker vinden om bij de ME te mogen en dan hun agressie op die manier te kunnen/willen uiten.

Mijn reactie ging over het fantastische legioen, dat ook met z'n allen Hamas Hamas zong, en waarvan een deel het stadion al vroeg verliet.

goodfella

Bericht door goodfella » ma apr 24, 2006 12:44 pm

Maarten127 schreef:
Maartoe schreef:
goodfella schreef: Sorry, pik. Maar als ik beelden zie waarop kinderen van 9 jaar in een ME busje worden gepropt, neem ik dat wederom met een korreltje zout.
Wat ik begrepen heb stonden er naast een groepje om de trein uit te zwaaien ook veel mensen die die viaduct over wilden steken. Die niet gehoord hebben dat ze weg moesten gaan. Maar voorlopig weet ik net zo veel over het waarom dat ze opgepakt zijn als jij (helemaal niets dus) en is het weer lekker makkelijk om mensen te veroordelen zonder dat je er een zak vanaf weet.. zoals vaker gezegd.. vervang het woord supporter eens door marokanen en moet je horen hoe het dak er van verontwaardiging afvliegt wanneer die 'per ongeluk' onschuldig opgepakt worden
Pas maar op Maarten. Straks gaan ze je hier nog veroordelen omdat je geen post-doctorale studie hebt gevolgd.

jabu

Bericht door jabu » ma apr 24, 2006 12:46 pm

goodfella schreef:
Maartoe schreef:

Nee, want jij hebt de beelden niet gezien dus valt er uberhaupt niks met jou te discussieren. Om de doodsimpele reden dat jij helemaal niets van de inhoud weet. Dus hou die dure AT'achtige opmerking dan ook lekker voor je.

Zelfde mannetje zeker die na Ajax - Roda JC schande sprak over de Roda supporters. :X

Alle 800 moeten gaan procederen. Rechter hoeft maar een paar uur de zaak te bestuderen om vervolgens geen spaan heel te laten van het politie optreden.
Jij geeft toch al voor mij aan dat op die beelden een 9-jarige in een ME busje wordt gepropt. Wat valt er voor mij dan nog meer aan die beelden te begrijpen? Ik geef aan dat een 9-jarige daar niet thuis hoort. Alleen leg ik de verantwoordelijkheid in eerste instantie bij de ouder/begeleider. Daar ga jij vergolgens niet op in.

Misschien kan je even de post erbij zoeken waar ik schande spreek over de Roda aanhang.

Waar basseer je die laatste stelling op? Als zij geen gehoor geven aan het verzoek van de politie om het terrein te verlaten, vraag ik mij af of (met de vorige editie vanFeyenoord-Ajax in het achterhoofd) het optreden van de politie onrechtmatig is.

goodfella

Bericht door goodfella » ma apr 24, 2006 12:48 pm

Fv schreef: Mag ik even weten wát voor een ik er ben?? (Misschien hebben ze er thuis dan ook wat aan)
Zo een die niet de inhoud kent van een zaak, maar er toch een grote bek over heeft.
Ik weet wel dat er bij sommigen altijd de stemming is van "wij zijn arme voetbal supporters en de gemene politie heeft het altijd op ons gemunt en wij doen nóóit wat!". Ik geloof ook niet dat de politie heilig is hoor, er zijn gasten die het maar wat lekker vinden om bij de ME te mogen en dan hun agressie op die manier te kunnen/willen uiten.
Blijven herhalen. Dan ga je het zelf nog geloven ook. Gaat erom dat het belachelijk is om bejaarden, vrouwen en kinderen op te pakken, omdat ze zogenaamd het samenscholingsverbod zouden overtreden. Als je met 10.000 tegelijkertijd de kuip verlaat, heb je al snel mensen die samenscholen. Of is dat te makkelijk voor je Universiteitsverstand?

Echt, kan hier zo pissig om worden. :pukey: :pukey:

jabu

Bericht door jabu » ma apr 24, 2006 12:49 pm

Maarten127 schreef:Wat ik begrepen heb stonden er naast een groepje om de trein uit te zwaaien ook veel mensen die die viaduct over wilden steken. Die niet gehoord hebben dat ze weg moesten gaan. Maar voorlopig weet ik net zo veel over het waarom dat ze opgepakt zijn als jij (helemaal niets dus) en is het weer lekker makkelijk om mensen te veroordelen zonder dat je er een zak vanaf weet.. zoals vaker gezegd.. vervang het woord supporter eens door marokanen en moet je horen hoe het dak er van verontwaardiging afvliegt wanneer die 'per ongeluk' onschuldig opgepakt worden
Je hebt gelijk dat ik niet kan weten of er onschuldigen tussen zitten. Daarom veroordeel ik ook niet een hele groep van 800 supporters. Ik geef alleen aan dat er in mijn ogen ook een verantwoordelijkheid ligt bij begeleiders van kinderen.

Plaats reactie