Feyenoord-Ajax
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
steef ik ben een ongevoelige klootzak geweest tegen je. Ik en vele andere AT-isten hebben je belachelijk gemaakt en ik schaam me diep.
Als goedmakertje heb ik naast Feyenoord-Ajax heb ik ook Ajax-Feyenoord van afgelopen donderdag gedownload. Ik brand ze samen op 1 DVD-tje, die krijg je gratis en voor nix van me.Namens iedereen hier.
En uh sorry hé :aai:
Als goedmakertje heb ik naast Feyenoord-Ajax heb ik ook Ajax-Feyenoord van afgelopen donderdag gedownload. Ik brand ze samen op 1 DVD-tje, die krijg je gratis en voor nix van me.Namens iedereen hier.
En uh sorry hé :aai:
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Omdat hij zich niet direct komt melden om al ons gezeik over zich heen te krijgen? Daar vind ik niets :pukey: aan. Eerder logisch. Steef komt heus wel weer terug hoor. Maak je maar geen zorgen, Henkie. :aai:Henk de Gier schreef:Steef laat zich (wederom) kennen :pukey:ajaxhome schreef:ppppppssssssssssssstttttttttttt STEEF waar ben je X'C :outtahere: :moontje:
Blind komt alvast met het smoesje dat het nadelig is dat Ajax niet de tweede wedstrijd thuis mag spelen van Cohen.Jesse schreef:http://www.zoomin.tv/videoplayer/index. ... y=3&pid=vi
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
gisteren op tele2 zitten kijken en inderdaad het waren 2 smerige overtredingen. Ik denk dat Steef :D wat informatie had doorgeven aan Bossen of hoe men denkt daar in kakkerlakken stad, gezien het feit dat hij uit N-holland komt.
Had het een objectieve scheids geweest dan had het 2x :redcard: geweest.
Maar terugkomend op Spijker ik gaat straks eindelijk eens een keer naar mijn werk met een glimlach :xyxthumbs:
Had het een objectieve scheids geweest dan had het 2x :redcard: geweest.
Maar terugkomend op Spijker ik gaat straks eindelijk eens een keer naar mijn werk met een glimlach :xyxthumbs:
Weer op zoek naar een Interim coach..
Ik begrijp ook wel dat Steef AT even overslaat. :DThomas schreef:Omdat hij zich niet direct komt melden om al ons gezeik over zich heen te krijgen? Daar vind ik niets :pukey: aan. Eerder logisch. Steef komt heus wel weer terug hoor.
Nog over de wedstrijd: de kar werd gisteren getrokken door twee spelers moet een aflopend contract (Tommie B., Boukhari). Dat vond ik wel opvallend na het gejammer van Blind eerder dit seizoen over spelers die niet meer gemotiveerd zouden zijn.
Het stinkt aan alle kanten!
Gefeli !
Al moet ik wel zeggen dat Feyenoord grotendeels van zichzelf heeft verloren, wat een blunders achterin en gemiste kansen voorin zeg...
Maar goed, voor jullie is dit natuurlijk heerlijk en hopelijk wint Ajax ook van Groningen. Ik vind Groningen een leuke club en Jans een voorbeeldige trainer (na de schandalige tirade van Van Gaal :pukey: en de geweldige reactie van Jans daarna is hij weer in mijn achting gestegen :worshippy: ), maar in de CL hebben ze natuurlijkniets te zoeken. Als ze überhaupt de voorronde door zouden komen.
Het is even geleden, maar Ajax heeft mijn zegen :D
PS: Blind die toegezongen werd door de supporters :drecul2:
Dadelijk blijft hij nog een seizoen :cheer: :eusa_pray:
Al moet ik wel zeggen dat Feyenoord grotendeels van zichzelf heeft verloren, wat een blunders achterin en gemiste kansen voorin zeg...
Maar goed, voor jullie is dit natuurlijk heerlijk en hopelijk wint Ajax ook van Groningen. Ik vind Groningen een leuke club en Jans een voorbeeldige trainer (na de schandalige tirade van Van Gaal :pukey: en de geweldige reactie van Jans daarna is hij weer in mijn achting gestegen :worshippy: ), maar in de CL hebben ze natuurlijkniets te zoeken. Als ze überhaupt de voorronde door zouden komen.
PS: Blind die toegezongen werd door de supporters :drecul2:
Ach, zo'n ramp zou het (voor onze coëfficiënt) ook weer niet zijn als Groningen de VCL haalt. Dan hebben we nl. hoogstwaarschijnlijk 5 ploegen in de UEFA-cup. En in de UEFA-cup is het makkelijker punten scoren dan in de CL. Zeker als je in acht neemt dat het niet meer mogelijk is om vanuit de CL in te stromen in de UEFA-cup.
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
Het blijft laf!joey schreef:Ik begrijp ook wel dat Steef AT even overslaat. :DThomas schreef:Omdat hij zich niet direct komt melden om al ons gezeik over zich heen te krijgen? Daar vind ik niets :pukey: aan. Eerder logisch. Steef komt heus wel weer terug hoor.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
Klopt, maar dat past bij Feyenoord. Die blokkeren wel vaker tegen Ajax. ;)Baseman schreef:Gefeli !
:xyxthumbs:Maar goed, voor jullie is dit natuurlijk heerlijk en hopelijk wint Ajax ook van Groningen. Ik vind Groningen een leuke club en Jans een voorbeeldige trainer (na de schandalige tirade van Van Gaal :pukey: en de geweldige reactie van Jans daarna is hij weer in mijn achting gestegen :worshippy: ), maar in de CL hebben ze natuurlijkniets te zoeken. Als ze überhaupt de voorronde door zouden komen.
Denk het niet. Zie de Blind-topic in Algemene Zaken.Blind die toegezongen werd door de supporters :drecul2:
Het stinkt aan alle kanten!