En dat zijn er maar 18 ? :DRosenbergSpits schreef:Ja dat kwam door racistische leuzen. De ECHTE trouwe Feyenoord-supporters die steunen hun team voor altijd, andere niet, tja dan krijg je wel eens ruzie.Er zijn er zelfs 18 opgepakt die met elkaar aan het knokken waren, het moet toch niet gekker worden
Feyenoord-Ajax
Ik lach je niet uit. Ik ben het 100% met je eens. Helemaal omdat z'n familie omstandigheden waarschijnlijk een rol spelen.Bertje schreef:Lach me maar uit, maar ik vind dat echt niet leuk om te zien. Ik had die jongen echt wel een mooi afscheid gegund. Die jongen leeft voor Feyenoord, daar kunnen veel Ajacieden nog een puntje aan zuigen.joey schreef:
:cheer: :cheer: :headbang:
Ik hoop dat er een goede reden voor was dat je Feyenoord-Ajax niet hebt gevolgd?Ramona schreef:Ongelooflijk...niks van meegekregen verder maar mie heppie... :eusa_dance: :cheer: :eusa_dance:
vi.nlErwin Koeman: 'Niet alles in ene slecht nu'
23/4/2006 17:20
Feyenoord was zwaar aangeslagen na de pijnlijke uitschakeling in de play-offs tegen Ajax. Coach Erwin Koeman weigerde echter het hele seizoen als mislukt te beschouwen.
'Niet alles is in ene slecht nu', betoogde Koeman in Langs de Lijn. 'We hebben driekwart jaar goed gespeeld en nu in vier dagen is alles weg. We krijgen een enorme klotengoal tegen (die van Rosales, red.). We hebben gegokt en verloren.'
Aanvoerder Dirk Kuijt verliet in tranen het veld. 'Ik ben helemaal stuk, lichamelijk en geestelijk. In drie jaar hebben we niets gewonnen, dat is zuur.'
Toch ontkende Kuijt dat zijn afscheid van Feyenoorder door het mislopen van de Champions League een feit is. 'Ik zal echt niet zo maar vertrekken bij Feyenoord. Daarvoor moet echt een heel mooie club naar me toekomen.'
Als back-up voor KJH indien Harry vertrekt?Toch ontkende Kuijt dat zijn afscheid van Feyenoorder door het mislopen van de Champions League een feit is. 'Ik zal echt niet zo maar vertrekken bij Feyenoord. Daarvoor moet echt een heel mooie club naar me toekomen.'
Maar serieus, die vent is er komend seizoen natuurlijk gewoon weer bij in RD. Feyenoord verwacht de hoofdprijs(+ 15 miljoen) te vangen. Je zult zien dat er niet meer dan pakweg 10 á 12 miljoen wordt geboden en dat ie dan ondanks een vrijage met een of andere buitenlandse club gewoon bij Feyenoord blijft.
- Sons of Johan
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Sowieso valt Koninginnedag op zaterdag dit jaar (29 april) en volgens mij wordt de return gespeeld op 3 mei:Alexander schreef:Groningen - Ajax op koniginnedag :nooo:
Omdat burgemeester Job Cohen onvoldoende politie beschikbaar heeft op 3 mei, hebben de Amsterdammers ervoor gekozen om eerst thuis te spelen op 26 april en op 3 mei uit in Groningen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Henk de Gier
- Contacteer:
Het is me vaker opgevallen dat een sympathieke speler na een paar jaar Feyenoord een vervelende etterbak wordt. Henke Larsson was een sympathieke, goeie voetballer die na een paar jaar Rotterdam Zuid een vervelende schoppende theatermaker werd, Shinji Ono was bij z'n komst naar Feyenoord ook een sympathieke, leuke voetballer en bij z'n vertrek een verwend kind, Jon Dahl Tomasson was een sympathieke voetballer die ik graag bij Ajax had gezien toen hij bij Feyenoord tekende en die Deense speknek werd ook al snel een theatrale matennaaiende kl%*&%&%zak. Kuyt is de volgende in dat rijtje.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar mijn weekend kan niet meer stuk :headbang:
Ik dacht dat Kuyt huilde vanwege persoonlijke omstandigheden? Dan was het zielig, nu is het prachtig :D Heb je dire jaar bij een ´topclub´gespeeld, heb je nog geen flikker gewonnen. Ow, solliciteerde Kalou voor de linksbuitenpositie bij Ajax ofzo? Man wat een dag, niks kan dat nog kapot krijgen. :eusa_dance: :spijker:
Ik dacht dat Kuyt huilde vanwege persoonlijke omstandigheden? Dan was het zielig, nu is het prachtig :D Heb je dire jaar bij een ´topclub´gespeeld, heb je nog geen flikker gewonnen. Ow, solliciteerde Kalou voor de linksbuitenpositie bij Ajax ofzo? Man wat een dag, niks kan dat nog kapot krijgen. :eusa_dance: :spijker:
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Fenerbahce