Feyenoord-Ajax
Zeg ik drie pagina's terug maar blijkbaar luisteren jullie niet naar een ouwe wijze man :DPeter schreef:Achteraf zit ik zo te denken, maar de uitschakeling van Feyenoord is natuurlijk niet het enige wat meespeelt bij de huilende Kuijt. De persoonlijke omstandigheden spelen hier ook een rol in.
Blij met de punten ...
Daar heb ik ook aan gedacht. Als het de persoonlijke omstandigheden waren: Excuus, dat gun ik niemand.Peter schreef:Achteraf zit ik zo te denken, maar de uitschakeling van Feyenoord is natuurlijk niet het enige wat meespeelt bij de huilende Kuijt. De persoonlijke omstandigheden spelen hier ook een rol in.
Ik kreeg meer de indruk dat Kuijt extreem teleurgesteld was over de afloop van dit seizoen. Nadat ze van Ajax gewonnen hadden in de competitie en nog altijd kans hadden op de 2e plaats - of daar zelfs al stonden - dacht ie er zelfs over om het 'contract voor het leven' te tekenen bij Feyenoord. Vermoedelijk gaat ie nu de kuip gedesillusioneerd verlaten en werd daar een tikkie emotioneel van. Ook logisch, maar dáár heb ik als Ajax supporter dan weer géén problemen mee.
Droomfinale! :worshippy: Maar nu moet het afgelopen zijn met de reeks van Groningen. In de UEFA-cup komt Groningen beter tot z'n recht, en met Stam, Perez, ...., ...., en ..... erbij heeft Ajax volgend seizoen gewoon weer een goed team :eusa_pray: :cheer:Alexander schreef:Groningen - Ajax op koniginnedag :nooo:
7-2 :worshippy:
Ik zal je al niet meer plagen. :poketounge:Voetske schreef:Moet jij je vriendin niet troosten :yes:Bertje schreef:Nu moet Sylvie even zeggen dat grijs haar ook best mooi kan zijn. :aai: :DVoetske schreef: Nee, mooie kop met haar :yes:
Misschien een heel klein beetje dan. :evildr:
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
[ronald de boer]we hadden dit zo nodig. X'C [/ronald de boer]
lekkere goals ook, dat lekker steekballetje van Rosales bij de 0-2 en vooral die 0-3 was heerlijk met die pass van Huntelaar. :xyxthumbs:
Heerlijk na een seizoen vol fletse 1-0 overwinningen (als we natuurlijk wonnen.)
Maar inderdaad bedankt voor de beelden van de goals, dat scheelt me weer een uur ergernis en ongetwijfeld heel veel krokodillentranen over dat "hondstrouwe legioen". :pukey:
lekkere goals ook, dat lekker steekballetje van Rosales bij de 0-2 en vooral die 0-3 was heerlijk met die pass van Huntelaar. :xyxthumbs:
Heerlijk na een seizoen vol fletse 1-0 overwinningen (als we natuurlijk wonnen.)
Maar inderdaad bedankt voor de beelden van de goals, dat scheelt me weer een uur ergernis en ongetwijfeld heel veel krokodillentranen over dat "hondstrouwe legioen". :pukey:
- Fenerbahce
En ze hebben toen Blind toegezongen. Hij kreeg er gewoon tranen van in zijn ogen! Was net in het At5 nieuws. Prachtig!Deli schreef:Yes...en de ajax-supps blijken nog heel lang in het stadion vastgezeten te hebben...iemand daar meer info over?Izmailov schreef:Toch nog ruim 200 kakkerlakken opgepakt.........
- Ajaciedjuh
Het was vandaag echt genieten. Met mijn dochtertje van 2 op mijn schoot en de zenuwen gierde door mijn lijf. Zeker met die kans van Pardo. Langzaam maar zeker de wedstrijd in de hand gekregen en die mooie goal (wel wederom een grote fout van die eikel) van Rosales deden mijn gemoedsrust tot stand komen.
Het mooiste was dat mijn dochtertje tegelijkertijd met mij aan het juichen was
Dat komt wel goed met mijn jongste dochter.
Terug naar de wedstrijd. Ik vond vandaag Galasek de man van de wedstrijd. Wat voetbalde hij goed. Dit was echt de Galasek in zijn topdagen. Nu nog hopen dat hij 3 wedstrijden zo blijft voetbalen.
Ontzettend sneu vind ik het ook voor Rosales. Eindelijk krijgt hij weer de vorm te pakken zoals ik hem zag op de olympische spelen en bij de eerste wedstrijden voor Ajax. Over 2 wedstrijden gezien was Rosales de belangrijkste speler. Vandaag ook weer beslissend bij de eerste 2 goals (2e was een assist op de Hunter).
Alvast vooruit kijkend naar woensdag. Hoe gaat Blind de tegenvallers (blessures) opvangen!? Ik weet niet of Mitea al tot meer in staat is dan een 20-tal minuten spelen, anders zou ik hem op linksbuiten zetten en Rosenberg naar rechts halen. Hebben we toch nog 1 typische buitenspeler (dat is nodig tegen Groningen). Een andere optie is om met Harry te gaan spelen. Die heeft het hele seizoen (als hij mocht spelen) goed gespeeld. Maar het is ook altijd handig om hem achter de hand te houden om alsnog iets te forceren.
Nu in ieder geval 3 dagen rust pakken, zodat de spanning weer opgebouwd kan worden. Daarnaast hoop ik dat uit het blessurekamp nog een positieve verrassing komt (Maduro, Sneijder, Trabelsi).
Het mooiste was dat mijn dochtertje tegelijkertijd met mij aan het juichen was
Terug naar de wedstrijd. Ik vond vandaag Galasek de man van de wedstrijd. Wat voetbalde hij goed. Dit was echt de Galasek in zijn topdagen. Nu nog hopen dat hij 3 wedstrijden zo blijft voetbalen.
Ontzettend sneu vind ik het ook voor Rosales. Eindelijk krijgt hij weer de vorm te pakken zoals ik hem zag op de olympische spelen en bij de eerste wedstrijden voor Ajax. Over 2 wedstrijden gezien was Rosales de belangrijkste speler. Vandaag ook weer beslissend bij de eerste 2 goals (2e was een assist op de Hunter).
Alvast vooruit kijkend naar woensdag. Hoe gaat Blind de tegenvallers (blessures) opvangen!? Ik weet niet of Mitea al tot meer in staat is dan een 20-tal minuten spelen, anders zou ik hem op linksbuiten zetten en Rosenberg naar rechts halen. Hebben we toch nog 1 typische buitenspeler (dat is nodig tegen Groningen). Een andere optie is om met Harry te gaan spelen. Die heeft het hele seizoen (als hij mocht spelen) goed gespeeld. Maar het is ook altijd handig om hem achter de hand te houden om alsnog iets te forceren.
Nu in ieder geval 3 dagen rust pakken, zodat de spanning weer opgebouwd kan worden. Daarnaast hoop ik dat uit het blessurekamp nog een positieve verrassing komt (Maduro, Sneijder, Trabelsi).
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo apr 23, 2006 5:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb van SteefNYC na de wedstrijd nog geen posts gevonden op het Feyenoord-forum. Ik verwachtte dat hij er wel zou staan om zijn gebelgde kameraden hier doorheen te slepen. Hij zal toch niet wegens racistische uitingen in de lik zitten? :D
Aan ons 1e elftal een groot compliment. Over allevier de onderlinge wedstrijden van dit seizoen genomen waren we uiteindelijk duidelijk sterker dan Feyenoord. Meer goals gemaakt, minder tegen, meer uit gescoorde doelpunten. In de competitie zijn we hoger geeindigd nu wij 2e of 3e worden en zij -ik neem aan- 5e zijn geworden. In de Europacup zijn we ook al stukken verder gekomen terwijl zij ook nog eens op een lager Europees podium speelden. En in de nationale beker komen we natuurlijk al helemaal verder omdat wij de finale spelen. Hun lullige actie om een dvd uit te brengen is gewroken met vroegtijdige uitschakling in de strijd om de 2e plaats. Kortom, het 'Peil Rotterdam-zuid' lag dit jaar naar goed gebruik weer een flink eind beneden ons. Terwijl zij nog wel zo'n goed seizoen hadden. :aai:
De play-off zeges op Feyenoord had ik eerlijk gezegd niet meer zo 1-2-3 verwacht. Het lag er zo dik bovenop dat ik verwachtte dat E. Koeman cs. zich er wel tegen zouden weten te wapenen. Of het nou dank zij Ajax komt of dankzij Feyenoord dat het op een oorwassing is uitgedraaid dat weet ik niet. Een beetje van beiden zal ik maar zeggen. Het rommelt de laatste tijd behoorlijk in de Kuip. Keer op keer verzaken ze als ze er moeten staan. Zonder dat ik er nou al teveel kijk op heb hoor, maar volgens mij is die Erwin Koeman lekker hartstikke slecht. In alles minder dan broer Ronald. Hij zal nu wel weer dronken zijn. Laat ze maar fijn nog een half jaar met hem doorgaan. :d4
Ajax bedankt! En nu kijken of Groningen net zo blij met ons is als Rotterdam. :smile-ajax:
Aan ons 1e elftal een groot compliment. Over allevier de onderlinge wedstrijden van dit seizoen genomen waren we uiteindelijk duidelijk sterker dan Feyenoord. Meer goals gemaakt, minder tegen, meer uit gescoorde doelpunten. In de competitie zijn we hoger geeindigd nu wij 2e of 3e worden en zij -ik neem aan- 5e zijn geworden. In de Europacup zijn we ook al stukken verder gekomen terwijl zij ook nog eens op een lager Europees podium speelden. En in de nationale beker komen we natuurlijk al helemaal verder omdat wij de finale spelen. Hun lullige actie om een dvd uit te brengen is gewroken met vroegtijdige uitschakling in de strijd om de 2e plaats. Kortom, het 'Peil Rotterdam-zuid' lag dit jaar naar goed gebruik weer een flink eind beneden ons. Terwijl zij nog wel zo'n goed seizoen hadden. :aai:
De play-off zeges op Feyenoord had ik eerlijk gezegd niet meer zo 1-2-3 verwacht. Het lag er zo dik bovenop dat ik verwachtte dat E. Koeman cs. zich er wel tegen zouden weten te wapenen. Of het nou dank zij Ajax komt of dankzij Feyenoord dat het op een oorwassing is uitgedraaid dat weet ik niet. Een beetje van beiden zal ik maar zeggen. Het rommelt de laatste tijd behoorlijk in de Kuip. Keer op keer verzaken ze als ze er moeten staan. Zonder dat ik er nou al teveel kijk op heb hoor, maar volgens mij is die Erwin Koeman lekker hartstikke slecht. In alles minder dan broer Ronald. Hij zal nu wel weer dronken zijn. Laat ze maar fijn nog een half jaar met hem doorgaan. :d4
Ajax bedankt! En nu kijken of Groningen net zo blij met ons is als Rotterdam. :smile-ajax:
- RosenbergSpits
Lang gewacht, niet verwacht maar toch gekregen. Geweldig uiteraard om van dit Feijenoord te winnen, ook al heb ik een gruwelijke hekel aan die play-offs.
Ik hoop niet dat de waan van de dag zal overheersen bij het bestuur en van Geel (alhoewel ik er een hard hoofd over in heb, gezien de mogelijke contractverlenging van Boukhari). Leuke opsteker, met nog twee zware wedstrijden voor de boeg, maar meer niet.
Een mogelijke CL-kwalificatie zal voor mij niet verbloemen, wat een verschrikkelijk seizoen dit is geweest.
Uiteraard de felicitaties aan de ploeg en de technische staf :xyxthumbs:
Ik hoop niet dat de waan van de dag zal overheersen bij het bestuur en van Geel (alhoewel ik er een hard hoofd over in heb, gezien de mogelijke contractverlenging van Boukhari). Leuke opsteker, met nog twee zware wedstrijden voor de boeg, maar meer niet.
Een mogelijke CL-kwalificatie zal voor mij niet verbloemen, wat een verschrikkelijk seizoen dit is geweest.
Uiteraard de felicitaties aan de ploeg en de technische staf :xyxthumbs:
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
2-4 wat een middag :worshippy: De mindere aan ajax kant waren toch echt Rosenberg,Urby en Maduro.
Triest dat Rosales uitviel.
Als Kuyt weggaat uit R'dam en Kalou ook :xyxthumbs: jongens dan hebben zij volgend jaar dit seizoen van ons :hypocrite:
Ajax heeft terecht gewonnen,ookal moet ik wel bekennen dat als Pardo de 1-0 erin schopt ik het heel zwaar zou hebben ingezien voor ajax.
Maar in 1 week tijd2x winnen heerlijk gewoon.
Verder heb ik eigenlijk weinig te zeggen over deze wedstrijd
Triest dat Rosales uitviel.
Als Kuyt weggaat uit R'dam en Kalou ook :xyxthumbs: jongens dan hebben zij volgend jaar dit seizoen van ons :hypocrite:
Ajax heeft terecht gewonnen,ookal moet ik wel bekennen dat als Pardo de 1-0 erin schopt ik het heel zwaar zou hebben ingezien voor ajax.
Maar in 1 week tijd2x winnen heerlijk gewoon.
Verder heb ik eigenlijk weinig te zeggen over deze wedstrijd
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Oooooh jongens!! Wát een wedstrijd, wát een dag!!
Echt, gewoon alles was gaaf vandaag. Ik heb nog nooit een team zo vernederd zien worden als Feyenoord vanmiddag. Behoudens het eerste kwartiertje was Ajax heer en meester. De gefrustreerde kakkerlakjes, eerst nog stoer 4-0 gebarend, zagen er steeds meer beteuterd uit. Zelfs de stoere mannetjes op de tweede ring met hun bitse 'wank' gebaren, gingen na de 0-2 met tranen in de ogen naar de uitgang. Doei!! Always look onnnn the bright side of life!
Weer vele klassiekers passeerden de revue -->
-Kep een nieuwe dvd, maar wat mot ik er nu mee, homo's homo's
-Kep een nieuwe dvd, en ik spoel 'm door de plee, homo's homo's
-I will survive
-Het legioen is met pensioen
-Feyenoord is een lach-er-tje
-Koeman nog een jaar, Koeman nog een jaar
-Koeeeman neem je rotzooi mee
-3-0, 3-0 en Feyenoord staat voor lul
-(Na de 0-2) Alles of niets, olé olé ...Daarna HELEMAAL NIETS olé olé
-Wij willen Dirk zien huilen
En ga zo maar verder :D
Na de wedstrijd, we moesten ruim twee uur wachten in het vak, kwamen de Ajaxspelers (en later Danny Blind) nog in de verder totaal lege kuip het veld op om ons te bedanken. Echt een schitterend moment.
Boukhari, SUPER!! Lachend wees hij naar de lege tribunes in de Kuip. Echt te gek! :xyxthumbs:
Man, ik kan er niet over uit. Vond het echt fantastisch. :eusa_dance: :cheer:
Echt, gewoon alles was gaaf vandaag. Ik heb nog nooit een team zo vernederd zien worden als Feyenoord vanmiddag. Behoudens het eerste kwartiertje was Ajax heer en meester. De gefrustreerde kakkerlakjes, eerst nog stoer 4-0 gebarend, zagen er steeds meer beteuterd uit. Zelfs de stoere mannetjes op de tweede ring met hun bitse 'wank' gebaren, gingen na de 0-2 met tranen in de ogen naar de uitgang. Doei!! Always look onnnn the bright side of life!
Weer vele klassiekers passeerden de revue -->
-Kep een nieuwe dvd, maar wat mot ik er nu mee, homo's homo's
-Kep een nieuwe dvd, en ik spoel 'm door de plee, homo's homo's
-I will survive
-Het legioen is met pensioen
-Feyenoord is een lach-er-tje
-Koeman nog een jaar, Koeman nog een jaar
-Koeeeman neem je rotzooi mee
-3-0, 3-0 en Feyenoord staat voor lul
-(Na de 0-2) Alles of niets, olé olé ...Daarna HELEMAAL NIETS olé olé
-Wij willen Dirk zien huilen
En ga zo maar verder :D
Na de wedstrijd, we moesten ruim twee uur wachten in het vak, kwamen de Ajaxspelers (en later Danny Blind) nog in de verder totaal lege kuip het veld op om ons te bedanken. Echt een schitterend moment.
Boukhari, SUPER!! Lachend wees hij naar de lege tribunes in de Kuip. Echt te gek! :xyxthumbs:
Man, ik kan er niet over uit. Vond het echt fantastisch. :eusa_dance: :cheer: