Feyenoord-Ajax
- Ajaciedjuh
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
De frustratie zit er wel heel diep in: inmiddels 100 Feyenoorders opgepakt rond de kuip!Jöhnk schreef:ASFeyenoord-aanhang onderling op de vuist
Zondag 23 april, door SV, Amsterdam, 15.10u GMT+01.00, ANP
De wedstrijd Feyenoord-Ajax om een plek in de voorronde van de Champions League is zondagmiddag relatief rustig verlopen. De politie heeft wel achttien Feyenoord-supporters opgepakt die buiten het stadion met elkaar op de vuist gingen, aldus een woordvoerder.
Veel Feyenoord-aanhangers verlieten De Kuip voortijdig uit ontevredenheid over het verloop van het duel. Een aantal van hen riep racistische leuzen.
Zondagochtend kwamen 1300 Ajax-fans met twee treinen naar het stadion in Rotterdam. Daarbij deden zich geen ongeregeldheden voor
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Koop dan ook een betere verbinding. :aai:
Ik heb nergens last van.

Hoe je het wendt of keert: Het wordt toch een mooi afsluitend seizoen!
:cheer: :eusa_dance:
Ik heb nergens last van.

Hoe je het wendt of keert: Het wordt toch een mooi afsluitend seizoen!
:cheer: :eusa_dance:
Laatst gewijzigd door eb op zo apr 23, 2006 3:17 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
- RosenbergSpits
Ondank dat ik heel blij ben, vindt ik het voor maar 1 man aan Feyenoord kant zielig: Kuyt. Hij was 3 seizoenen lang de beste aanvaller van de eredivisie (Huntelaar is een betere spits, maar Kuyt kan beter voetballen) en is altijd symphatiek. Vindt het jammer dat hij hoogstwaarschijnlijk nu naar het buitenland gaat, want het is wel een speler waarvoor je naar het stadion gaat.
Laten we niet meegaan in de kuitmania. Buitenlandse clubs hadden, als hij echt zo goed is, kuit genomen i.p.v. bijvoorbeeld Drogba, Zlatan, Robinho, Eto enz.
Als kuit verstandig is, blijft hij bij feyenoord, zal hij als held worden gezien en niet de kezmanweg bewandelen. Kuit kan goed voetballen, maar is geen wereldster.
Als kuit verstandig is, blijft hij bij feyenoord, zal hij als held worden gezien en niet de kezmanweg bewandelen. Kuit kan goed voetballen, maar is geen wereldster.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Prachtig, prachtig. Op het moment dat het er écht om gaat, effe met 7-2 toeslaan! Maar... we hebben nog niets!
Wat was die Bosschaart trouwens weer lekker op dreef! Die druiloor behoort tot de 5 slechtste spelers in de HCE.
Blessures komen weer lekker uit trouwens. Het houdt dit seizoen gewoon niet op. :sad:
Wat was die Bosschaart trouwens weer lekker op dreef! Die druiloor behoort tot de 5 slechtste spelers in de HCE.
Blessures komen weer lekker uit trouwens. Het houdt dit seizoen gewoon niet op. :sad:
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Precies. Verder heb ik niet zoveel sympathie voor hem. 2 jaar (?) geleden trakteerde hij Galasek nog op een geweldige doodschop en verder vind ik dat hij zichzelf te belangrijk vindt. Hij is niet alleen de spits van Feyenoord, maar hij denkt dat hij ook een flink aantal neventaken heeft. Nee, ik heb eigenlijk niets met die Kuijt.
- RosenbergSpits
Dit is echt heerlijk!
http://www.imagekafe.com/files/e290b.gif
Wat heb ik toch een hekel aan deze man! Ik kan me voorstellen dat ie geliefd is bij de kakkies, maar wat mij betreft :rocketwhore:
http://www.imagekafe.com/files/e290b.gif
Wat heb ik toch een hekel aan deze man! Ik kan me voorstellen dat ie geliefd is bij de kakkies, maar wat mij betreft :rocketwhore:
Eén club. Eén stad. Ajax Amsterdam.