Feyenoord-Ajax
AZ steekt in verdedigend opzicht ook al een tijdje niet zo goed meer in elkaar, Bertje. Zelfs Mathijsen maakt fouten.Bertje schreef:Maar AZ kan, in tegenstelling tot dat zooitje uit Rotterdam, verdedigen en Groningen heeft de boel al een keer eerder potdicht weten te houden.joey schreef:KJH.Bertje schreef:Jij hebt de hele wedstrijd gezien. Wat aan dit Ajax geeft jou dan het vertrouwen dat we het tegen een ploeg die echt de buik erin kan gooien of een ploeg die ons helemaal weg kan tikken gaat lukken?
Maar verdedigend zal het beter moeten, want zoveel kansen als Feyenoord miste, dat krijgt AZ of Groningen niet voor elkaar.
Als we tegen AZ komen spelen we eerst thuis. Dat vind ik wel minder.
Ik wil Ajax niet naar beneden lullen, maar om nou te zeggen dat we ze wel even pakken.Neefkens schreef:We scoren gewoon meer dan we tegen krijgen. :yes:
En laten we nu alsjeblieft ophouden met onze eigen ploeg die net met 7-2 tegen de aartsrivaal heeft gewonnen, naar beneden te lullen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Ik vind Kuijt een héle goeie voetballer, inderdaad met een mentaliteit die je bij Ajax misschien alleen bij Huntelaar terug vindt.Bertje schreef:Lach me maar uit, maar ik vind dat echt niet leuk om te zien. Ik had die jongen echt wel een mooi afscheid gegund. Die jongen leeft voor Feyenoord, daar kunnen veel Ajacieden nog een puntje aan zuigen.joey schreef:
:cheer: :cheer: :headbang:
Maar hij heeft ook iets tegen Ajax, dat was in z'n periode bij Utrecht al het geval. Ik heb er dan ook geen medelijden mee.
Bertje schreef:Lach me maar uit, maar ik vind dat echt niet leuk om te zien. Ik had die jongen echt wel een mooi afscheid gegund. Die jongen leeft voor Feyenoord, daar kunnen veel Ajacieden nog een puntje aan zuigen.joey schreef:
Ach, Feyenoorder ben je niet voor je lol.... :aai: :D
Het stinkt aan alle kanten!
Maar dat is toch geen schande? Die jongen is Feyenoord en daar hoort ook de afkeer voor Ajax bij. Dat neem ik hem echt niet kwalijk. Ik had hem echt iets mooiers gegund.Fv schreef:Ik vind Kuijt een héle goeie voetballer, inderdaad met een mentaliteit die je bij Ajax misschien alleen bij Huntelaar terug vindt.Bertje schreef:Lach me maar uit, maar ik vind dat echt niet leuk om te zien. Ik had die jongen echt wel een mooi afscheid gegund. Die jongen leeft voor Feyenoord, daar kunnen veel Ajacieden nog een puntje aan zuigen.joey schreef:
Maar hij heeft ook iets tegen Ajax, dat was in z'n periode bij Utrecht al het geval. Ik heb er dan ook geen medelijden mee.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
:Djoey schreef:Bertje schreef:Lach me maar uit, maar ik vind dat echt niet leuk om te zien. Ik had die jongen echt wel een mooi afscheid gegund. Die jongen leeft voor Feyenoord, daar kunnen veel Ajacieden nog een puntje aan zuigen.joey schreef:
Ach, Feyenoorder ben je niet voor je lol.... :aai: :D
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Iemand die tégen Ajax is, vervolgens zwáár op z'n kloten krijgt van datzelfde Ajax, waar Ãk supporter van ben... dan hoef ik toch geen medelijden met die goser te hebben?Bertje schreef:Maar dat is toch geen schande? Die jongen is Feyenoord en daar hoort ook de afkeer voor Ajax bij. Dat neem ik hem echt niet kwalijk. Ik had hem echt iets mooiers gegund.Fv schreef:Ik vind Kuijt een héle goeie voetballer, inderdaad met een mentaliteit die je bij Ajax misschien alleen bij Huntelaar terug vindt.Bertje schreef: Lach me maar uit, maar ik vind dat echt niet leuk om te zien. Ik had die jongen echt wel een mooi afscheid gegund. Die jongen leeft voor Feyenoord, daar kunnen veel Ajacieden nog een puntje aan zuigen.
Heeft niets met zijn kwaliteiten te maken. Van mij mag ie er straks in Duitsland 6 per wedstrijd maken hoor... :yes:
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Als je niet wil wachten tot de DVD in de winkel ligt kan je hier de hele wedstrijd downloaden: http://tracker.denness.net:6969/stats.h ... e303ffb4c5 .
Alle goals en huilende rotterdammers. Tranen met kuyten!
:666:
Laatst gewijzigd door 666 op zo apr 23, 2006 2:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
Ik zeg ook nergens dat je medelijden met hem moet hebben. Ik zeg alleen dat ik hem meer had gegund.Fv schreef:Iemand die tégen Ajax is, vervolgens zwáár op z'n kloten krijgt van datzelfde Ajax, waar Ãk supporter van ben... dan hoef ik toch geen medelijden met die goser te hebben?
Heeft niets met zijn kwaliteiten te maken. Van mij mag ie er straks in Duitsland 6 per wedstrijd maken hoor... :yes:
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Hoe werkt zoiets?666 schreef:Als je niet wil wachten tot de DVD in de winkel ligt kan je hier de hele wedstrijd downloaden: http://tracker.denness.net:6969/stats.h ... e303ffb4c5 .
Ik moet hem downloaden en dan?
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Dat is niet helemaal een eerlijke weergave. Ajax gaf precies één grote kans weg op het moment dat het er nog toe deed. De rest was simpelweg verslapping omdat de wedstrijd al lang beslist was.joey schreef:Maar...wel zeker tien kansen weggegeven. Als er in het begin per ongeluk een ingaat... Vond de Ajax-verdediging zeer slordig dekken, keer op keer kwamen er Feyenoorders vrij.