Feyenoord-Ajax
-
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
1-4 Mitea. Na een afvallende bal geeft Lindenbergh een mooi passje op Mitea, die de bal binnen volleyt.
Het valt reuze mee. Feyenoord weet niet echt weer wat het moet doen. De Rotterdammers maken een matte indruk.Jesse schreef:Dat vind ik inderdaad ook een belangrijke vraag. Ik kan me nl. voorstellen dat Feyenoord gefrustreerd is en om zich heen begint te maaien.Bertje schreef:Zijn de Feyenoorders zo aan het schoppen of zijn de Ajacieden op?
Jawel, z'n aktie was niet zo gelukkig. Ach geef die jongen nou effe een kans. Die heeft zowat een jaar niet op dit niveau gevoetbald. Dan mag je geen wonderen verwachten. Ik vind het leuk voor 'm dat ie scoort.Voetske schreef:Jij weet wel wat ik bedoel FV ;)Fv schreef:Kennelijk wel!! 1-4Voetske schreef:Mitea heeft niks bijgeleerd ..
-
Oude tijden herleven. :zuidema: Kom op voor die vijfde gaan! Nu voor de totale vernedering gaan.
Die Kalou. :drecul2: (stond bij die kopbal trouwens vet buitenspel, maar goed.)
Die Kalou. :drecul2: (stond bij die kopbal trouwens vet buitenspel, maar goed.)
Laatst gewijzigd door Real Ajax op zo apr 23, 2006 1:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is toch niet jouw schuld dat ze fan is van de ultieme net-niet club?Bertje schreef:Als m'n vriendin bijna staat te janken ga ik haar echt niet uitlachen. :nooo:Voetske schreef:Durf het eens :nooo:Bertje schreef:Dit is helemaal niet leuk meer. Straks moet ik nog Feyenoorders gaan troosten.
Masochisten worden graag extra gepijnigd.