Feyenoord-Ajax
Hoeveel Feyenoord hebben jullie al over de rooie gekregen? Ik heb net m'n record verbroken.
Laatst gewijzigd door Bert op zo apr 23, 2006 12:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Boukharie is onzichtbaar en heeft zijn gebruikelijke misverstanden, Rosales heeft een keer of 4 de bal gehad ..
Schitterende goal , Boukharie .. tja .. die had ik nog gemaakt
.Snelle omschakeling de bal op Rosenberg ( links ) rand zestien, Harry komt achter langs en Rosenberg geeft hem de bal mee, Harry zet voor, Boukharie kop in.
Hofs eraf, BuossaBon erin
.Snelle omschakeling de bal op Rosenberg ( links ) rand zestien, Harry komt achter langs en Rosenberg geeft hem de bal mee, Harry zet voor, Boukharie kop in.
Blij met de punten ...
De aanval was schitterend, het afmaken van Boukhari niet zozeer. Maar die pass van Huntelaar op Rosenberg was smullen! De aanname van Rosenberg ook trouwens. Rosenberg speelt niet goed maar dit deed ie wel perfect.Voetske schreef:Boukharie is onzichtbaar en heeft zijn gebruikelijke misverstanden, Rosales heeft een keer of 4 de bal gehad ..
-
-
De doelpunten zijn overigens hier te zien: http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum18/1490-67.php
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali