Feyenoord-Ajax
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Tis jou(w) schuld, nee nee tis jou(w) schuld, nee tis jou(w) schuld, nee tis jou(w) schuld, nee tis jou(w) schuld, nee tis jou(w) schuld, nee tis jou(w) schuld, nee nee nee tis jou(w) schuldThomas schreef:Wat zou ik graag willen weten wat er nu allemaal in de kleedkamer van Feyenoord gezegd wordt. :D
Blij met de punten ...
Wil je met hem trouwen, Voetske? :DVoetske schreef:De rest is ok heel magertjes .. maarja wij hebben Huntelaar ...Bertje schreef:Je bedoelt toch niet dat de rest dat de rest niet heel slecht is, toch?Voetske schreef:Urby, Boukharie, Rosenberg, en Maduro spelen slecht, flets.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Boukharie is onzichtbaar en heeft zijn gebruikelijke misverstanden, Rosales heeft een keer of 4 de bal gehad ..
Schitterende goal , Boukharie .. tja .. die had ik nog gemaakt
.Snelle omschakeling de bal op Rosenberg ( links ) rand zestien, Harry komt achter langs en Rosenberg geeft hem de bal mee, Harry zet voor, Boukharie kop in.
Hofs eraf, BuossaBon erin
Schitterende goal , Boukharie .. tja .. die had ik nog gemaakt
.Snelle omschakeling de bal op Rosenberg ( links ) rand zestien, Harry komt achter langs en Rosenberg geeft hem de bal mee, Harry zet voor, Boukharie kop in.
Hofs eraf, BuossaBon erin
Laatst gewijzigd door 999 op zo apr 23, 2006 12:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
-