Ajax-Feyenoord
- LouisXIV & co
Waarom krijgt Pienaar drie wedstrijden en Casstelen maar één? En waarom winden jullie je daar niet over op? Ik vind het belachelijk. Zo zwaar was die overtreding van Pienaar nu ook weer niet.
Daarbij ben ik het niet met Ko eens dat Pienaar uit frustratie handelde en erbij loopt alsof het hem niets meer interesseert (of woorden van die strekking). Het was duidelijk te zien dat Ajax stopte met voetballen omdat Boukhari gevloerd was. Ajax was in balbezit en stopte met spelen. Toen pakte feyenoord de bal brutaal af en ging gewoon doorvoetballen. Dát is pas buitengewoon onsportief gedrag en mag wat mij betreft flink bestraft worden. Pienaar stoorde zich ook en liet zich gaan. Dat mag natuurlijk niet, maar hij deed het juist om voor zijn teamgenoten op te komen, en niet omdat het hem allemaal geen bal meer interesseert. Zo interpreteer ik het tenminste.
Daarbij ben ik het niet met Ko eens dat Pienaar uit frustratie handelde en erbij loopt alsof het hem niets meer interesseert (of woorden van die strekking). Het was duidelijk te zien dat Ajax stopte met voetballen omdat Boukhari gevloerd was. Ajax was in balbezit en stopte met spelen. Toen pakte feyenoord de bal brutaal af en ging gewoon doorvoetballen. Dát is pas buitengewoon onsportief gedrag en mag wat mij betreft flink bestraft worden. Pienaar stoorde zich ook en liet zich gaan. Dat mag natuurlijk niet, maar hij deed het juist om voor zijn teamgenoten op te komen, en niet omdat het hem allemaal geen bal meer interesseert. Zo interpreteer ik het tenminste.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
www.ultrasuid.comPierre schreef:Is trouwens heel de samenvatting nog ergens te downloaden of terug te zien?? Want ik was gisteren net te laat thuis vanuit Amsterdam.....
Louis, het neerhalen van een doorgebroken speler is er altijd maar 1.
- Sons of Johan
Ik ken anders genoeg 410'ers die gisteravond in een cafe in de stad waren.brigade zuid schreef:Ik moet altijd zo lachen om dat 410, nu zouden ze deze wedstrijd boycotten en idd er waren legen plekken op 410 maar de rest zat gewoon in 411 en 415, wie houd je dan voor de gek? Net als laatst, toen zouden ze uit protest de eerste 10 minuten ofzo het vak niet opgaan maar vervolgens puilde 411 wel helemaal uit.elliquido schreef: sfeervak 410 was half vol, maar werd niet gemist...
wat en sfeer gisteren en dat zonder sfeervak, dat geeft te denken 410 mannen.
Maarja ik vind het boycotten zoiezo al jammer. Net of de knvb de playoffs nu afschaft. Gewoon lekker achter je cluppie staan, zingen en juichen. Ook al is het zo'n klote playoff wedstrijd.
Nog even wachten dus, want het staat hier nog niet op...Spijker schreef:www.ultrasuid.comPierre schreef:Is trouwens heel de samenvatting nog ergens te downloaden of terug te zien?? Want ik was gisteren net te laat thuis vanuit Amsterdam.....
Louis, het neerhalen van een doorgebroken speler is er altijd maar 1.
- Henk de Gier
- Contacteer:
een slaande beweging is geen geel Steef, dat is rood. De klap hoeft niet raak te zijn, hoeft niet hard te zijn, de beweging op zich is al genoeg.Steef schreef:Zlatan Son of God schreef:http://suprfile.com/get.php?id=mmc238&get=1
Ga weg zeg. Een tikkie op de borst en Boukhari (die goed speelde, maar constant mensen kaarten probeerde aan te naaien) grijpt naar z'n gezicht.
Geel voor Paauwe voor dat tikkie. Geel voor Boukhari voor dat Marrokaans volkstheater.
DAT is nou matennaaierij.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
De overtreding van Castelen stelde op zich niets voor. Hij kreeg rood omdat hij de laatste man was.LouisXIV & co schreef:Waarom krijgt Pienaar drie wedstrijden en Casstelen maar één? En waarom winden jullie je daar niet over op? Ik vind het belachelijk. Zo zwaar was die overtreding van Pienaar nu ook weer niet.
Ik ook, maar hij liet zich gaan (je zegt het zelf) en dus was het rood. Het zag er overigens erger uit dan het was, ook door de matennaaierij van meneer Kuijt.Daarbij ben ik het niet met Ko eens dat Pienaar uit frustratie handelde en erbij loopt alsof het hem niets meer interesseert (of woorden van die strekking). Het was duidelijk te zien dat Ajax stopte met voetballen omdat Boukhari gevloerd was. Ajax was in balbezit en stopte met spelen. Toen pakte feyenoord de bal brutaal af en ging gewoon doorvoetballen. Dát is pas buitengewoon onsportief gedrag en mag wat mij betreft flink bestraft worden. Pienaar stoorde zich ook en liet zich gaan. Dat mag natuurlijk niet, maar hij deed het juist om voor zijn teamgenoten op te komen, en niet omdat het hem allemaal geen bal meer interesseert. Zo interpreteer ik het tenminste.
Typische een overtreding voor Pienaar. Een lieve jongen, maar kom niet aan hem en zijn maten. Dan kan hij gemeen zijn.
Het stinkt aan alle kanten!
- Henk de Gier
- Contacteer:
Klaas deed dat overigens na natrappen van Bosaap, natrappen dat door de KNHB niet werd bestraft, terwijl KJH wel op de bon ging.Izmailov schreef:Ach, Huntelaar wou ooit eens niet met een vriend van Bosschaart op de foto en Klaas heeft Bosschaart ooit eens vol tegen zijn klokkenspel getrapt in de kuip. Nu kreeg hij gewoon een 'kusje' terug.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
-
- AT Toto winner 10/11
Die login kan trouwens weinig kwaad, kost geen geld en ik heb de e-mail service uitgeschakeld en krijg dus geen mailtjes.Drecul schreef:ik heb afgelopen zondag nog de samenvatting gezien tegen Vitesse.
Via Talpa.tv, weliswaar achter een login maar daar zijn weer sites voor omdat te omzeilen. :D
- LouisXIV & co
Ik wist meteen dattie rood ging krijgen, en daar valt ook wel wat voor te zeggen. Maar hij deed het niet uit frustratie van zijn eigen spel of situatie. En inderdaad: zo erg was het allemaal niet. daarom vind ik drie wedstrijden gewoon veel.joey schreef:Ik ook, maar hij liet zich gaan (je zegt het zelf) en dus was het rood. Het zag er overigens erger uit dan het was, ook door de matennaaierij van meneer Kuijt.
Typische een overtreding voor Pienaar. Een lieve jongen, maar kom niet aan hem en zijn maten. Dan kan hij gemeen zijn.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
Ik begrijp niks van die site van Talpa. Ook nu ik me heb ingelogd krijg ik de wedstrijd niet te zien.
De gehele wedstrijd heb ik voor 95% gedownload, maar hij doet 2 uur over de laatste 5 procent. :frusty:
De gehele wedstrijd heb ik voor 95% gedownload, maar hij doet 2 uur over de laatste 5 procent. :frusty:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Ik wist dat-ie rood ging krijgen omdat Bahia ook rood had gezien. Als Bahia geen tweede gele kaart krijgt voor zo iets pietluttigs, krijgt ook Pienaar echt geen rood.LouisXIV & co schreef:Ik wist meteen dattie rood ging krijgen, en daar valt ook wel wat voor te zeggen. Maar hij deed het niet uit frustratie van zijn eigen spel of situatie. En inderdaad: zo erg was het allemaal niet. daarom vind ik drie wedstrijden gewoon veel.joey schreef:Ik ook, maar hij liet zich gaan (je zegt het zelf) en dus was het rood. Het zag er overigens erger uit dan het was, ook door de matennaaierij van meneer Kuijt.
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Euh... correct me if I'm wrong. Maar volgens mij is er vlak voor jouw post een redelijke discussie op gang m.b.t. het aanbod van de wedstrijd online op talpa.tv. Tot de volgende ochtend staat hij er op. Ik weet niet wanneer jij het geprobeerd hebt, maar je post is van 15:08 uur... is volgens mij niet ochtend. :hypocrite:Jesse schreef:Ik begrijp niks van die site van Talpa. Ook nu ik me heb ingelogd krijg ik de wedstrijd niet te zien.
(in ieder geval niet in Nederland :D )
Op naar de vierde ster!
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
:aai: ;)
Kijk, met deze post begrijp ik je wel. :D Ondanks dat iemand al aangaf dat hij zo nu en dan het nodige geluk heeft met bijvoorbeeld zijn doelpunten (inter thuis, en deze natuurlijk ook) geeft hij wel steeds vaker een bruikbare voorzet af. Zijn assist voor de 3-0 was natuurlijk prima, maar ik vind hem de laatste tijd sowieso wel een beetje loskomen. Soms nog iets teveel het gevoel dat hij meer rent en daardoor goed/actief/gedreven overkomt, dan dat hij daadwerkelijk iets doet, maar het gaat zeker de goede kant op met zijn voorzetten.
Kijk, met deze post begrijp ik je wel. :D Ondanks dat iemand al aangaf dat hij zo nu en dan het nodige geluk heeft met bijvoorbeeld zijn doelpunten (inter thuis, en deze natuurlijk ook) geeft hij wel steeds vaker een bruikbare voorzet af. Zijn assist voor de 3-0 was natuurlijk prima, maar ik vind hem de laatste tijd sowieso wel een beetje loskomen. Soms nog iets teveel het gevoel dat hij meer rent en daardoor goed/actief/gedreven overkomt, dan dat hij daadwerkelijk iets doet, maar het gaat zeker de goede kant op met zijn voorzetten.
Op naar de vierde ster!
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
100% met Steef eens. Waarbij ik 'moreel gezien' meer sympathie voor Paauwe voel dan voor Boukhari, in dit geval. Paauwe is de (normaliter tamelijk faire) speler die een armpje uitsteekt (maar verder niks grofs doet). Boukhari is de naaistraal die kermend ter aarde stort.Henk de Gier schreef:een slaande beweging is geen geel Steef, dat is rood. De klap hoeft niet raak te zijn, hoeft niet hard te zijn, de beweging op zich is al genoeg.Steef schreef:Zlatan Son of God schreef:http://suprfile.com/get.php?id=mmc238&get=1
Ga weg zeg. Een tikkie op de borst en Boukhari (die goed speelde, maar constant mensen kaarten probeerde aan te naaien) grijpt naar z'n gezicht.
Geel voor Paauwe voor dat tikkie. Geel voor Boukhari voor dat Marrokaans volkstheater.
DAT is nou matennaaierij.
Achteraf vooral niet te veel over doorzeuren. Dit incident(je) is de moeite van het bespreken niet echt waard.
K.
Still alive...