Ajax-Feyenoord

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Arthur

Bericht door Arthur » vr apr 21, 2006 12:21 pm

Ik neem aan dat Voetske sarcastisch was?

martijn401

Bericht door martijn401 » vr apr 21, 2006 12:21 pm

Steef schreef:Dat was trouwens Greene als verdediger ten voeten uit. Eerst terug lopen, dan de bal naar voren koppen naar de plek waar je net stond en waar nu een gat ligt. Ajacied kan de bal zo oppikken en KJH inspelen.

Het was dan wel buitenspel, maar anders had Greene fijn een penalty van voor tot eind veroorzaakt.
Ja was het wel buitenspel? Ik heb geen tv beelden gezien, maar in het stadion dacht ik dat Huntelaar om de verdediger draaide met de bal , hoe kan het dan buitenspel zijn?

999

Bericht door 999 » vr apr 21, 2006 12:22 pm

Steef schreef:
Voetske schreef:Zie nu Paauwe en Boukharie, DIEP ROOD.Eerst wurgt ie Boukharie bijna, daarna geeft ie hem een achterwaarste tik op zijn gezicht.

Kijk eens hierboven. Hij raakt Boukhari op de borst met een zacht tikje. Schitterend acteerwerk van Boukhari, dat wel. Zie een soapster in wording.
Nee Steef, Paauwe raakt hem in z'n gezicht.
Blij met de punten ...

Feest

Bericht door Feest » vr apr 21, 2006 12:22 pm

goodfella schreef:
Steef schreef:
goodfella schreef: Doe dat dan ook!

Ajax heeft gisteren verdiend gewonnen. Het leek of de wil om te winnen groter was.
De spijker op z'n kop.
Daarnaast blijkt dat het dus niet makkelijk is om je elftal weer scherp te krijgen na een maand vriendschappelijk voetbal. Maar dat is geen excuus. Al had ik niet verwacht dat ook AZ zo slap zou spelen.

Zijn we het toch nog ergens over eens.

De ontlading van Heitinga was veelzeggend. fey heeft Ajax zwaar onderschat. Misschien ook niet geheel onlogisch...

Ik denk niet dat het onderschatting was. Het was hinken op twee gedachten. Wedstrijd controlen en met een gelijkspelletje of kleine nederlaag naar huis, of gewoon zelf voetballen?

goodfella

Bericht door goodfella » vr apr 21, 2006 12:25 pm

Denk het wel.

Zie het 1ste kwartier. Ajax kwam er niet aan te pas.

Feest

Bericht door Feest » vr apr 21, 2006 12:26 pm

Voetske schreef:
Steef schreef:
Voetske schreef:Zie nu Paauwe en Boukharie, DIEP ROOD.Eerst wurgt ie Boukharie bijna, daarna geeft ie hem een achterwaarste tik op zijn gezicht.

Kijk eens hierboven. Hij raakt Boukhari op de borst met een zacht tikje. Schitterend acteerwerk van Boukhari, dat wel. Zie een soapster in wording.
Man, het is ook theater van Boukhari. De scheids had Paauwe rood kunnen geven, maar ik vond dit meer matennaaierij van Boukhari.

Dan had-ie er zelf afgemoeten voor natrappen tegen Kuyt kort voor tijd in de zestien.

Het is Ajax - Feyenoord. Hou die rode kaarten dan zo lang mogelijk op zak, totdat iemand ze echt verdiend. Die Braamhaar heeft niets geleerd van PSV - Ajax van een paar jaar terug.

Feest

Bericht door Feest » vr apr 21, 2006 12:27 pm

goodfella schreef:Denk het wel.

Zie het 1ste kwartier. Ajax kwam er niet aan te pas.
Nou, vond dat wel meevallen. Feyenoord kreeg een kans in de schoot geworpen en Castelen had een mooie dribbel. Maar ik had geen moment het idee dat Feyenoord het middenveld vol in handen had.

Het was gewoon slecht. Ook van Ajax heb ik 79 minuten niks gezien.

999

Bericht door 999 » vr apr 21, 2006 12:28 pm

Steef schreef:
Voetske schreef:
Steef schreef:
Man, het is ook theater van Boukhari. De scheids had Paauwe rood kunnen geven, maar ik vond dit meer matennaaierij van Boukhari.

Dan had-ie er zelf afgemoeten voor natrappen tegen Kuyt kort voor tijd in de zestien.

Het is Ajax - Feyenoord. Hou die rode kaarten dan zo lang mogelijk op zak, totdat iemand ze echt verdiend. Die Braamhaar heeft niets geleerd van PSV - Ajax van een paar jaar terug.
Een slaande beweging is toch genoeg voor rood, of telt dat alleen voor AJAX spelers.Jij meet zoals gebruikelijk met twee maten en spreekt met dubbele tong.
Blij met de punten ...

Jesse

Bericht door Jesse » vr apr 21, 2006 12:29 pm

Maarten127 schreef: Hoe heette die kroeg?
Bad Habits.

Weet iemand trouwens waar ik de goals of het liefst een samenvatting nog eens rustig terug kan zien?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

999

Bericht door 999 » vr apr 21, 2006 12:29 pm

Bij mij thuis ;)
Blij met de punten ...

goodfella

Bericht door goodfella » vr apr 21, 2006 12:29 pm

Ajax was ook slecht, maar ik had ook niet anders verwacht.

Maar ja, het zijn wedstrijden opzich. Als team is het mogelijk om 4 wedstrijden op strijdlust te spelen en te winnen. Een seizoen lang is dat niet te brengen.

Feest

Bericht door Feest » vr apr 21, 2006 12:30 pm

KJH rostte Dingsdag neer. Dat was zuiver rood. Dit is een domme actie van Paauwe en daar kan je rood voor geven als je 't hebt gezien. Maar wat die Boukari doet gaat er bij mij niet in. Daar hou ik (ook) niet van.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr apr 21, 2006 12:30 pm

elliquido schreef: sfeervak 410 was half vol, maar werd niet gemist...

wat en sfeer gisteren en dat zonder sfeervak, dat geeft te denken 410 mannen.
Ik moet altijd zo lachen om dat 410, nu zouden ze deze wedstrijd boycotten en idd er waren legen plekken op 410 maar de rest zat gewoon in 411 en 415, wie houd je dan voor de gek? Net als laatst, toen zouden ze uit protest de eerste 10 minuten ofzo het vak niet opgaan maar vervolgens puilde 411 wel helemaal uit. :rofl:

joey
Erelid

Bericht door joey » vr apr 21, 2006 12:30 pm

Steef schreef:Man, het is ook theater van Boukhari. De scheids had Paauwe rood kunnen geven, maar ik vond dit meer matennaaierij van Boukhari.
Slaande beweging = rood. Zo staat het in de reglementen. Paauwe gaf Boukhari een mep zonder dat de bal in de buurt was. Jij bent hier de purist, hoe kun je dit bagatelliseren?
Kan zijn, maar het heeft er niets mee te maken.

Flauwekul. Rood is rood. Maakt niet uit of het Ajax-Feyenoord is of Ajax-Heracles.
Dat het uit de hand liep kwam niet doordat Braamhaar rood gaf, maar doordat hij de wedstrijd niet goed aanvoelde en weinig alert was.
Het stinkt aan alle kanten!

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » vr apr 21, 2006 12:32 pm

Steef schreef:
Voetske schreef:
Steef schreef:

Misschien wel maatennaaierij, maar het is een slaande beweging en daar staat rood voor.
Als we het over Maatennaaierij hebben dan kunnen we het maar over 1 speler hebben; kuijt! Wat een smerige maatennaaier is dat zeg met zijn kilomter doorgerol bij elk tikje en bij een tik op de schenen loopt hij al aan zijn hoofd te voelen.. :pukey:

Feest

Bericht door Feest » vr apr 21, 2006 12:32 pm

Dat bakkeleien om een bal is toch geen geel als je Galasek De Guzman van achteren af laat zagen en Bosschaart Rosales laat kielhalen?

Die schop van Pienaar is gewoon geel. Donkergeel, maar geen rood.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr apr 21, 2006 12:35 pm

Hey Danny.

Feest

Bericht door Feest » vr apr 21, 2006 12:36 pm

Danny huilt dat de scheidsrechters tegen Ajax zijn. Ik huil om 't nivo van Braamhaar.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr apr 21, 2006 12:36 pm

Steef schreef:Dat bakkeleien om een bal is toch geen geel als je Galasek De Guzman van achteren af laat zagen en Bosschaart Rosales laat kielhalen?
Nu heb je het wéér over iets anders.
Bahia is zo stom als het achtereind van een varken of het lijkt zo. Ondanks een waarschuwing van de scheidsrechter gaf hij die bal niet terug. Tja, dan krijg je geel.
Ik vond het een rotschop. Dat zeg ik ondanks het feit dat ik een fan van Pienaar ben. Duidelijk rood.
Het stinkt aan alle kanten!

999

Bericht door 999 » vr apr 21, 2006 12:36 pm

Steef schreef:Dat bakkeleien om een bal is toch geen geel als je Galasek De Guzman van achteren af laat zagen en Bosschaart Rosales laat kielhalen?

Galasek raakt de Guzman net, makker, dat afzagen slaat ( alweer ) nergens op.Over matennaaien gesproken, Vlaar wordt niet eens geraakt door Heitinga, maar zakt als een dooie hond in elkaar, onterecht geel voor Heitinga.
Laatst gewijzigd door 999 op vr apr 21, 2006 12:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Feest

Bericht door Feest » vr apr 21, 2006 12:37 pm

Vlaar is een dooie hond. Kan die jongen ook niks aan doen. En dat van Galasek en De Guzman gebeurde voor m'n neus. Galasek kon met geen mogelijkheid bij de bal.
Laatst gewijzigd door Feest op vr apr 21, 2006 12:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » vr apr 21, 2006 12:38 pm

Steef schreef:Danny huilt dat de scheidsrechters tegen Ajax zijn. Ik huil om 't nivo van Braamhaar.
Waren gewoon terechte rode kaarten, vond dit trouwens de beste wedstrijd van braamhaar..

Jesse

Bericht door Jesse » vr apr 21, 2006 12:38 pm

Jesse schreef: Weet iemand trouwens waar ik de goals of het liefst een samenvatting nog eens rustig terug kan zien?
:eusa_pray: :au:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » vr apr 21, 2006 12:39 pm

Pienaar schopt trouwens helemaal niet. Hij komt met z'n been in en laat Kuyt struikelen, niets meer dan dat. Een gele zeker, dat wel, maar Braamhaar had consequenter moeten zijn en moeten fluiten voor de 'behandeling' van Boukhari. Misshien wa shet voor de wedstrijd wel beter dat het weer gelijke aantallen werden. Trouwens, ze zoeken het maar uit daar, ik krijg nog een glimlach op m'n gezicht als ik aan gisteren terug denk :D

goodfella

Bericht door goodfella » vr apr 21, 2006 12:39 pm

Een klassieker mag, nee moet, pit hebben. ;)

Plaats reactie