Ajax-Feyenoord
HEERLIJKE wedstrijd.
Onzeker begin van Urby, wat die aan het doen was snap ik niet. Hem vergeef ik het wel.
Castelen had 2 halve kansen, het is dat hij niet kan voetballen anders had hij er wat meer mee gedaan.
Toen de 1-0. Fout van Bahia, onzin om Vlaar de schuld te geven.
2e helft was Ajax in het begin ijzersterk. Terechte rode kaarten. Bahia is gewoon superdom. Bosschaart had trouwens geel moeten krijgen. Greene ook. Galasek ook na de overtreding op de enige middenvelder met inzicht bij Feyenoord.
Kalou en Kuijt NIET gezien. Kalou werd aan banden gelegd bij Boayke. Die werd soms echter iets te hoogmoedig.
Heitinga speelde ook een sterke pot, bekroond met een doelpunt. Fout van Greene. 3-0 schitterende aanval, goed doelpunt.
Ik wil trouwens iedereen hier gelijk geven wat betreft KJH. Wordt met de wedstrijd beter, haat Feyenoord tot op het bot, is fucking irritant en superslim. Verder heb ik Rosenberg bijna niet gezien maar was dmv loopacties een gevaar voor Feyenoord. Ik vond dat hij een beetje de verdediging ontregelde. Rosales liet vandaag vond ik zien dat hij een waardige rechtsbuiten is.
Wat was het heerlijk dat rondspelen!!!!! Werd gewoon helemaal gek. Een ergere vernedering bestaat er gewoon niet :worshippy: :worshippy:
Moest gewoon bijna X'C
Onzeker begin van Urby, wat die aan het doen was snap ik niet. Hem vergeef ik het wel.
Castelen had 2 halve kansen, het is dat hij niet kan voetballen anders had hij er wat meer mee gedaan.
Toen de 1-0. Fout van Bahia, onzin om Vlaar de schuld te geven.
2e helft was Ajax in het begin ijzersterk. Terechte rode kaarten. Bahia is gewoon superdom. Bosschaart had trouwens geel moeten krijgen. Greene ook. Galasek ook na de overtreding op de enige middenvelder met inzicht bij Feyenoord.
Kalou en Kuijt NIET gezien. Kalou werd aan banden gelegd bij Boayke. Die werd soms echter iets te hoogmoedig.
Heitinga speelde ook een sterke pot, bekroond met een doelpunt. Fout van Greene. 3-0 schitterende aanval, goed doelpunt.
Ik wil trouwens iedereen hier gelijk geven wat betreft KJH. Wordt met de wedstrijd beter, haat Feyenoord tot op het bot, is fucking irritant en superslim. Verder heb ik Rosenberg bijna niet gezien maar was dmv loopacties een gevaar voor Feyenoord. Ik vond dat hij een beetje de verdediging ontregelde. Rosales liet vandaag vond ik zien dat hij een waardige rechtsbuiten is.
Wat was het heerlijk dat rondspelen!!!!! Werd gewoon helemaal gek. Een ergere vernedering bestaat er gewoon niet :worshippy: :worshippy:
Moest gewoon bijna X'C
IK GELOOF!!!!!!
- Henk de Gier
- Contacteer:
nu al 3-0, wat moet dat volgend jaar wel niet worden met Stam, Chivu en Nedved he Alexander ;)Alexander schreef:AJAXXXXX AMSTERDAM. Wat heerlijk dit zeg, dit is echt super! Wat genieten is dit zeg. Wat een vuile nare kutploeg is dat Feyenoord toch.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
Huntelaar ging om de nek van Bahia hangen.
Vond 't van beide kanten wat geirriteerd, maar geen geel waard voor Bahia. (Anders had je KJH 'm ook moeten geven)
Ik heb Galasek een bal zien wegstompen. Castelen een bal zien weggooien. Rosenberg deed hetzelfde nog geen minuut na de kaart van Bahia.
En voor overtredingen van Bosschaart op Rosales (vasthouden) of een schop tegen de doorbrekende De Guzman (Galasek?) geeft-ie dan weer geen geel. Kan 't niet echt vatten.
Vond 't van beide kanten wat geirriteerd, maar geen geel waard voor Bahia. (Anders had je KJH 'm ook moeten geven)
Ik heb Galasek een bal zien wegstompen. Castelen een bal zien weggooien. Rosenberg deed hetzelfde nog geen minuut na de kaart van Bahia.
En voor overtredingen van Bosschaart op Rosales (vasthouden) of een schop tegen de doorbrekende De Guzman (Galasek?) geeft-ie dan weer geen geel. Kan 't niet echt vatten.
- Henk de Gier
- Contacteer:
het ging niet om de bal weggooien Steef, Braamhaar was z'n kaart al aan het pakken toen Baiha de bal weggooide. Het ging om de bal vasthouden en blijven vasthouden en met de bal in de handen weglopen nadat Braamhaar hem had gesommeerd de bal aan Huntelaar te geven. Spelbederf --> terecht geel. Van Hintum vond dat op Talpa ook.Steef schreef:Huntelaar ging om de nek van Bahia hangen.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Steef schreef:Huntelaar ging om de nek van Bahia hangen.
Ja de scheids heb het weer gedaan....als die bahia en die stomme castelen nou niet zo dom waren geweest....en nog maar te zwijgen van houten klaas Vlaar. God wat ben ik blij dat die jongens z'n hart heeft laten spreken ipv z'n verstand anders had ie nu bij ons gebald....brrrrr
wizard_w schreef:Lees even een paginatje terug Wiz. De scheids heeft 't niet gedaan. Vond alleen die 1e en 2e rode kaart onnodig.Steef schreef:Huntelaar ging om de nek van Bahia hangen.
Ja de scheids heb het weer gedaan....als die bahia en die stomme castelen nou niet zo dom waren geweest....en nog maar te zwijgen van houten klaas Vlaar. God wat ben ik blij dat die jongens z'n hart heeft laten spreken ipv z'n verstand anders had ie nu bij ons gebald....brrrrr
- Henk de Gier
- Contacteer:
:worshippy:Rishi schreef:Ik wil trouwens iedereen hier gelijk geven wat betreft KJH. Wordt met de wedstrijd beter, haat Feyenoord tot op het bot, is fucking irritant en superslim.
Huntelaar heeft z'n beperkingen. Maar het is echt een goede voetballer.
De scheidsrechter was het spoor dus bijster. Onterechte rode kaarten voor Bahia en Pienaar, een aantal gele kaarten niet gegeven, de tik van Paauwe niet gezien. Het klinkt weer als een typisch Nederlandse scheidsrechter. :sad:Steef schreef:Huntelaar ging om de nek van Bahia hangen.
- Henk de Gier
- Contacteer:
alle rode kaarten waren terecht Thomas, ook die van Pienaar (maar als Braamhaar de tik van Paauwe had gezien dan had Kuijt nooit met de bal weg kunnen zijn en had Pienaar die overtreding nooit gemaakt).Thomas schreef:
De scheidsrechter was het spoor dus bijster. Onterechte rode kaarten voor Bahia en Pienaar, een aantal gele kaarten niet gegeven, de tik van Paauwe niet gezien. Het klinkt weer als een typisch Nederlandse scheidsrechter. :sad:
Bosschaart & Galasek verdienden ook geel trouwens, zoals Steef al aangaf.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006