...Er zijn nog kaarten voor Ajax - Feyenoord!
Amsterdam, 20 april 2006
Ajax gaat vanavond in de eerste wedstrijd van de play-offs de strijd aan met Feyenoord. In de Amsterdam ArenA wordt om 20.15 uur afgetrapt. Vandaag kunnen de hele dag nog kaarten worden gekocht bij verkooppunten van TicketBox. Om 16.00 uur gaan ook de stadionkassa's open.
Om niet lang in de rij te staan, raden we iedereen aan om hun kaartje via TicketBox te kopen. Kijk hier voor een verkooppunt bij jou in de buurt of bel 0900 - 93 93 (0,45 ct pm). Voor de wedstrijd geldt een club card-verplichting, per club card kan één toegangskaart worden gekocht.
Ajax-Feyenoord
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Bron : ajax.nl
-
- Henk de Gier
- Contacteer:
- SylvievdVaart
- Henk de Gier
- Contacteer:
brigade zuid schreef:iig meer als thuisblijven want nu zit er lekker iemand anders op jou plek.
Het hele seizoen zijn er door het hele stadion heen spandoeken te vinden tegen de play-offs en nu omdat het het toevallig feyenoord is moet iedereen maar gaan..onzin...stel je voor Ajax was tweede geworden dan zouden we tegen grunn hebben gespeeld ben benieuwd of je dan ook deze mening zou hebben gehad?
Fuck de plee-offs!
Salo Muller:" Ajax is toevallig een voetbalclub maar Ajax had ook je vrouw of een goede vriend kunnen zijn"
- Henk de Gier
- Contacteer:
hoe je het wend of keert Danny, de play-offs zijn bedoeld om de spanning in de competitie terug te brengen, en die opzet is geslaagd, want op 3 teams na stond er voor iedereen iets op het spel de laatste speelronde. Het is jammer voor de nummer 2, maar dat is de enige club die echt iets verliest, de andere clubs hebben allemaal (aan spanning) gewonnen.DANNY schreef:brigade zuid schreef:iig meer als thuisblijven want nu zit er lekker iemand anders op jou plek.
Het hele seizoen zijn er door het hele stadion heen spandoeken te vinden tegen de play-offs en nu omdat het het toevallig feyenoord is moet iedereen maar gaan..onzin...stel je voor Ajax was tweede geworden dan zouden we tegen grunn hebben gespeeld ben benieuwd of je dan ook deze mening zou hebben gehad?
Fuck de plee-offs!
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
:applaus:Kowalczyk schreef:Als je een echte Ajacied bent, doe je dat niet. In het stadion, tijdens en na de wedstrijd, zing je dat maar even lekker (en vergeet "we zwaaien met zijn allen" niet), maar een 'goede' Ajacied gaat niet op zijn werk tegen collega's lopen 'sliep-uiten'. Dat kinderachtige, gefrustreerde geklier laten we over aan kakkerlakken en inferieure provincialen.Henk de Gier schreef:welnee, jij staat vrijdag en maandag op hun bureau te dansen "HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM OLE OLE" :yes:
Als Ajax van Feyenoord wint, is dat de normaalste zaak van de wereld. En dat straal je ook uit.
K.
Vaak zijn het toch mensen die er de ballen verstand van hebben. :nooo:
In Rotterdam (niet op zuid!) als Ajacied! Laat Ajax me dit seizoen één (dubbele) confrontatie verrassen.
De dvd van feyenoord heb ik niet gezien, maar hoe lang kan ik het nog uitstellen. Een paar vrienden (feyenoorders, maar dan "gewone" feyenoorders) hebben me al een paar keer uitgenodigd voor een "dia-voorstelling".
Ik heb hen beloofd een diskette te maken als Ajax twee keer van feyenoord wint, meer is feyenoord immers niet waard :D
De dvd van feyenoord heb ik niet gezien, maar hoe lang kan ik het nog uitstellen. Een paar vrienden (feyenoorders, maar dan "gewone" feyenoorders) hebben me al een paar keer uitgenodigd voor een "dia-voorstelling".
Ik heb hen beloofd een diskette te maken als Ajax twee keer van feyenoord wint, meer is feyenoord immers niet waard :D
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!