Volgens mij zei hij dat ook zo.Peter schreef:MvB: 'Het wordt tijd voor een kans van Huntelaar in Oranje'. Het lijkt mij dan logisch dat dat ten koste gaat van VoH.
Welke spelers mogen naar het WK?
Moderator: mods
Keepers:
v.d. Sar
Timmer
Stekelenburg
Verdediging:
Greene (Opdam)
Ooijer
Boulahrouz
Mathijsen
Emanuelson
Gio
De Jong
Middenveld:
Landzaat
Cocu
Sneijder
v.d. Vaart
Maduro
Davids (Boateng)
Schaars (v. Bommel)
Aanval:
Robben
Kuijt
v. Nistelrooy
v. Persie
Castelen
Vennegoor of H.
Dit is mijn gewenste selectie. De namen tussen ( )'s zijn de spelers die ik denk dat van Basten zelf meeneemt.
[/b]
v.d. Sar
Timmer
Stekelenburg
Verdediging:
Greene (Opdam)
Ooijer
Boulahrouz
Mathijsen
Emanuelson
Gio
De Jong
Middenveld:
Landzaat
Cocu
Sneijder
v.d. Vaart
Maduro
Davids (Boateng)
Schaars (v. Bommel)
Aanval:
Robben
Kuijt
v. Nistelrooy
v. Persie
Castelen
Vennegoor of H.
Dit is mijn gewenste selectie. De namen tussen ( )'s zijn de spelers die ik denk dat van Basten zelf meeneemt.
[/b]
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Keepers: V.d. Sar, Timmer, Stekelenburg
Verdedigers: Opdam, Ooijer, Boulahrouz, Mathijsen, Emanuelson, V. Bronckhorst, De Jong ( Greene, Lucius, Vlaar, Lamey, Jaliens )
Middenvelders: Landzaat, Cocu, Sneijder, V.d. Vaart, Davids, Maduro ( V.Bommel, Seedorf, Hofs, Medunjanin, Afellay/Aissati, Schaars )
Aanvallers: Robben, Kuijt, V. Nistelrooy, V. Persie, Castelen, Huntelaar ( Vennegoor of H., Makaay, Meerdink )
tussen (.) spelers die zouden kunnen worden toegevoegd ipv de andere ivm Blessures of dergelijke..
Verdedigers: Opdam, Ooijer, Boulahrouz, Mathijsen, Emanuelson, V. Bronckhorst, De Jong ( Greene, Lucius, Vlaar, Lamey, Jaliens )
Middenvelders: Landzaat, Cocu, Sneijder, V.d. Vaart, Davids, Maduro ( V.Bommel, Seedorf, Hofs, Medunjanin, Afellay/Aissati, Schaars )
Aanvallers: Robben, Kuijt, V. Nistelrooy, V. Persie, Castelen, Huntelaar ( Vennegoor of H., Makaay, Meerdink )
tussen (.) spelers die zouden kunnen worden toegevoegd ipv de andere ivm Blessures of dergelijke..
Maar daarvan roep ik niet dat ze er in horen. Ok, het is niet alsof Lamey er niets van kan, maar in het Nederlands elftal hoort hij niet thuis. Emanuelson kan veel meer dan Lamey. De reden dat hij niet speelt is omdat Blind zo nu en dan Juanfran liet spelen (waarom weten we niet) en nu omdat hij zo'n 3 Ã 4 weken geblesseerd is geweest.Baseman schreef:Onzin Steef.
Lamey hoort niet in Oranje, maar dat geldt voor wel meer spelers en een aantal wordt toch iedere keer geselecteerd door Van Basten...Lamey een prutser noemen is flink overdreven.