Ajax-Feyenoord
- Berend Stoker
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Geen grap, het stond helemaal afgeladen vol. Morgen krijg je dezelfde 40% korting, ik vond het dus wel best. Donderdag voor de uitwedstrijd halen, dat komt wel goed.joey schreef:Honderden mensen? Schei uit, man. Druk, druk, druk! Het lijkt de bioscoop wel! :D
Ben verdomd benieuwd hoe vol het stadion donderdag is.
Haal morgen mijn eigen plekje wel.
Wilde de wedstrijd ook wel eens van een andere plek bekijken..maar als we weer een technische storing hebben hoeft het van mij niet.
Lees overigens net dat Grygera zeker niet speelt, Trabelsi zeker wel en dat Sneijder op de bank begint. Rosenberg is een vraagteken.
Lijkt dus dit te worden:
Steek
Trabelsi Heitinga Vermaelen Urby
Galasek Maduro Boukhari
Rosales KJH Babel
Wilde de wedstrijd ook wel eens van een andere plek bekijken..maar als we weer een technische storing hebben hoeft het van mij niet.
Lees overigens net dat Grygera zeker niet speelt, Trabelsi zeker wel en dat Sneijder op de bank begint. Rosenberg is een vraagteken.
Lijkt dus dit te worden:
Steek
Trabelsi Heitinga Vermaelen Urby
Galasek Maduro Boukhari
Rosales KJH Babel
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato
Zo'n 50.000?Alexander schreef:Ik denk dat het stadion afgeladen vol zit. Ik heb zelf al zoveel mensen aan de telefoon gehad die een kaartje wilde hebben dat hou je bijna niet voor mogelijk.
:hypocrite:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
-
- AT Toto winner 15/16
Klopt, ik was er rond een uur of 2 en toen stond er een rij van 2 uur. Gelukkig zag ik iemand staan die vrij vooraan stond die ik kende dus heb ik die mijn kaart gegeven.Spijker schreef:Wij reden vanmiddag langs de supportersbalie, stonden gewoon honderden mensen te wachten. Ik haal ze morgen wel.
Jammer dat ze zo onduidelijk waren over de kaartverkoop, er stonden velen in de rij die vandaag een kaartje voor hun eigen plek wouden kopen omdat ze bang waren dat het morgen misschien weg zou zijn. Nu blijkt dat je vandaag en morgen een kaartje voor je eigen plek kan kopen of een kaartje op 1 van de 8000 plaatsen waar geen seizoenkaarthouders zitten. Waarom niet gelijk die duidelijkheid, dan had ik dinsdag gewoon hier een kaartje gekocht. :pukey:
-
- AT Toto winner 15/16
Dat heb ik daarna ook gedaan Joey, ik had mn kaartje binnen 10 minuten, zoals ik al zei, ik zag een bekende voor in de rij staan. Het is dus vandaag en morgen of eigen plek of een van de 8000 plaatsen waar geen seizoenkaarthouder zit.joey schreef: Een rij van twee uur, dan kun je beter de metro naar de stad nemen. :X
-
- AT Toto winner 15/16
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Erg he? Ik maak alleen voor Ajax - feyenoord een uitzondering merk ik nu. Ik ga niet naar de uitwedstrijd, dat laat ik aan de jongere generatie over ;) Dat zeg ik nou wel trouwens , het zou me niks verbazen als ik straks toch weer een kaartje haal voor AZ uit als we dat halen, maar dat zie ik niet gebeuren eerlijk gezegd.
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16