Ajax-Feyenoord
Feyenoord had 11 punten meer dan Ajax, waarvan 6 uit de onderlinge confrontatie. In de overige 32 wedstrijden 5 schamele puntjes meer en dan wordt er bij feyenoord over een goed seizoen gesproken en bij Ajax over een rampseizoen. Geeft de verhoudingen tussen de clubs prima aan lijkt me...
I think I lost my fucking headache
-
Kan wel zo zijn, maar feyenoord speelt wel even 10x beter qua veldspel. De onderlinge duels hebben we kansloos verloren, de uit-wedstrijd had zelfs een historische afstraffing kunnen worden. Feyenoord is zeker geen top, maar Ajax is gewoon veel slechter. We kunnen hopen dat onze spelers zich opladen voor feyenoord, maar als ik zie hoe ze de afgelopen weken presteren om de play-offs te halen. Dat voorspelt niks goeds. Slap begin en met kunst en vliegwerk (en Charisteas) en een 6 spitsensysteem zorgt ervoor dat we winnen van ploegen als Vitesse.Lucas schreef:Feyenoord had 11 punten meer dan Ajax, waarvan 6 uit de onderlinge confrontatie. In de overige 32 wedstrijden 5 schamele puntjes meer en dan wordt er bij feyenoord over een goed seizoen gesproken en bij Ajax over een rampseizoen. Geeft de verhoudingen tussen de clubs prima aan lijkt me...
4-4-2, het is vloeken in de kerk. Maar alles liever dan weer 2x op je bek gaan tegen de havenslaven.
Rosales: al maanden matig.
Rosenberg: truukje is uitgewerkt.
Babel: dramatisch als linksbuiten tegen RKC.
2 spitsen lijkt op dit moment wel gerechtvaardigd...
Re: Ajax-Feyenoord
Dus kun je dinsdag gewoon je eigen plaats kopen, niks aan de hand dus volgens mij.brigade zuid schreef:Walgelijk, degene die in Amsterdam wonen of in een andere grote stad waar op 2e paasdag de winkels open zijn, zijn in het voordeel. Als ik op zuid wil staan donderdag zal ik morgen wel naar de Arena toe moeten om een kaartje te kopen want ik ben bang dat als ik hier op dinsdag naar de ticketbox ga dat zuid dan is uitverkocht. Waarom niet gewoon alleen eigen plek kopen?Van 17-04-06 t/m 18-04-06 kunnen SCC-houders 1 kaart kopen; de eigen plaats of elders in het stadion.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
Die onderlinge duels hebben natuurlijk ook grote invloed op het gevoel over het seizoen. Je geeft dat dus niet goed weer zo.Lucas schreef:Feyenoord had 11 punten meer dan Ajax, waarvan 6 uit de onderlinge confrontatie. In de overige 32 wedstrijden 5 schamele puntjes meer en dan wordt er bij feyenoord over een goed seizoen gesproken en bij Ajax over een rampseizoen. Geeft de verhoudingen tussen de clubs prima aan lijkt me...
- Giacomo Puccini
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Re: Ajax-Feyenoord
Tenzij iemand anders jouw plek al heeft gekocht :eusa_dance:Thomvak425 schreef:Dus kun je dinsdag gewoon je eigen plaats kopen, niks aan de hand dus volgens mij.brigade zuid schreef:Walgelijk, degene die in Amsterdam wonen of in een andere grote stad waar op 2e paasdag de winkels open zijn, zijn in het voordeel. Als ik op zuid wil staan donderdag zal ik morgen wel naar de Arena toe moeten om een kaartje te kopen want ik ben bang dat als ik hier op dinsdag naar de ticketbox ga dat zuid dan is uitverkocht. Waarom niet gewoon alleen eigen plek kopen?Van 17-04-06 t/m 18-04-06 kunnen SCC-houders 1 kaart kopen; de eigen plaats of elders in het stadion.
Ik wil Charisteas en Huntelaar! :yes:GangstaRiB schreef:Kan wel zo zijn, maar feyenoord speelt wel even 10x beter qua veldspel. De onderlinge duels hebben we kansloos verloren, de uit-wedstrijd had zelfs een historische afstraffing kunnen worden. Feyenoord is zeker geen top, maar Ajax is gewoon veel slechter. We kunnen hopen dat onze spelers zich opladen voor feyenoord, maar als ik zie hoe ze de afgelopen weken presteren om de play-offs te halen. Dat voorspelt niks goeds. Slap begin en met kunst en vliegwerk (en Charisteas) en een 6 spitsensysteem zorgt ervoor dat we winnen van ploegen als Vitesse.Lucas schreef:Feyenoord had 11 punten meer dan Ajax, waarvan 6 uit de onderlinge confrontatie. In de overige 32 wedstrijden 5 schamele puntjes meer en dan wordt er bij feyenoord over een goed seizoen gesproken en bij Ajax over een rampseizoen. Geeft de verhoudingen tussen de clubs prima aan lijkt me...
4-4-2, het is vloeken in de kerk. Maar alles liever dan weer 2x op je bek gaan tegen de havenslaven.
Rosales: al maanden matig.
Rosenberg: truukje is uitgewerkt.
Babel: dramatisch als linksbuiten tegen RKC.
2 spitsen lijkt op dit moment wel gerechtvaardigd...
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Die vlieger gaat toch niet op Lucas, je vergeet dat wij na tien wedstrijden geen uitzicht meer hadden op de titel.Na tien wedstrijdjes.Lucas schreef:Feyenoord had 11 punten meer dan Ajax, waarvan 6 uit de onderlinge confrontatie. In de overige 32 wedstrijden 5 schamele puntjes meer en dan wordt er bij feyenoord over een goed seizoen gesproken en bij Ajax over een rampseizoen. Geeft de verhoudingen tussen de clubs prima aan lijkt me...
Blij met de punten ...
- LouisXIV & co
- Ajaciedjuh
Wat we al bijna vergeten zijn is dat Ajax thuis tegen Rotjeknor onterecht verloor. Rotjeknor heeft toen alleen gecounterd en Ajax speelde toen nog redelijk voetbal (ja, ik weet dat de referentie momenteel zeer laag ligt). Het probleem wat Ajax toen had was scoren. Het zou mooi zijn als Jake zijn DVD kan uitbrengen. ;)
Ajax kreeg de bal omdat Feyenoord wist dat Ajax toch niets uit kon richten.Ajaciedjuh schreef:Wat we al bijna vergeten zijn is dat Ajax thuis tegen Rotjeknor onterecht verloor. Rotjeknor heeft toen alleen gecounterd en Ajax speelde toen nog redelijk voetbal (ja, ik weet dat de referentie momenteel zeer laag ligt). Het probleem wat Ajax toen had was scoren. Het zou mooi zijn als Jake zijn DVD kan uitbrengen. ;)
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!