Real Ajax schreef: Kom laten we dit slechte sprookjesboek nu eindelijk sluiten? :eusa_pray:
De actie is sowieso mislukt. Geen rel, alleen wat gepruttel van Borst. :D
Als ik dit zo lees heeft Borst zich gênant gedragen. Vreselijk sneu als journalisten hun voorkeur niet kunnen verschuilen. :nooo:Real Ajax schreef:Tsja, daarom liet Hippie Hugo gisteren natuurlijk ook alleen die foto zien. :hypocrite: Heerlijk wat een gestuntel weer: Huntelaars commentaar op Materazzi's moordaanslag als "stok om te slaan" willen gebruiken waarna iedereen inderdaad KJHs incident negeert en lekker over Materazzi doorpraat. Kortom, plannetje compleet mislukt ondanks Hugo de Fantast die nog iets mompelde dat "Dinsdag woedend was geweest." :nooo: En dan ook te laf zijn om Talpa aan te vallen. :pukey:Thomas schreef:Als je de video bekijkt is het zowaar minder erg dan de foto.
Kom laten we dit slechte sprookjesboek nu eindelijk sluiten? :eusa_pray:
Eerder voorspelbaar. :yes:Thomas schreef:Als ik dit zo lees heeft Borst zich gênant gedragen. Vreselijk sneu als journalisten hun voorkeur niet kunnen verschuilen. :nooo:
Ach, je moet het niet overdrijven (en dat gebeurt ook hier, hoor, zie alle reacties maar op de actie van Steef :D ). Je weet dat Borst de elleboog van de week heeft, en hij vond dat ook Huntelaar in dat opzicht aandacht verdiende. Ze maakten de koppeling met Huntelaar, die net de week tevoren in Studio Voetbal iets had gezegd over ellebogen en Matterazi. De enige voorkeur die Borst heeft is Sparta, voor de rest kun je daar niet veel over zeggen. Verder werd er echt niet veel aandacht aan besteed. Ik moest trouwens wel meteen denken aan de reacties hier, toen ik zag dat Borst de foto van Voetske/Steef gebruikte. Gewoon doorademen, en verder gaan met leven, zou ik zo zeggen. En Real Ajax, door er weer op terug te komen, gaat dit boek echt niet dicht hoor.Thomas schreef:Als ik dit zo lees heeft Borst zich gênant gedragen. Vreselijk sneu als journalisten hun voorkeur niet kunnen verschuilen. :nooo:Real Ajax schreef:Tsja, daarom liet Hippie Hugo gisteren natuurlijk ook alleen die foto zien. :hypocrite: Heerlijk wat een gestuntel weer: Huntelaars commentaar op Materazzi's moordaanslag als "stok om te slaan" willen gebruiken waarna iedereen inderdaad KJHs incident negeert en lekker over Materazzi doorpraat. Kortom, plannetje compleet mislukt ondanks Hugo de Fantast die nog iets mompelde dat "Dinsdag woedend was geweest." :nooo: En dan ook te laf zijn om Talpa aan te vallen. :pukey:Thomas schreef:Als je de video bekijkt is het zowaar minder erg dan de foto.
Kom laten we dit slechte sprookjesboek nu eindelijk sluiten? :eusa_pray: